דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים גיל פרס - התיירות החרדית בישראל - קווים לדמותה
גיל פרס - התיירות החרדית בישראל - קווים לדמותה
גיל פרס 07/02/12 |  צפיות: 4369

המגזר החרדי מהווה כ-10% מכלל האוכלוסייה בישראל (כ-720,000 איש)ולאור זאת, חשוב שמשרד התיירות יפנה את המשאבים המתאימים לקידום התיירותהפנים ישראלית בקרב מגזר זה. ואכן, לפי הודעת משרד התיירות, בשנת 2012יושקעו מליון שקלים לשיווק ייעודי במדיה החרדית.

עוד לפני שנסקור את חשיבות ואופי התיירות החרדית עצמה, יש להבין דברחשוב: כל עידוד של צרכנות חדשה או מורחבת כלשהי במגזר החרדי, עשוי לעודד גםתעסוקה. בתחילה הכשרת מדריכים חרדים, לאחר מכן משרדי נסיעות יעודייםוכמובן פתיחתם של עוד צימרים ובתי מלון יעודיים.

גם החרדים נופשים
התיירות הפנים ארצית היא פופולארית בקרב החרדים ובזמנים מסויימים של השנהניתן לראות אותם מסתובבים באזורי התיירות השונים. יותר מכך, ניתן לראותבעין מגמה של עליה בתיירות החרדית משנה לשנה.

המגזר החרדי מרכז את רוב פעילויות הנופש שלו בשניים – שלושה מועדיםמרכזיים בשנה, כאשר סוגי הפעילויות שלו הם מאוד ספציפים גם כן. עיקרהתיירות החרדית מתרכזת באזור הצפון, הן לאור העובדה שישנם יותר מקומותקדושים ורוחניים בחלק זה של הארץ והן לאור זאת שבדרום ובאילת בעיקר – מרביתהנופש הוא "חשוף גוף".

לנפוש בצניעות
המגזר החרדי אוהב פעילויות נופש מגוונות ואף ספורטיביות, אך כמובן שהעדפתוהיא לפעילויות בלבוש מלא, לכן ניתן לראות הרבה בשיט קייאקים, לונה פארקיםוכדומה. לצורך העניין, ניתן לשים לב שבחמת גדר, בשעות הפעילות המוקצותלהפרדה בין נשים וגברים, ישנה פעילות ערה מאוד של חרדים.

לפתוח את העסק למגזר החרדי
עסק אשר מעוניין להכנס לתחום הנופש החרדי, צריך לוודא ראשית כי התנאיםהבסיסיים שהוא מעניק מתאים לו, כגון: בית כנסת, שמירת כשרות, אווירת שבתוצניעות. בנוסף על כך, מומלץ לפרסם בתחנות הרדיו של המגזר ובעיתוניוהשונים. כמו כן, ישנם לא מעט סוכנים ומארגני תיירות המתמחים בשיווק למגזרהחרדי והם יכולים לספק קרש קפיצה ראשוני נפלא.

גיל פרס הוכר ע״י משרד התיירות בישראל כיועץ מוסמך לאטרקציות. גיל משמש יועץ במיזמים שונים, בתהליך פיתוח התירות ובתחום השיווקי ומדריך לסוכני תיירות


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גיל פרס


 


מאמרים נוספים מאת גיל פרס
 
גיל פרס - התיירות החרדית בישראל - קווים לדמותה
המגזר החרדי מהווה כ-10% מכלל האוכלוסייה בישראל (כ-720,000 איש) ולאור זאת, חשוב שמשרד התיירות יפנה את המשאבים המתאימים לקידום התיירות הפנים ישראלית בקרב מגזר זה. ואכן, לפי הודעת משרד התיירות, בשנת 2012 יושקעו מליון שקלים לשיווק ייעודי במדיה החרדית.

גיל פרס - משרד התיירות מנסה לשווק את ישראל לתייר האסייתי
ביום א' האחרון, הודיע משרד התיירות כי הוא מתכנן להשקיע ב-2012 כ-6 מליון שקלים בקידום תיירות נוצרית מיפן ומאסיה בכלל. היעד 180,000 תיירים מאסיה בשנה הקרובה. מדוע חשוב שנצליח להביא אותם לכאן ומה יש לעשות?

גיל פרס מסביר על עולם הטיולים המשפחתיים המאורגנים
טיולים משפחתיים הם אמנם מושג חדש למדי בתחום התיירות העולמית אך לא לקח לו זמן רב להפוך ללהיט מדובר בקרב חובבי התיירות בעולם. במאמר הבא, נעמוד על משמעות ז'אנר התיירות המשפחתית המתפתח.

גיל פרס - היחסים בין אתרי הדילים לעולם התיירות
בשנים האחרונות, פרחו עסקי תיירות הדקה ה-90 והפכו לחלק אינטגרלי מתכנון החופשה. עם זאת, נראה שבשנתיים האחרונות מפנות חברות אלו את מקומן לטובת אתרי הדילים, אשר יצרו מימד חדש, מהיר וזול לתקשורת בינן לבין הלקוח.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI