דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר איך מוציאים ויזה לארה"ב ומכסיקו
איך מוציאים ויזה לארה"ב ומכסיקו
אקבולוט יעקוב 26/12/11 |  צפיות: 2779
רוצה לשנות אווירה? בילדותי, אחד מאחיי הגדולים נסע לעבוד בסין כמה חודשים טובים. ההורים כעסו וחיכו רק שיחזור. אך כשהוא חזר, הוא בדיוק סיים מסעות ארוכים, שופינג רציני, הרפתקאות מסוגים שונים, והמון חסכונות. כ"כ קינאתי... בהשראתו, לאחר שהשתחררתי מצה"ל ערכתי טיול משלי, ובשלב זה בחיי נפלה בידי הזכות לתת לכם מידע כל מה שחשוב לדעת בתחום איך מוציאים ויזה לארה"ב.

מה חוץ מעבודה?

מה שיפה בלעבוד בחוץ לארץ הוא שאתה זוכה בחוויה לחיים. אכן, העבודה תובענית והמשמרות ארוכות, אולם עם זאת, אתה אדון לעצמך, סופג תרבויות וחווה הרפתקות במקום חדש במשך חודשים / שנים. היתרונות רבים, מבלי לציין את חשבון הבנק הנפוח שתוכל להרוויח מכך. חוץ מיתרונות אלו, במהלך הביקור בחצי הגלובוס השני, יהיו פעמים שתוכל להתחיל התמחות בתחום כלשהו, ולהתנסות בו לקראת שובך למשק בארץ.

מה זה ויזה לארה"ב שגרירות? מייד תקבל הסברים.

כל הפרטים הנחוצים


ע"מ לשהות במדינות מסויימות בעולם, תיאלץ קודם כל להוציא ויזת תייר; כשכל ארץ ותנאיה לשהות תיירים. לפעמים סגנון הויזה ישתנה במהותו לפי אופי שהותך, אך ברוב המקרים, אם תצטרך אשרת עבודה מסויימת - תהיה זקוק להצטלם לתמונות פספורט, להנפיק דרכון זר ולערוך ראיון אצל שגריר המדינה המדוברת. מומלץ גם שתתעדכן לפי השגרירות הרלוונטית לגבי הדרישות עבור הקבלה של האשרה, בכל זאת, אסביר מס' עצות כלליות שעשויים לחסוך זמן:

חלק נרחב מפרוצדורת הוצאת האשרה יתאפשר לך לעשות ע"י אתר האינטרנט. שים לב לדף הבית המתאים ע"מ לחסוך התרוצצויות.

השקע בהופעתך; כמו בראיון קבלה, רושם ראשוני הוא סוּפר-חשוב.

זכור לקחת תמונות דרכון עדכניות. אם שכחת - ברוב המקרים תספיק לצלם אותן בצלמניה הנמצאת באזור.

וודא כי יהיה עליך את כרטיס האשראי, לכל מקרה.

מהן העבודות בדר"כ?


אני בטוח, היצירתיות חוגגת, אך עדיין, ענפי העבודה המוצעים לצעירים שאפתניים מבחוץ - לא רבגוניים במיוחד, ולרוב כוללים עגלות במרכזי קניות או בייביסיטר. ועדיין, לכל סוג עבודה - יתרונות מסויימים, תלוי במדיניות הארץ ויחס המעסיק.

מעוניין באינפורמציה ספציפית יותר בנושא עבודות בחו"ל?הגב למאמר ואנסה לענות לך באופן המקיף ביותר. דרך צלחה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אקבולוט יעקוב


 


מאמרים נוספים מאת אקבולוט יעקוב
 
תכנון טיול לארה"ב בצורה אופטימלית
חלק גדול מפרוצדורת הוצאת הויזה אפשר לבצע על ידי דף השגרירות באינטרנט. ברר באתרי השגרירויות ואולי תוכל לחסוך טרטורים מיותרים.

טפטים מחירים והמלצות
22/01/12 | ריהוט
מרבית האנשים נוכחים שעות רבות בתוך הבית, והמראה מאוד משפיע על מצב הרוח. זאת הסיבה שרבים אומרים ששינוי וחידוש אחת לכמה חודשים, לווא דווקא שיפוץ נרחב, עשוי לשנות לגמרי את האופן בו אנו תופסים את מקום מגורינו.

תזמורת חתונות מקצועית
22/01/12 | חתונות
מעבר לדברים השיגרתיים שהתרגלנו לראות בארועים קטנים, יש עשרות רעיונות מעניינים שנכנסו לאחרונה וצוברים תאוצה. מה למשל? דוכני אוכל אקזוטיים, בריכות ועוד אטרקציות מטריפות. עם זאת בכל דרך שתבחר סופר חשוב שתזכור שבסוף יש גם הרבה מכובדים, מסיבה זו בדיוק רצוי שתנסה לכוון למכנה הגדול ביותר.

עבודת חוקר פרטי בחיפה
22/01/12 | חקירות
כאשר אנחנו נמצאים בבית, סוגרים את העסק ללילה למשך הלילה, או פורשים לפעילויות הפנאי שלנו, זכותנו לעשות כך מתוך הידיעה שאין אפשרות להיכנס למקום ללא הסכמה, לשדוד רכוש או חלילה, לגרום אפילו לחבלה גופנית.

מועדונים לבת מצווה ברחובות והסביבה
22/01/12 | חתונות
יהיה עלינו לערוך חישוב של מספר המוזמנים, ועל בסיס נתון זה - לחשב את גודל האירוע. יש להקפיד להזמין רק את מי שבוודאות ישמחו לבוא ושתרצו שיגיעו. דעו גם מראש שמתחם אירועים יותר מדיי גדול יעביר ריחוק רב בין האורחים.

עלות עורך דין לתעבורה
כאשר אתם נפגשים בפעם הראשונה עם משרד של עורכי-דין, מומלץ לוודא האם הוא בכלל מתאים למקרה שלכם. לא כל המשרדים מתעסקים בכל סוגי השירותים המשפטיים.

המלצות על אולמות אירועים פתח תקווה
22/01/12 | חתונות
התאמה אישית היא דבר שאנשים מוכנים לשלם עבורו, ניתן למצוא לא מעט אנשים שירצו בסופו של דבר לקחת את השירותים השונים מעסקים נפרדים כדי שיוכלו לחגוג אירוע שתפור עליהם בצורה הטובה ביותר בעל מקצוע מקצועי ומיומן יהיה זה שיוכל לחשוב עבורכם ולתת לכם את מיטב האופציות היצירתיות והאיכותיות שניתן למצוא היום שיתאימו לחגיגה שלכם.

עוזרים לכם לבחור מתנה לבוס
22/01/12 | צרכנות
הרעיון המקורי של הדפסת תמונות לא נחשב לחדשני במיוחד, אבל עדיין מרבית האפשרויות הפוטנציאליות בענף - גורמות לו להיראות לבבי ואורגינאלי.

איפה שווה לחפש מקומות לבר מצווה
בארוע פרטי אין צורך בהרבה שיקולים פיננסיים או שיקולים לוגיסטיים, ועם זאת אפשר עדיין לחוש אווירה כללית של מועד גדול והנאה גדולה, דוגמת בריתה או ימי הולדת.

מחיר קולר מים קרים
לכל משפחה בישראל איזשהו פתרון שונה לסוגייה הזו; חלק מהבתים צורכים מים מהברז, יש כאלה שמרתיחים מים ויש כאלה שמביאים כל שבוע מים מינרליים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI