דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים חשמלאי
חשמלאי
מוטי אסא 25/01/12 |  צפיות: 2875

תחום לימודיו של חשמלאי

מרגע שהחליט להתחיל ולעסוק בתחום החשמל ישנן מספר שנים שצריך לעבור אותו חשמלאי בכדי לקבל רישיון חשמלאי מוסמך, תחום הלימודים נע בין שנתיים לארבע שנים ולאחר מכן צריך החשמלאי לעסוק במקצוע שלוש שנים נוספות תחת פיקוח של חשמלאי בכיר בכדי לצבור ידע וניסיון בתחום.

חשמלאי בכיר

חשמלאי בכיר הוא חשמלאי עם דרגת רישיון של חשמלאי מוסמך ומעלה, חשמלאי שאינו בכיר אינו יכול לפקח אל אדם ולחתום לו בתום תקופת ניסיון של עבודה מעשית בשטח בכדי לקבל רישיון מוסמך.

תקלות חשמל

תקלות חשמל יש ללא הפסקה בכל מקום, רשת החשמל זקוקה לתחזוקה קבועה על ידי חשמלאי מוסמך שרשאי כמובן לטפל ולעסוק בעבודות חשמל. תקלות חשמל מתרחשות בצורה אקראית על ידי מספר גורמים שלעיתים תלויה בנו ולעיתים תלויה בנסיבות אחרות שאינה נגרמת על ידי אדם.

סוגי תקלות חשמל

תקלות חשמל הן כל התקלות שבעצם קשורות ברשת החשמל כגון: קפיצת פקק בלוח חשמל כתוצאה מעומס, קצר חשמלאי הנובע כתוצאה ממכשיר לקוי, קצר הנוצר כתוצאה מגוף חימום תקול בדוד חשמל, קצרים שנגרמים משימוש לא נכון ברשת החשמל ועוד.

עבודות חשמל

בניגוד לתקלות חשמל שמטפל בהן חשמלאי ישנן גם עבודות חשמל. עבודות חשמל הן עבודות נוספות בתוך מבנה שקיימת בו תשתית חשמל או לצורך העניין אצלנו בבית. עבודות חשמל יכולות להיות: תוספת נקודות חשמל, שדרוג מערכת חשמל, התקנת לוח חשמל נוסף, התקנת גופי תאורה חדשים בבית, התקנת מאורר תקרה ועוד.

תחזוקת רשת החשמל

תחזוקה ובדיקות תקופתיות מומלצות בכל תחום ובמיוחד בתחום החשמל. ישנם מבנים שבהם קיימת תשתית חשמל ומתבצעות בדיקות תקופתיות על ידי חשמלאי מוסמך מידי שנה. מומלץ מאד להזמין חשמלאי לבדיקה תקופתית של רשת החשמל בבית או בעסק, מצב זה יגרום לנו לשקט נפשי ולרגיעה שבעצם רשת החשמל נבדקה ונמצאה תקינה לשימוש או במידה והיו ליקוים אז הם טופלו וסודרו על ידי חשמלאי.

חשיבותו של חשמלאי מוסמך

כשאנו נתקלים בתקלת חשמל ויש לנו צורך להזמין חשמלאי רצוי מאד שנזמין אדם שמורשה לטיפול בבעיות ותקלות חשמל, ישנם המון חשמלאים שאינם מחזיקים ברישיון מוסמך, מצב זה הוא מסוכן ולא מומלץ בכלל מפני שאדם ללא הסמכה בעצם לא עבר תהליך מסודר של לימוד מקצוע החשמל ולא צבר מספיק ניסיון בתחום כמו שנדרש. אדם זה לא יכול לטפל בתקלות חשמל מפני שאין לו מספיק ידע מקצועי לגשת לתקלות חשמל.

מסוכן מאד לתת לאדם כזה לגשת לרשת החשמל בבית מפני שבתחום החשמל חוסר ידע עיוני או מקצועי יכול לגרום לנו מצב של תקלות חוזרות וסיכונים מיותרים.

סיכוני חשמל

סיכונים קיימים בכל תחום ובכל מקצוע, בתחום החשמל טיפול לא נכון יכול לסכן חיים, טיפול לקוי יכול לגרום לנו להתחשמלות ובמקרים הגרועים ביותר גם למוות. לא פעם קרו מקרים בהם אנשים התחשמלו למוות עקב שימוש לא נכון ברשת החשמל. היזהרו מאד לגשת לטיפול תקלת חשמל בעצמכם, הזמינו תמיד חשמלאי מוסמך לטיפול בתקלות חשמל !


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מוטי אסא

המלצות ומידע על בעלי מקצוע מוסמכים בתחומים שונים, בעלי מקצוע אמינים ויסודיים בתחומם, כל המלצה על בעל מקצוע נבדקה ואומתה שאכן מדובר בבעלי מקצוע מוסמכים !



 


מאמרים נוספים מאת מוטי אסא
 
כרטיס ביקור דיגיטלי
אחת משיטות השיווק לבעלי מקצוע ועסקים היא או בעצם הוא הכרטיס הביקור הדיגיטלי. בעזרת כרטיס חכם יוכל כל בעל עסק לשווק את עצמו ללקוחות במגוון דרכים כמו: שיווק בוואטסאפ, פרסום ברשתות החברתיות ועוד >>

חשמלאי מוסמך בתל אביב
מחפשים חשמלאי מוסמך בתל אביב? הדרכים למצוא בעלי מקצוע רבות ומגוונות אבל שימו לב - בתחום החשמל חובה להכניס לבית רק חשמלאים מוסמכים עם רישיון חשמל בתוקף!

בעלי מקצוע לבית
08/08/17 | שיפוצים
למצוא בעלי מקצוע זה הדבר הכי פשוט שאפשר, למצוא את המקצועיים והמוסמכים זה כבר משהו אחר. ישנם כמה כללים לאתר בעל מקצוע אמין ומקצועי >>>

הכרויות לגרושים
27/05/17 | הכרויות
30 אחוז מהזוגות בישראל מגיעים לרבנות. עם הנתון הזה התעוררו להם לא מעט אתרי הכרויות לגרושים גרושות שמספקים זירת הכרויות לפרק ב' מוצלח יותר בחיים !

חשמלאים במרכז
זקוקים לשירות חשמלאים במרכז ? חשוב מאד להקפיד על כמה דברים חשובים מאד בזמן ההזמנה. חשוב לברר האם החשמלאי שאתם מזמינים הוא בעל רישיון ויותר מכך, האם אותו חשמלאי במרכז משתמש בחומרים בעלי תו תקן !

בניית אתרים לעסקים
לפני שאתם סוגרים עם חברת בניית אתרים חשוב שתבינו ותדעו על מה אתם חייבים להקפיד ועל מה אסור לוותר. חברות לבניית אתרים שונות מציעות דברים שונים וחייבים לדעת הכל.

חשמלאי בראשון לציון
10/09/16 | שיפוצים
לפני שאתם מזמינים חשמלאי בראשון לציון אתם חייבים לברר כמה דברים. בשלב הראשוני בררו אם החשמלאי מחזיק ברישיון חשמלאי מוסמך ושהוא נמצא עליו באופן קבוע. אל תתפתו או תאמינו לכל מיני משפטים כמו: הרישיון לא עליי, בטח שיש לי אבל נגמר התוקף ועוד...

חשמלאי בנס ציונה
זקוקים לשירותיו של חשמלאי בנס ציונה ? חשוב שתדעו: לא כל חשמלאי מחזיק ברישיון מוסמך ובעבודות ותיקוני חשמל רצוי שיתעסק חשמלאי מוסמך בלבד.

התקנת מאוורר תקרה
28/04/16 | צרכנות
אחד מפתרונות הקירור הטובים ביותר הוא מאוורר תקרה. כיום ניתן למצוא סוגים רבים של מאווררים שיתאימו לכל פינה בבית. התקנת מאוורר תקרה חייבת להתבצע על ידי בעל מקצוע מורשה וחשוב להקפיד על כך !

אתר הכרויות
30/07/13 | דייטינג
נישת הכרויות בולטת היא רשת האינטרנט. איך תמצאו אתר הכרויות איכותי ומומלץ ? ברשת קיימים לא מעט אתרי הכרויות, כנסו וקראו איך לאתר את הטובים ביניהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI