דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט והחיים ברשת - אחר היתרונות של בניית אתרים בקוד פתוח
היתרונות של בניית אתרים בקוד פתוח
יוסי בוזגלו 29/12/11 |  צפיות: 2581

בשנים האחרונות עבר האינטרנט תהפוכות רבות וככל שהזמן עובר יותר ויותר אנשים הופכים להיות מעורבים בכל מה שקורה בעולם הווירטואלי של רשת האינטרנט ולגולשים יש את האפשרות לעצב ולתכנת. אחת הפלטפורמות הטובות ביותר לתכנות היא הקוד הפתוח והיום כבר יש מספר רב של בוני אתרים בקוד פתוח.

בוני אתרים בקוד פתוח הם לרוב מתכנתים שעובדים בהתנדבות או בשכר נמוך יחסית משום שהקוד הפתוח הוא מצב שבו לכל אחד יש את האפשרות לעשות את כל מה שעולה על רוחו ולא צריך לעבוד בחברה מסוימת ולקבל על כך שכר. הקוד הפתוח, כשמו כן הוא, פתוח לכל וכל מי שמבין ורוצה לתכנת מוזמן לעשות כרצונו.

מה חשוב לדעת על מערכות הקוד הפתוח

אחד היתרונות החשובים ביותר של מערכת הקוד הפתוח הוא המחיר. בוני אתרים בקוד פתוח לא צריכים מערכת ניהול אתרים משום שכולם אחראים על הדבר והעלות מצטמצמת לכדי מחירים נמוכים ואפסיים למדי. מעבר לכך, יש למערכת קוד פתוח מודולאריות יתרה, משום שלא צריך לפתח שום מודול מיוחד – הכל תופס.

יתרון נוסף וחשוב מאוד הוא שכל אחד יכול להשתמש בקוד הפתוח לצרכיו שלו.על מנת שנוכל לבנות אתר המתאים לנו, אנו יכולים להשתמש בכל מיני שיטות תכנות, אך בוני אתרים בקוד פתוח יכולים לעשות זאת ללא כל בעיה ותמיכה מינימאלית. המערכות הקיימות של הקוד הפתוח נגישות לכולם ומאפשרות נוחות רבה.

מה קורה מול תכנות ייעודי

כאשר מעמידים את מערכת הקוד הפתוח אל מול הקוד הייעודי שבו מתכנתים עמלים תקופת מה על הפיתוח, ניתן לראות כי יש יתרון לא קטן של המערכת הפתוחה על פני הייעודית בכך שניתן להתאימה לכל אחד בקלות רבה מאוד, ללא כל צורך להסתמך על התמיכה של מרכיבי המערכת ובוניה. כך כל אחד יכול לעבוד עם הדבר.

מערכת תוכן ייעודית יכולה להיות טובה יותר למי שיש לו בדיוק את הצרכים שהוא מודע להם ורוצה לבנות אתר על בסיס מערכת מוכנה ומותאמת ללא כל צורך לשנות כל הזמן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI