דף הבית עסקים נדל"ן כלי עבודה לשיפוצים
כלי עבודה לשיפוצים
מיקו שלום 10/02/12 |  צפיות: 2406

ישנם מספר דברים שכל מי שמתכוון לשפץ את דירתו צריך לדעת.

א. לפעמים השיפוץ עלול להימשך מעבר לזמן שהבטיחו לך שהוא יגמר ותוכל להיכנס הביתה.

ב. הצורך להעביר חפצים ורהיטים כבדים מהבית בתקופת השיפוצים כדי שהם לא יינזקו, הן מהובלת כלים כבדים בבית והן מהאבק שנמצא בכל מקום בתקופה זו של השיפוצים, וגורם לרהיטים ולכלים בבית נזק לטווח ארוך.

ג. בכל מקרה, בין אם הזמנתם קבלן שיפוצים ובין אם אתם משפצים בעצמכם, תמיד יהיה צורך בכלי עבודה מסוגים שונים. אם נרצה לשבור קיר מסוים בבית, נשתמש בפטיש חציבה, אם נרצה לנסר ארון כל שהוא על מנת שיתאים למקום מסוים נשתמש במסור כדי לבצע עבודה זו. וכן הלאה כל העבודות שנרצה לבצע בבית יעשו בעזרת כלי העבודה.

לכן חשוב להבין את הצורך שלנו בכלי עבודה איכותיים וטובים על מנת שיתאימו לצרכינו. כמו כן חשוב לדעת איזה כלי בדיוק אנו צריכים לעבודה שלנו. לדוגמא על מנת לקדוח חורים חדשים בקירות נצטרך להשתמש בקדחה. אולם בתוך המושג 'מקדחה' יש עשרות סוגי ודגמים כשכל אחד מיועד לשימוש אחר. יש מקדחה המתאימה רק לקידוח בעץ, זוהי מקדחה מהסוג הפשוט יותר, יש מקדחות יותר מתקדמות המתאימות לקידוח בחומרים קשים ומורכבים כגון עץ מאסיבי, סוגי ברזל מסוימים ועוד. אותו דבר גם לגבי המסור, בתוך המילה בת הארבעה אותיות סך הכל יש מגוון רחב של סוגי מסורים כאלה ואחרים. ניתן לראות ביניהם מסורי גרונג, מסורי שולחן, מסור אנכי, מסור שרשרת ועוד.

כמובן שאנו צריכים להתאים את המסור לפי סוג העבודה שלנו כדי שיתאים לנו בדיוק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיקו שלום


 


מאמרים נוספים מאת מיקו שלום
 
כלי עבודה לשיפוצים
10/02/12 | נדל"ן
משפצים? חושבים על שינוי בבית? במאמר הבא נלמד איך לשפץ את הבית ואלו כלים נצטרך על מנת לעשות זאת בצורה הטובה ביותר!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI