דף הבית חינוך ולימודים מכינות, בגרות ופסיכומטרי טיפים על שיפור בגרות
טיפים על שיפור בגרות
menu velet 12/02/12 |  צפיות: 2632
רוצים ציון פסיכומטרי טוב? לא התאמצתם מספיק במבחן הראשון?

נכון לומר כי בתקופה זאת, הוצאת תעודת בגרות היא אינה מחייבת למציאת עבודה טובה, ואף לא עדות על תבונה, עם זאת עדיין רצוי שתצליחו בה, מפני שזה מהווה נקודה לזכותכם עבור קורות החיים שלכם, ולרוב גם חובה בכדי להתקבל ללימודים אקדמאיים. רוצים מידע על שיפור בגרות? המשיכו הלאה.

איך משלימים בגרויות?

כל יום שעובר לאחר סיום בי"ס - ככה קשה יותר לחזור ולהשלים בגרויות. וזה למה, רצוילהתחיל בתהליךהכי מוקדם שאפשר. אפשר למצוא מספר רב של מקומות שאפשר להירשם אליהם. מידעעל מכוני לימוד אלה תוכלו לחפש בלי להתאמץ הרבה, בגוגל. במידה ואתם בסדיר, בקבע, או אם כרגע השתחררתם, תמצאו הנחות והטבות מסויימות על קורסי השלמה.

זכרו שאתם ילדים גדולים, לפיכך, קחו את כל הנושא יותר ברצינות ותפסיקו להתנהג כמו תלמידי בי"ס; בעיקר עכשיו, כאשר אתם יודעים יותר טוב איזה כיוון אתם חפצים לעתיד שלכם, וכשקיבלתם מושג רב יותר על תחומים רלוונטיים עבורכם.

ומה דעתכם על המבחן הפסיכומטרי?

מבחן פסיכומטרי מורכב בצורה שונה לגמרי מהאופן של בחינת הבגרות. לציוני המבחן הפסיכומטרי יש משקל יותר גדול מזה של ציון מבחן הבגרות, מה גם שהמבחן עצמו נוטה להיות קשה בהרבה, זאת על אף העובדה שבחינה זאת לא משקפת את חכמתכם. המבחן הפסיכומטריבוחן יותר את תפקודכם תחת מצבים מלחיצים, את זיכרונכם וכמה אתם מאורגנים.

אפילו אם הוצאתם תוצאה נמוכה בפעם הראשונה שניגשתם - אין זה אומר בהכרח שאין לכם את היכולת לעבור, אלא שהניסיון הזה לא הלך טוב; כמו בטסט על רכב, הרוב לא יצליחו לעשות את המקסימום ולהגיע ליעד שהציבו לעצמם בפעם הראשונה. תמיד יש אפשרות לגשת לעוד מועדים , אם יש לכם מספיק גב כלכלי וכוח סיבולת בשביל לגשת למועדים נוספים. את התוצאה הגבוהה ביותר שתתקבל - זוכרים למשך שבע שנים.

בנקודה זו, כשנחשפתם אל ידע ממוקד יותר על נושאים כמו מועדי בגרות, ובמידה ויש לכם יותר מושג לאיזה תואר תרצו להירשם ואיזו עבודה תאחלו לעצמכם, עכשיו זה הזמן שתנצלו את המידע הזה עבור עצמכם: התחילו קורס, הצליחו במבחנים, ותנו לעצמכם סיבה להתגאות!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 menu velet


 


מאמרים נוספים מאת menu velet
 
רשתות ליונים מציקות
יש סיבה לחיות בסבל אם אפשר בקלות לפתור אחת ולתמיד את הבעיה? מדבירים מוסמכים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את האזור הנפגע ולבסוף לשים קץ לפולשים. לעיתים קרובות לא תצטרכו לערוך הדברה יותר מפעם אחת. מתי בדיוק חשוב לקרוא לשירות הדברה?

שולחנות משחק לאירועים משמחים
יש מאגר רחב של סופר אטרקציות שאפשר לשלב שללא ספק יתרמו רגעים קטנים של אושר לארוע שלכם. מה שכן, בכל רעיון שתבחרו משמעותי שלא תשכחו מי האורחים שלכם שיגיעו לערב שלכם ולפי זה להחליט על האטרקציות.

צילום מוצר לקטלוג
08/08/12 | צילום
מדפיסים שלט לעסק? עושים פלייר מושקע? מעוניינים לבנות אתר פרטי להצגת העסק? צלם יוכל לסייע לכם לכל המטרות הללו.

בשביל מה צריך בוסטר לרכב?
כשצעירים הופכים להורים הם גם ישר מגלים לא מעט בעיות שכמובן שבכלל לא שמעו עליהן בעבר. פתאום צריך להביא לול, אוכל מסוים, לדאוג לסורגים מיוחדים ולעשות שינוי קיצוני בהתנהגות שלנו.

אטרקציות לאירועים ושמחות
במסיבה אישית יחסית לא צריך הרבה שיקולים פיננסיים ודרישות לוגיסטיות, ולעומת זאת עוד קיימת רוח של שימחה והנאה, בסטייל של שמחות משפחתיות או ימי נישואין. תאמו את כמות האורחים עפ"י גודלו של הארוע וביחס לגודל המקום.

מעבדה לתיקון אייפון 4
כיום המציאות היא של תקופה טכנולוגית חדשה - זמן הסמארטפונים, תקופה בה הטלפון הוא הרבה מעבר לטלפון פשוט הוא מחשב אישי, הוא מצלמה, הוא שעון ולמעשה חוץ מלהדליק לנו את הדוד כבר אפשרי לנהל דרכו כמעט את הכל .

אם אתם צריכים שירותי צילום ברית או בריתה
30/07/12 | צילום
מתחתנים? עושים מסיבה גדולה? בעולם המודרני אין אפשרות שלא לקחת צוות צילום שלם לשם תיעוד את כל מה שקורה מהערב הגדול שלכם. בעתיד הכניסו את ה-DVD או עיינו באלבום התמונות וביחד תוכלו לראות את הרגעים הבלתי נשכחים.

מגנטים לאירוע המיוחד שלכם
26/07/12 | צילום
מדי פעם אנחנו שוכרים שירותי צילום בשביל לתעד תקופה מיוחדת: צילום שנתי של המשפחה למסגור ותלייה בבית, צילום של הקטנים כל כמה חודשים, צילום תקופת ההיריון ותיעוד פרק הזמן המיוחד הזה בחיים

מה היתרונות של פתרונות ענן?
אם כבר קניתם אתר אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן, מחשבה וכסף - זה הרגע לדבר על אחסון אתרים.

עריכת קליפ בת מצווה מרגש
מחפשים איך לחגוג יום הולדת שונה? אירוע גדול כבד לכם? במקרים מסויימים נרצה לציין אירוע מסויים, אך מצד שני, נעדיף שלא להפיק אירוע ענק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI