דף הבית קניות וצרכנות צרכנות עיצוב אריזות מתנה
עיצוב אריזות מתנה
אקבולוט יעקוב 02/01/12 |  צפיות: 2381

לארוז את זה למתנה? אנו חיים בתקופה - בה כל מוצר מפורסם, מעמיסים לנו פרסומות סמויות בצורה בלתי פוסקת ואין לעין שלנו רגע אחד לנוח. למעשה, מחקרים מצביעים כי המוח האנושי נאלץ לספוג כ500 מודעות פרסומת כל 24 שעות! בין אם פרסומות בתחבורה ציבורית, פרסומות בטלוויזיה או ברשת - מדובר בכמויות רבות של אינפורמציה שהמוח מפלטר עבורנו.

אילו שיטות פרסום אנו מכירים, שיובילו את המפרסם לחוט המחשבה של האדם הממוצע? הדפסה על קופסאות זו גם אפשרות. בפסקה הבאה נפרט על הפלוסים.

מומלץ לדעת בנושא עיצוב אריזות


אחראי השיווק מנסים נון-סטופ להגות פתרונות שיווקיים, שרוב הצרכנים עוד לא ראה. שקית נשיאה מעוצבת או מארז לממתקים זו אופציה יחסית מיוחדת שתעזור להפיץ מותגים מסויימים, כי שיטת שיווק זו - לא עושה שימוש בפורמטים מקובלים, כמו הקולנוע או רשת האינטרנט.

המוח המסתורי שלנו מנפה את הפרסומים הרגילים בצורה אוטומטית. מה שמלמד אותנו שעצם הרעיון המקורי של פרסום המותג בדרך לא קונבנציונאלית - מסקרן ומביא להתעניינות.

הצופים יכולים לסנן פרסומות וחסויות אפילו בצורה מכוונת, עם חוסמי פופ-אפים או בצורה הבסיסית ע"י העברת ערוץ. כשהמפרסם משווק ללקוח את הפריט שנקנה בתוך שקית מעוצבת, הלקוחות די נאלצים להיות מעורב בפרסומת.

מהם המאפיינים של הקופסה המעוצבת?


לעומת שקית פשוטה, הקופסה הדקורטיבית היא בגודל שונה, בעלת צורה שונה ויכול להיות שגם מורכבת מחומר מיוחד. מה שצריך כדי למשוך את החושים. ככל הנראה שקיות דקורטיביות יקבלו צורה מיוחדת - על מנת לבטא את הכיוון השיווקי שעומד מאחורי המוצר. זה יכול להיות מדף מתקפל, מארז יין מהודר ועוד שלל אפשרויות, הכל לפי התקציב והקונספט הפרסומי.

לא למפרסמים בלבד


המושג של קופסאות מעוצבות אינו בלעדי רק למפרסמים, אלא גם כן באופן פרטי; אתם יכולים להזמין מתנה לט"ו באב באריזה בהזמנה אישית, טבעת אירוסין באריזה מהודרת, וגם מארזים בעיצוב מיוחד לבקבוקי יין. את המארזים הללו ניתן לסגנן יותר עם אבני חן או נייר משי, הכל על סמך הרעיון מאחורי המתנה.

כמובן שמה שחשוב זה המוצר עצמו, אבל תופתעו לדעת כמה השפעה טומן בתוכו המארז.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אקבולוט יעקוב


 


מאמרים נוספים מאת אקבולוט יעקוב
 
תכנון טיול לארה"ב בצורה אופטימלית
חלק גדול מפרוצדורת הוצאת הויזה אפשר לבצע על ידי דף השגרירות באינטרנט. ברר באתרי השגרירויות ואולי תוכל לחסוך טרטורים מיותרים.

טפטים מחירים והמלצות
22/01/12 | ריהוט
מרבית האנשים נוכחים שעות רבות בתוך הבית, והמראה מאוד משפיע על מצב הרוח. זאת הסיבה שרבים אומרים ששינוי וחידוש אחת לכמה חודשים, לווא דווקא שיפוץ נרחב, עשוי לשנות לגמרי את האופן בו אנו תופסים את מקום מגורינו.

תזמורת חתונות מקצועית
22/01/12 | חתונות
מעבר לדברים השיגרתיים שהתרגלנו לראות בארועים קטנים, יש עשרות רעיונות מעניינים שנכנסו לאחרונה וצוברים תאוצה. מה למשל? דוכני אוכל אקזוטיים, בריכות ועוד אטרקציות מטריפות. עם זאת בכל דרך שתבחר סופר חשוב שתזכור שבסוף יש גם הרבה מכובדים, מסיבה זו בדיוק רצוי שתנסה לכוון למכנה הגדול ביותר.

עבודת חוקר פרטי בחיפה
22/01/12 | חקירות
כאשר אנחנו נמצאים בבית, סוגרים את העסק ללילה למשך הלילה, או פורשים לפעילויות הפנאי שלנו, זכותנו לעשות כך מתוך הידיעה שאין אפשרות להיכנס למקום ללא הסכמה, לשדוד רכוש או חלילה, לגרום אפילו לחבלה גופנית.

מועדונים לבת מצווה ברחובות והסביבה
22/01/12 | חתונות
יהיה עלינו לערוך חישוב של מספר המוזמנים, ועל בסיס נתון זה - לחשב את גודל האירוע. יש להקפיד להזמין רק את מי שבוודאות ישמחו לבוא ושתרצו שיגיעו. דעו גם מראש שמתחם אירועים יותר מדיי גדול יעביר ריחוק רב בין האורחים.

עלות עורך דין לתעבורה
כאשר אתם נפגשים בפעם הראשונה עם משרד של עורכי-דין, מומלץ לוודא האם הוא בכלל מתאים למקרה שלכם. לא כל המשרדים מתעסקים בכל סוגי השירותים המשפטיים.

המלצות על אולמות אירועים פתח תקווה
22/01/12 | חתונות
התאמה אישית היא דבר שאנשים מוכנים לשלם עבורו, ניתן למצוא לא מעט אנשים שירצו בסופו של דבר לקחת את השירותים השונים מעסקים נפרדים כדי שיוכלו לחגוג אירוע שתפור עליהם בצורה הטובה ביותר בעל מקצוע מקצועי ומיומן יהיה זה שיוכל לחשוב עבורכם ולתת לכם את מיטב האופציות היצירתיות והאיכותיות שניתן למצוא היום שיתאימו לחגיגה שלכם.

עוזרים לכם לבחור מתנה לבוס
22/01/12 | צרכנות
הרעיון המקורי של הדפסת תמונות לא נחשב לחדשני במיוחד, אבל עדיין מרבית האפשרויות הפוטנציאליות בענף - גורמות לו להיראות לבבי ואורגינאלי.

איפה שווה לחפש מקומות לבר מצווה
בארוע פרטי אין צורך בהרבה שיקולים פיננסיים או שיקולים לוגיסטיים, ועם זאת אפשר עדיין לחוש אווירה כללית של מועד גדול והנאה גדולה, דוגמת בריתה או ימי הולדת.

מחיר קולר מים קרים
לכל משפחה בישראל איזשהו פתרון שונה לסוגייה הזו; חלק מהבתים צורכים מים מהברז, יש כאלה שמרתיחים מים ויש כאלה שמביאים כל שבוע מים מינרליים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI