דף הבית קניות וצרכנות צרכנות טפט תמונה לכל קיר
טפט תמונה לכל קיר
אקבולוט יעקוב 12/01/12 |  צפיות: 2814
ככה מרגשים את בת הזוג. מחפש את הניצוץ? מייד אתחיל לתת לכם מידע על מתנה ספציפית שקניתי לזוגתי לפני כמה שנים, ובהחלט מחווה זו הייתה החמודה ביותר שאני זוכר. אותה זה קנה, ואנחנו זוג מאושר מאז אותו יום.

קטן או גדול?

כשניסיתי למצוא מתנה ליום ההולדת התרוצצתי בהמון חנויות, הסתובבתי נון סטופ וזה שיגע אותי. באמת שחיפשתי משהו מושקע במיוחד, ולא סתם זוג עגילים. בסוף קלטתי שהפתרון הטוב ביותר היה ממש קרוב. למה אני מתכוון? טפט תמונה.

רעיון של שימוש בתמונות משפחתיות אינו מהפכני ברמת העיקרון, אולם מרבית האפשרויות הקיימות בתחום - נותנות לו גוון אטרקטיבי ומקורי. היה והחלטתם על להגדיל תצלום כלשהו על אחד הקירות, או להדפיס תמונה על פאזל - אתם תהנו מהתוצאה. נסו על האישה. אשמח לשמוע על החוויות האישיות שלכם - במסר פרטי. אם תרצו, אני מוכן לכתוב עוד מידע בעניין הדפסה על מדבקות.

כמה שיותר יצירתי.

ברור לי שהרעיון הקיצ'י ביותר הוא לקחת תצלום רומנטי שלכם. אני לא אשקר, זו שיטה בטוחה, וזו שיטה בדוּקה לגרום לה להתרגש ולהתפעלות, ואע"פ כן אמליץ לכם לבחור צילום יותר מרומז; תמונת מט של צימר בו ישנתם, ההופעה בה התחייבתם אחד לשנייה, ואפילו תמונה שלכם כילדים. העניקו לתמונה תשומת לב מיוחדת, כדי לא להביא למריבה מיותרת.

מבחר סוגי האפקטים שאפשר להוסיף לתמונות הוא גדול מאד. התאמת אפקט היא כשלעצמה מטלה די מורכבת, ובשביל זה יש לכם עובדי חנות התמונות שיוכלו לסייע. את חלק מהצילומים לא תוכלו להדפיס בגלל איכות ירודה, נניח. כדי להיות בטוחים, רצוי שתבחרו כמה תמונות, קחו זאת בחשבון.

עוד בנושא מתנות מקוריות.

כאמור, מתנות מסוג זה כולם אוהבים, בייחוד אם הן ניתנות באופן ספונטני לרגל מועד כלשהו. אתם מוזמנים לפרט רעיונות נוספים עבור מתנה מיוחדת, שתפו אותי בהודעה, אשמח להשכיל בעצמי.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אקבולוט יעקוב


 


מאמרים נוספים מאת אקבולוט יעקוב
 
תכנון טיול לארה"ב בצורה אופטימלית
חלק גדול מפרוצדורת הוצאת הויזה אפשר לבצע על ידי דף השגרירות באינטרנט. ברר באתרי השגרירויות ואולי תוכל לחסוך טרטורים מיותרים.

טפטים מחירים והמלצות
22/01/12 | ריהוט
מרבית האנשים נוכחים שעות רבות בתוך הבית, והמראה מאוד משפיע על מצב הרוח. זאת הסיבה שרבים אומרים ששינוי וחידוש אחת לכמה חודשים, לווא דווקא שיפוץ נרחב, עשוי לשנות לגמרי את האופן בו אנו תופסים את מקום מגורינו.

תזמורת חתונות מקצועית
22/01/12 | חתונות
מעבר לדברים השיגרתיים שהתרגלנו לראות בארועים קטנים, יש עשרות רעיונות מעניינים שנכנסו לאחרונה וצוברים תאוצה. מה למשל? דוכני אוכל אקזוטיים, בריכות ועוד אטרקציות מטריפות. עם זאת בכל דרך שתבחר סופר חשוב שתזכור שבסוף יש גם הרבה מכובדים, מסיבה זו בדיוק רצוי שתנסה לכוון למכנה הגדול ביותר.

עבודת חוקר פרטי בחיפה
22/01/12 | חקירות
כאשר אנחנו נמצאים בבית, סוגרים את העסק ללילה למשך הלילה, או פורשים לפעילויות הפנאי שלנו, זכותנו לעשות כך מתוך הידיעה שאין אפשרות להיכנס למקום ללא הסכמה, לשדוד רכוש או חלילה, לגרום אפילו לחבלה גופנית.

מועדונים לבת מצווה ברחובות והסביבה
22/01/12 | חתונות
יהיה עלינו לערוך חישוב של מספר המוזמנים, ועל בסיס נתון זה - לחשב את גודל האירוע. יש להקפיד להזמין רק את מי שבוודאות ישמחו לבוא ושתרצו שיגיעו. דעו גם מראש שמתחם אירועים יותר מדיי גדול יעביר ריחוק רב בין האורחים.

עלות עורך דין לתעבורה
כאשר אתם נפגשים בפעם הראשונה עם משרד של עורכי-דין, מומלץ לוודא האם הוא בכלל מתאים למקרה שלכם. לא כל המשרדים מתעסקים בכל סוגי השירותים המשפטיים.

המלצות על אולמות אירועים פתח תקווה
22/01/12 | חתונות
התאמה אישית היא דבר שאנשים מוכנים לשלם עבורו, ניתן למצוא לא מעט אנשים שירצו בסופו של דבר לקחת את השירותים השונים מעסקים נפרדים כדי שיוכלו לחגוג אירוע שתפור עליהם בצורה הטובה ביותר בעל מקצוע מקצועי ומיומן יהיה זה שיוכל לחשוב עבורכם ולתת לכם את מיטב האופציות היצירתיות והאיכותיות שניתן למצוא היום שיתאימו לחגיגה שלכם.

עוזרים לכם לבחור מתנה לבוס
22/01/12 | צרכנות
הרעיון המקורי של הדפסת תמונות לא נחשב לחדשני במיוחד, אבל עדיין מרבית האפשרויות הפוטנציאליות בענף - גורמות לו להיראות לבבי ואורגינאלי.

איפה שווה לחפש מקומות לבר מצווה
בארוע פרטי אין צורך בהרבה שיקולים פיננסיים או שיקולים לוגיסטיים, ועם זאת אפשר עדיין לחוש אווירה כללית של מועד גדול והנאה גדולה, דוגמת בריתה או ימי הולדת.

מחיר קולר מים קרים
לכל משפחה בישראל איזשהו פתרון שונה לסוגייה הזו; חלק מהבתים צורכים מים מהברז, יש כאלה שמרתיחים מים ויש כאלה שמביאים כל שבוע מים מינרליים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI