דף הבית חינוך ולימודים קורסים וסדנאות ימי עיון מעדכנים את בוגרי הקורסים
ימי עיון מעדכנים את בוגרי הקורסים
יוסי בוזגלו 01/01/12 |  צפיות: 2385

מפעם לפעם נערכים ימי עיון מקצועיים אליהם מוזמנים בעלי אתרים ומקדמי אתרים. הם באים כדי לרכוש הכשרה, לשמוע על התפתחויות מקצועיות ולברר אפשרויות להשיג מקומות עבודה בכירים בישראל ובעולם. כולם סיימו מזמן לימודי קידום אתרים אבל רוצים להתקדם ולהתעדכן.

ימי עיון מאפשרים לאנשי מקצוע לשמוע הרצאות מפיהם של מומחים ופרופסורים בכירים מהארץ ומחו"ל. ענף ניהול אתרים הוא דינמי ומלא התפתחויות. שפות חדשות נכנסות, גוגל מפתח שירותים חדשים ומגוונים וענפי מסחר מצטרפים לעולם האינטרנט. לימודי קידום אתרים הכשירו עשרות אלפי משרות בכירות בעולם הרחב ואיתן חידושים טכנולוגיים.

בתי ספר עורכים כינוסים לטובת בוגריהם

ישנם בתי-ספר שקבעו נוהל קבוע לאסוף את כל בוגריהם למפגש שנתי בו יוכלו לחדש היכרויות ולספר על המשרות הבכירות שמצאו. כולם השתתפו במסגרת לימודי קידום אתרים ורבים נשארו ידידים ועמיתים למקצוע. רבים זכו להקים בעצמם חברות לניהול אתרים וזאת הודות לידע שרכשו דרך לימודי קידום אתרים.

הצעות עבודה מוצעות בכינוסים מקצועיים

מנהלי משרדי פרסום וחברות שיווק באים לכינוסים וימי עיון במטרה להכיר עובדים ולהתרשם מהשכלתם ומניסיונם. הצעות עבודה מתפרסמות והתקשרויות עסקיות מתפתחות.

יותר ויותר משרות מתפנות עם הדגש על שיווק באינטרנט לחו"ל. יצרנים גדולים, יחד עם אנשי היי טק , מנסים כל הזמן לפרוץ החוצה וליצור קשרים מסחריים עם שווקים בחו"ל. הם זקוקים לאנשים בעלי ניסיון בניהול אתרים בשפה האנגלית ומנהלים קריאטיביים שמבינים את ההעדפות  של יושבי חו"ל.

גבולות נופלים וחומות מתפרקים

בימי עיון וכינוסים משתתפים מרצים בכירים מאוניברסיטות בחו"ל ומומחים בינלאומיים בנושא קידום אתרים. הם מציגים את כל החידושים ואת היישומים החדשים בעולם האינטרנט. לימודי קידום אתרים יכולים לתת לתלמידים כלים קיימים וציוד בסיסי אבל את העדכונים הם יכולים לקבל רק במסגרת ימי עיון וכינוסים מקצועיים.

פעם חשבו שימי עיון מיועדים למפגשים נחמדים לחידוש קשרים ולמסיבות קוקטייל חברתיות. בענף קידום אתרים ימי עיון הם ימי לימוד נטו. באים לשמוע וללמוד. אם בנוסף לכך ניתן גם לקבל הצעת עבודה מפתה או מחמאה בגין פרויקט שבוצע זה אכן רווח נקי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI