דף הבית תיירות ונופש אטרקציות מצנח רחיפה וטיולי טרקטורונים
מצנח רחיפה וטיולי טרקטורונים
דילי 21/02/12 |  צפיות: 3142

הרצון של כולנו לעוף הכי גבוה שאפשר.  מצנח רחיפה  שנבנה הוא עוד אחד מהכלים שבנה האדם על מנת לאפשר לעצמו להרגיש כמו ציפור. לאונרדו דה וינצ'י שהיה אמן , מדען , ממציא ויוצר שחי במאה ה- 15 חקר את יכולות  המעוף של הציפור וניסה לבנות מכשיר שיאפשר לו לבצע את אותן פעולות . מצנח רחיפה על גלגוליו מאפשר לנו לחוש את תחושת הציפור , לעוף. בגלל האקלים בארץ ניתן ליהנות מהיתרונות של מצנח רחיפה בכל חודשי השנה.

טיולי טרקטורונים

רקע כללי - טיולי טרקטורונים נחשבים כאחד מפעילויות האקסטרים שקיימות .בשנים האחרונות גדלו כמותיות של טיולי טרקטורונים בארץ מאחר ואנשים גילו שהם מתאימים כמעט לכל גיל, מתאימים לזוגות, מתאימים למשפחות וכן מתאימים גם לקבוצות. טיולי הטרקטורונים פרוסים בכל הארץ ומאפשרים לנו ליהנות מארצנו בשילוב עם חוויה זו. טיולי הטרקטורונים גורמים לנו לריגוש ולזרימה מוגברת של אדרנלין . בדומה למצנחי רחיפה גם טיולי טרקטורונים הם אטרקציה לכול השנה .

מספר טיפים חשובים:

  • כשאתם בוחריםלצאת לטיול טרקטורונים תבדקו את דרגות הקושי הקיימות .
  • אל לנו לחשובשכל תמונה שמוצגת לנו שפלייר למקום מייצגת את המקום עצמו בפועל – כדאי לבדוקלפני , לקבל המלצות מאנשים שהיו שם בעבר.
  • יש לשים לב כילעיתים יציעו לנו טיול טרקטורונים ובפועל נקבל רכבים מסוג ריינג'רים  -
  • גם רכב זה הואסוג של טרקטורון אך החוויה שונה בתכליתה .

שילוב מצנח רחיפה עם טיולי טרקטורונים

רבים משלבים בימים אלו טיול שמקיף בתוכו מספר מוקדי אטרקציות. מתחילים עם טיולי טרקטורונים ומקנחים בהנאת מצנח רחיפה . שילוב של שניים מהיסודות אדמה ואויר .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דילי


 


מאמרים נוספים מאת דילי
 
הצעות נישואין רומנטיות בזמן צניחה חופשית
21/02/12 | נישואין
כל ילדה , נערה , אישה חולמת על היום שאהוב ליבה יציע נישואין , כולנו רוצות שזה יהיה בדיוק כמו בסרטים או לפחות כמו באגדות . הצעות נישואין רומנטיות לאורך ההיסטוריה התבצעו בגינה ירוקה , במסעדה כשהטבעת נשלפה מעוגת סופלה שוקולד או מכוס השמפניה שלגמה ממנה האישה .

מצנח רחיפה וטיולי טרקטורונים
21/02/12 | אטרקציות
הרצון של כולנו לעוף הכי גבוה שאפשר. מצנח רחיפה שנבנה הוא עוד אחד מהכלים שבנה האדם על מנת לאפשר לעצמו להרגיש כמו ציפור.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI