דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל מתי להתחיל לתכנן טיול אחרי צבא?
מתי להתחיל לתכנן טיול אחרי צבא?
אקבולוט יעקוב 11/01/12 |  צפיות: 2870
העבודה שלי באוסטרליה! בילדותי, אחי טס בשביל לעבוד בצפון אמריקה כשנה וחצי. ההורים השתגעו מדאגות וקיוו שיחזור במהרה. בסופו של דבר, לאחר שחזר, הוא בדיוק סיים מסעות ארוכים, קניות מהכל בערך, הרפתקות מגוונות, וכסף לרוב. כ"כ קינאתי... בהשראת החוויה שלו, כמה שנים אח"כ החלטתי לטוס גם, וכעת אני יכול לספר לכם על מה שחוויתי לגבי טיול אחרי צבא.

עבודה בין השאר.

מה שכיף בלעבוד במדינה זרה זה שגם הרווחת חוויה לחיים. נכון, העבודה מאוד קשה וימי העבודה מייגעים, אבל עם זאת,אתה מסתדר בעצמך, מכיר תרבויות אחרות וחווה הרפתקות מקצה העולם ימים, שבועות וחודשים. כ"כ הרבה יתרונות, בלי לציין את המשכורת השמנה שתרוויח מהעבודה הקשה. חוץ מזה, בתקופת השהות שלך בחו"ל, תוכל, בתנאים מסויימים להתקבל ללימודי מקצוע כלשהו, ולהתמקצע בו לקראת שובך לשוק העבודה הישראלי.

ומה בדבר טיול לנפאל? כל הפרטים בהמשך.

מה צריך להכין?


אם תרצה לבקר בחוץ לארץ, ייתכן ותצטרך להוציא ויזה; כשכל מדינה ותנאיה לאירוח אזרחי חוץ. מן הסתם, סוג האשרה ישתנה בהתאם למטרת שהותך, אבל בדר"כ, כאשר תצטרך אשרת כניסה מסויימת - תחוייב להצטייד בתמונות פספורט, להוציא דרכון בהתאם ולערוך ראיון אצל הקונסוליה. מומלץ גם להתעדכן על פי שגריר המדינה הרלוונטית בנושא הדרישות עבור הוצאת הויזה, בכל מקרה, הנה לך מספר דברים שיעזרו לך:

את מרבית הפרוצדורה יתאפשר לך לעשות באמצעות פורטל השגרירות. סרוק את האתר של השגרירות ואולי תוכל לא לבזבז זמן.

השקע בהופעתך; כמו בפגישה ראשונה, משקל ההתרשמות הראשונית הוא סוּפר משמעותי.

הכן מראש תמונות דרכון עדכניות. במידה ואין בידיך - בדר"כ תצליח להספיק לצלם אותן בחנויות צילום אשר באזור.

שים לב שלקחת איתך סכום כסף מסויים, לכל מקרה.

מה העבודות המוצעות?


אני משוכנע, בעולם יש הפתעות, אבל עדיין, סגנונות העבודה המוצעת לתיירים - אינם מקיפים במיוחד, ובדרך כלל מסתכמים במכירות בקניונים או טיפול בילדים. ובכל זאת, בכל סוג עבודה - מה שמייחד אותו, הכל מותנה במדינה והיחס של הבעלים.

מוכרח אינפורמציה ספציפית יותר בעניין מציאת עבודה בחו"ל?השאר תגובה למאמר ואנסה לעזור לך בצורה הכי מקיפה. שיהיה אחלה טיול!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אקבולוט יעקוב


 


מאמרים נוספים מאת אקבולוט יעקוב
 
תכנון טיול לארה"ב בצורה אופטימלית
חלק גדול מפרוצדורת הוצאת הויזה אפשר לבצע על ידי דף השגרירות באינטרנט. ברר באתרי השגרירויות ואולי תוכל לחסוך טרטורים מיותרים.

טפטים מחירים והמלצות
22/01/12 | ריהוט
מרבית האנשים נוכחים שעות רבות בתוך הבית, והמראה מאוד משפיע על מצב הרוח. זאת הסיבה שרבים אומרים ששינוי וחידוש אחת לכמה חודשים, לווא דווקא שיפוץ נרחב, עשוי לשנות לגמרי את האופן בו אנו תופסים את מקום מגורינו.

תזמורת חתונות מקצועית
22/01/12 | חתונות
מעבר לדברים השיגרתיים שהתרגלנו לראות בארועים קטנים, יש עשרות רעיונות מעניינים שנכנסו לאחרונה וצוברים תאוצה. מה למשל? דוכני אוכל אקזוטיים, בריכות ועוד אטרקציות מטריפות. עם זאת בכל דרך שתבחר סופר חשוב שתזכור שבסוף יש גם הרבה מכובדים, מסיבה זו בדיוק רצוי שתנסה לכוון למכנה הגדול ביותר.

עבודת חוקר פרטי בחיפה
22/01/12 | חקירות
כאשר אנחנו נמצאים בבית, סוגרים את העסק ללילה למשך הלילה, או פורשים לפעילויות הפנאי שלנו, זכותנו לעשות כך מתוך הידיעה שאין אפשרות להיכנס למקום ללא הסכמה, לשדוד רכוש או חלילה, לגרום אפילו לחבלה גופנית.

מועדונים לבת מצווה ברחובות והסביבה
22/01/12 | חתונות
יהיה עלינו לערוך חישוב של מספר המוזמנים, ועל בסיס נתון זה - לחשב את גודל האירוע. יש להקפיד להזמין רק את מי שבוודאות ישמחו לבוא ושתרצו שיגיעו. דעו גם מראש שמתחם אירועים יותר מדיי גדול יעביר ריחוק רב בין האורחים.

עלות עורך דין לתעבורה
כאשר אתם נפגשים בפעם הראשונה עם משרד של עורכי-דין, מומלץ לוודא האם הוא בכלל מתאים למקרה שלכם. לא כל המשרדים מתעסקים בכל סוגי השירותים המשפטיים.

המלצות על אולמות אירועים פתח תקווה
22/01/12 | חתונות
התאמה אישית היא דבר שאנשים מוכנים לשלם עבורו, ניתן למצוא לא מעט אנשים שירצו בסופו של דבר לקחת את השירותים השונים מעסקים נפרדים כדי שיוכלו לחגוג אירוע שתפור עליהם בצורה הטובה ביותר בעל מקצוע מקצועי ומיומן יהיה זה שיוכל לחשוב עבורכם ולתת לכם את מיטב האופציות היצירתיות והאיכותיות שניתן למצוא היום שיתאימו לחגיגה שלכם.

עוזרים לכם לבחור מתנה לבוס
22/01/12 | צרכנות
הרעיון המקורי של הדפסת תמונות לא נחשב לחדשני במיוחד, אבל עדיין מרבית האפשרויות הפוטנציאליות בענף - גורמות לו להיראות לבבי ואורגינאלי.

איפה שווה לחפש מקומות לבר מצווה
בארוע פרטי אין צורך בהרבה שיקולים פיננסיים או שיקולים לוגיסטיים, ועם זאת אפשר עדיין לחוש אווירה כללית של מועד גדול והנאה גדולה, דוגמת בריתה או ימי הולדת.

מחיר קולר מים קרים
לכל משפחה בישראל איזשהו פתרון שונה לסוגייה הזו; חלק מהבתים צורכים מים מהברז, יש כאלה שמרתיחים מים ויש כאלה שמביאים כל שבוע מים מינרליים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI