דף הבית קניות וצרכנות אופנה עיצוב שיער – התאמת העיצוב למבנה הפנים
עיצוב שיער – התאמת העיצוב למבנה הפנים
מיכל ז 04/01/12 |  צפיות: 2842

השיער שלנו הוא לא רק כיסוי לקרקפת, הוא משדר מי אנחנו וברוב המקרים הוא גם אומר בני כמה אנחנו. בגלל החשיבות והמודעות למראה חיצוני, כולנו הולכים למספרות כדי לעצב את השיער כפי שאנו אוהבים. עיצוב שיער הוא תחום חשוב בענף היופי והאופנה והוא משתנה עם הזמן- מה שנחשב יפה בעבר כבר לא רלוונטי היום. בעת עיצוב שיער חשוב לזכור שלא תמיד מה שאנחנו אוהבים הוא מה שמתאים לנו. מעצבי שיער מנוסים יודעים להתאים את העיצוב למבנה הפנים שלנו בצורה הטובה ביותר.

איזה עיצוב שיער מתאים למבנה הפנים שלכם? מעצבי שיער יודעים איזה עיצוב ואיזה אורך שיער מתאים למבנה הפנים שלכם. באופן עקרוני, מבנה הפנים יכול להיות עגול או מרובע, אך כל אחד מאלו מתחלק בעצמו לכמה סוגים. בנוסף, לכל אחד יכולים להיות אזורים שונים בפנים שבולטים יותר מאחרים, למשל המצח. מעצבי שיער מקצועיים מתייחסים הן למבנה הפנים והן לדומיננטיות של כל אחד מהאיברים והיחס שלהם ביניהם, וכך הם מחליטים על עיצוב שיער מתאים.

אם רוצים עיצוב שיער מקצועי ומהוקצע, חשוב ללכת אל אחת מהמספרות הנחשבות יותר, שם נמצאים מעצבי שיער מנוסים ומקצועיים יותר, כאלו שהרבה אנשים מכירים אותם וממליצים עליהם. מספרות בחיפה ובערים גדולות אחרות מתעדכנות באופן שוטף בכל מה שחדש בתחום עיצוב השיער, הרבה יותר ממספרות קטנות בפריפריה. כמובן שתמיד יש יוצאי דופן, אך קשה למצוא אותם. עם זאת, ספרים ומעצבי שיער בערים הגדולות נתונים לתחרות גבוהה וקשה מאוד, לכן הם ממשיכים ללמוד ולהתנסות באינטנסיביות עד שהם הופכים למעצבי שיער טובים יותר.

מספרות בחיפה והסביבה הן רק קמצוץ לעומת המספרות שבאזור המרכז, שם התחרות קשה עוד יותר ושם נמצאים מעצבי שיער מפורסמים. המחירים אצל המפורסמים הם גבוהים יותר, כמובן, אבל אין זה אומר שלא תוכלו לקבל עיצוב שיער מדהים אצל ספר לא מוכר שהוא גם יותר זול.

כשאתם הולכים למספרות אל תהיו מקובעים על התספורת שאתם רוצים, כי לפעמים גם הספר הטוב ביותר לא יצליח לגרום לעיצוב שיער מסוים להיראות טוב עליכם, כי תווי הפנים שלכם לא מתאימים. תנו למעצבים לעשות את מה שהם יודעים לעשות הכי טוב ולעזור לכם להיראות טוב יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI