דף הבית חינוך ולימודים מכינות, בגרות ופסיכומטרי בגרויות חורף אקסטרני
בגרויות חורף אקסטרני
menu velet 09/02/12 |  צפיות: 2792
ההורים לוחצים עליכם ללמוד? מזלזלים בכם?

גם אם בתקופה זאת, בגרות היא אינה תנאי הכרחי למציאת עבודה טובה, ובאופן כללי ממש לא מראה על יכולת שכלית, אך עדיין כדאי שממוצע הבגרות שלכם יהיה גבוה, מהסיבה הפשוטה שזה נראה יותר טובעבור קוה"ח שלכם, ולעיתים תנאי מחייב להרשמה ללימודי תואר כלשהו. מחפשים אינפורמציה על בחינות בגרות בהיסטוריה ? בבקשה המשיכו לקרוא.

איך בכלל עושים זאת?

כל שנה שעוברת לאחר סיום בי"ס - ככה יהיה לכם יותר קשה להתרגל מחדש למסגרת הלימודים. זה למה, רצוישתפתחו בתהליך במהירות האפשרית. ישנם בארץ די והותר מוסדות לימוד שמעניקים שירות זה. מידעעל מוסדות אלו אפשר לקבל בקלות בגוגל וכיוצ"ב. היה ואתם חיילי סדיר, קבע, או אם כרגע השתחררתם, תמצאו הטבות והנחות רבות על מגוון תכניות לימוד.

רק זכרו שאינכם ילדים, לפיכך, התייחסו אל הנושאברצינות המקסימלית והפסיקו לנהוג כמו ילדים קטנים; בייחוד כעת, כאשר ברור לכם את כל אשר תעדיפו לעשות בעתיד, וכשהשגתם יותר מידע על נושא אפשרי.

ומה דעתכם על הבחינה הפסיכומטרית?

מבחן פסיכומטרי בנוי בדרך שונה מהאופן של הבגרות. לציון זה חשיבות גדולה מהחשיבות של הבגרות, והבחינה הפסיכומטרית עצמה נוטה להיות מסובכת יותר, למרות העובדה שמבחן זה לא מעיד על חכמתכם. ציון המבחן הפסיכומטרי בוחן דווקא את איכות התפקוד שלכם תחת מצבי לחץ, הזיכרון שלכם ואת הפוקוס שלכם.

אפילו אם ניגשתם והוצאתם תוצאה לא טובה במועד הראשון - זה לא אומר שאין לכם שכל, אלא שפשוט הפעם לא הלך טוב; כמו בראיון עבודה, רובנו לא מצליחים לממש את מלוא הפוטנציאל ולהוציא את התוצאה הרצויה במכה הראשונה. בכל מקרה אפשר לגשת לעוד בחינות, כל עוד זה מתאפשר מבחינת כסף וכוח רצוןבשביל לגשת למועדים נוספים. את התוצאה הגבוהה ביותר שתוציאו - רושמים למשך שבע שנים.

עתה, אחרי שקיבלתם מידע נרחב יותר עלבגרויות חורף, ובהנחה ואתם יודעים בבטחה מה מעניין אתכם ובמה תרצו לעבוד, זה הזמן שהידע הזה ינוצל למען עתידכם: הירשמו לאחד המוסדות, עשו את המקסימום, ותנו לאמא סיבה להתגאות!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 menu velet


 


מאמרים נוספים מאת menu velet
 
רשתות ליונים מציקות
יש סיבה לחיות בסבל אם אפשר בקלות לפתור אחת ולתמיד את הבעיה? מדבירים מוסמכים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את האזור הנפגע ולבסוף לשים קץ לפולשים. לעיתים קרובות לא תצטרכו לערוך הדברה יותר מפעם אחת. מתי בדיוק חשוב לקרוא לשירות הדברה?

שולחנות משחק לאירועים משמחים
יש מאגר רחב של סופר אטרקציות שאפשר לשלב שללא ספק יתרמו רגעים קטנים של אושר לארוע שלכם. מה שכן, בכל רעיון שתבחרו משמעותי שלא תשכחו מי האורחים שלכם שיגיעו לערב שלכם ולפי זה להחליט על האטרקציות.

צילום מוצר לקטלוג
08/08/12 | צילום
מדפיסים שלט לעסק? עושים פלייר מושקע? מעוניינים לבנות אתר פרטי להצגת העסק? צלם יוכל לסייע לכם לכל המטרות הללו.

בשביל מה צריך בוסטר לרכב?
כשצעירים הופכים להורים הם גם ישר מגלים לא מעט בעיות שכמובן שבכלל לא שמעו עליהן בעבר. פתאום צריך להביא לול, אוכל מסוים, לדאוג לסורגים מיוחדים ולעשות שינוי קיצוני בהתנהגות שלנו.

אטרקציות לאירועים ושמחות
במסיבה אישית יחסית לא צריך הרבה שיקולים פיננסיים ודרישות לוגיסטיות, ולעומת זאת עוד קיימת רוח של שימחה והנאה, בסטייל של שמחות משפחתיות או ימי נישואין. תאמו את כמות האורחים עפ"י גודלו של הארוע וביחס לגודל המקום.

מעבדה לתיקון אייפון 4
כיום המציאות היא של תקופה טכנולוגית חדשה - זמן הסמארטפונים, תקופה בה הטלפון הוא הרבה מעבר לטלפון פשוט הוא מחשב אישי, הוא מצלמה, הוא שעון ולמעשה חוץ מלהדליק לנו את הדוד כבר אפשרי לנהל דרכו כמעט את הכל .

אם אתם צריכים שירותי צילום ברית או בריתה
30/07/12 | צילום
מתחתנים? עושים מסיבה גדולה? בעולם המודרני אין אפשרות שלא לקחת צוות צילום שלם לשם תיעוד את כל מה שקורה מהערב הגדול שלכם. בעתיד הכניסו את ה-DVD או עיינו באלבום התמונות וביחד תוכלו לראות את הרגעים הבלתי נשכחים.

מגנטים לאירוע המיוחד שלכם
26/07/12 | צילום
מדי פעם אנחנו שוכרים שירותי צילום בשביל לתעד תקופה מיוחדת: צילום שנתי של המשפחה למסגור ותלייה בבית, צילום של הקטנים כל כמה חודשים, צילום תקופת ההיריון ותיעוד פרק הזמן המיוחד הזה בחיים

מה היתרונות של פתרונות ענן?
אם כבר קניתם אתר אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן, מחשבה וכסף - זה הרגע לדבר על אחסון אתרים.

עריכת קליפ בת מצווה מרגש
מחפשים איך לחגוג יום הולדת שונה? אירוע גדול כבד לכם? במקרים מסויימים נרצה לציין אירוע מסויים, אך מצד שני, נעדיף שלא להפיק אירוע ענק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI