דף הבית עסקים נדל"ן מגורים ביבנה – בגלל החינוך!
מגורים ביבנה – בגלל החינוך!
יוסי בוזגלו 05/02/12 |  צפיות: 2774

יבנה היא עיר הממוקמת במישור החוף הדרומי של ישראל. כיום, יבנה מונה כ35,000 תושבים החיים יחד כמשפחה אחת גדולה ללא כל הבדל דת, גזע או מין. אין זה פלא כי כיום כל דירה למכירה ביבנה נחטפת מיד עם הצגתה בשוק, בנוסף למיקום הטוב שלה, יבנה הינה עיר מודרנית ומתפתחת ודואגת לשמירה על איכות החיים של התושבים בה, הקפדה על אירועי תרבות ועידוד הספורט, וכיום, היא את מהערים האיכותיות ביותר בארץ, דירה ביבנה הפכה למבוקשת מאוד.

מקום שכיף לגור בו

חיי הקהילה בעיר יבנה מלאים בסובלנות וכבוד אחד כלפי השני, הקהילה דואגת לעזרה הדדית ולגיוס מתנדבים במקרים שבהם אחד מן הקהילה זקוק לסיוע כל שהוא. יבנה היא סמל. דוגמא לחיקוי. עיר שהצליחה לקחת את כל הדברים הטובים שהיו בה, להוסיף עוד המון משלה וליצור עיר פורחת, יפיפייה, ובשורה התחתונה – מקום שכיף לגור בו. כל אדם המוצא דירה למכירה ביבנה ומחליט לרכוש אותה, יודע כי החל מיומו הראשון בעיר, מהרגע שיש לו בית ביבנה, הוא כבר שותף בכל פעילויות הקהילה ומרגיש כחלק ותיק ממנה.

דגש על החינוך

אם ראיתם דירה למכירה ביבנה דעו כי זו הרכישה טובה ביותר שתוכלו לעשות. העיר יבנה, והעומדים בראשה, שמו את נושא החינוך בראש רשימת העדיפויות. בעיר יבנה, ישנם ארבעה בתי ספר תיכונים, תנועות נוער של השומר הצעיר, הצופים, הנוער העובד והלומד ובני עקיבא. אדם המתגורר ביבנה והינו בעל ילדים, לא יהיה מוכן להעמיד את דירתו בתור דירה למכירה ביבנה ולעבור לעיר אחרת בעיקר בגלל החינוך. דירה למכירה ביבנה היא מצרך מבוקש מאוד, כל אדם מגיע לביקור בעיר מבין כי רמת החינוך בעיר היא מהטובות בארץ וחושק בכך שילדיו יספגו גם הם מחינוך זה. תלמידיה של העיר יבנה מגיעים להישגים לימודיים גבוהים מאוד, ובשנים האחרונות ניתן לראות עליה מתמדת במספר הזכאים לתעודת בגרות.

מבחינת העיר יבנה, החינוך הוא הכול. מנהלי העיר משקיעים את כל מה שם יכולים בתלמידי העיר, הדור הצעיר שלה, אלו שבסופו של דבר יחפשו גם הם דירה למכירה ביבנה וימשיכו את מסורת אבותיהם ואת פיתוח העיר לעוד שנים רבות.

ואם כבר מדברים על החינוך, אי אפשר שלא להזכיר את הדגש על התרבות והספורט בעיר. בעיר ישנם שני מרכזי ספורט המציעים לאלו אשר רכשו דירה למכירה ביבנה ועברו להיות חלק מתושבי העיר, את כל סוגי הספורט הקיימים. קבוצת הכדורסל הרשמית של העיר – אליצור יבנה, עלתה בשנת 2007 לליגה הלאומית ואף זכתה בגביע איגוד הכדורסל. קבוצת הכדורגל של העיר, מכבי יבנה, זכתה בגביע הטוטו ב1985..

מאמר זה נכתב עבור  – כל הנדל"ן במקום אחד


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI