דף הבית בידור ופנאי צילום הכל על עריכת וידאו
הכל על עריכת וידאו
menu velet 28/02/12 |  צפיות: 4223

חייכו למצלמה!

כל אחד מחפש במצבים מסוימים צלמים מקצועיים; לצורך חתונה, לטובת משהו בעבודה, בתור תחביב או כדבר הכרחי. אין הבדל אם זה אלבום מודפס או דיגיטלי, כל האנשים מתעדים אירועים מרגשים. רוצים לדעת יותר על עריכת וידאו? מתי אנו צריכים צלם מקצועי?

בארועים גדולים – כולם נעזרים בשירות הנותן לזכור את הימים הכי משמעותיים בחיינו באופן מדויק. חגגתם את חתונת העשור? ערכתם בריתה לבת? בעולם היום אנו כבר לא יכולים להימנע מצלם שילווה אתכם ויתעד כל רגע מהאירוע. אחר כך שימו את הסרט ותוכלו לראות ביחד את הרגעים החשובים.

צילומים למזכרת – יש מקרים בהם ניקח צילום סטודיו מקצועי בשביל להנציח תקופה חשובה בחיינו: תמונה משפחתית לתצוגה בבית, צילום הקטנטנים לאלבומים מיוחדים, צילום תקופת ההיריון לתיעוד פרק הזמן הזה בחיי האישה, צילומי עירום מרומז לאמיצים שבינינו - צילומים אלה נותנים לנו מזכרת שנשארת איתנו לעוד שנים ארוכות.

עבור העסק – צריכים מודעה שיווקית? מוציאים קטלוג מקצועי? מתכוונים להקים אתר אינטרנט איכותי להרחבת מאגר הלקוחות? צלם מקצועי מסוגל לעזור לכל המטרות האלה. האם אתם קונים מוצר לפני שבדקתם אותו בעצמכם? במקרים הללו תמונה שווה הרבה יותר מ1,000 מילים, יספר לכם כל פרסומאי, גרפיקאי ואיש שיווק. פורטלים עם גלריית תמונות, קטלוגים ועלונים מצולמים מושכים יותר אנשים מאלה שבעיקר מורכבים ממלל.

מה עוד? – לאלה מצטרפים שירותים כעריכה, הכנת מצגות ממוחשבות, השקת קמפיינים, גרפיקה, הדפסה, צילום סרטי תדמית, עיצוב וכריכה של אלבומים ועוד.

ומה אתם צריכים? חיפשתם סרטי תדמית? באפשרותכם לקרוא מידע חיוני, טיפים והצעות משתלמות במאמרי האתר האחרים. עד הפעם הבאה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 menu velet


 


מאמרים נוספים מאת menu velet
 
רשתות ליונים מציקות
יש סיבה לחיות בסבל אם אפשר בקלות לפתור אחת ולתמיד את הבעיה? מדבירים מוסמכים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את האזור הנפגע ולבסוף לשים קץ לפולשים. לעיתים קרובות לא תצטרכו לערוך הדברה יותר מפעם אחת. מתי בדיוק חשוב לקרוא לשירות הדברה?

שולחנות משחק לאירועים משמחים
יש מאגר רחב של סופר אטרקציות שאפשר לשלב שללא ספק יתרמו רגעים קטנים של אושר לארוע שלכם. מה שכן, בכל רעיון שתבחרו משמעותי שלא תשכחו מי האורחים שלכם שיגיעו לערב שלכם ולפי זה להחליט על האטרקציות.

צילום מוצר לקטלוג
08/08/12 | צילום
מדפיסים שלט לעסק? עושים פלייר מושקע? מעוניינים לבנות אתר פרטי להצגת העסק? צלם יוכל לסייע לכם לכל המטרות הללו.

בשביל מה צריך בוסטר לרכב?
כשצעירים הופכים להורים הם גם ישר מגלים לא מעט בעיות שכמובן שבכלל לא שמעו עליהן בעבר. פתאום צריך להביא לול, אוכל מסוים, לדאוג לסורגים מיוחדים ולעשות שינוי קיצוני בהתנהגות שלנו.

אטרקציות לאירועים ושמחות
במסיבה אישית יחסית לא צריך הרבה שיקולים פיננסיים ודרישות לוגיסטיות, ולעומת זאת עוד קיימת רוח של שימחה והנאה, בסטייל של שמחות משפחתיות או ימי נישואין. תאמו את כמות האורחים עפ"י גודלו של הארוע וביחס לגודל המקום.

מעבדה לתיקון אייפון 4
כיום המציאות היא של תקופה טכנולוגית חדשה - זמן הסמארטפונים, תקופה בה הטלפון הוא הרבה מעבר לטלפון פשוט הוא מחשב אישי, הוא מצלמה, הוא שעון ולמעשה חוץ מלהדליק לנו את הדוד כבר אפשרי לנהל דרכו כמעט את הכל .

אם אתם צריכים שירותי צילום ברית או בריתה
30/07/12 | צילום
מתחתנים? עושים מסיבה גדולה? בעולם המודרני אין אפשרות שלא לקחת צוות צילום שלם לשם תיעוד את כל מה שקורה מהערב הגדול שלכם. בעתיד הכניסו את ה-DVD או עיינו באלבום התמונות וביחד תוכלו לראות את הרגעים הבלתי נשכחים.

מגנטים לאירוע המיוחד שלכם
26/07/12 | צילום
מדי פעם אנחנו שוכרים שירותי צילום בשביל לתעד תקופה מיוחדת: צילום שנתי של המשפחה למסגור ותלייה בבית, צילום של הקטנים כל כמה חודשים, צילום תקופת ההיריון ותיעוד פרק הזמן המיוחד הזה בחיים

מה היתרונות של פתרונות ענן?
אם כבר קניתם אתר אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן, מחשבה וכסף - זה הרגע לדבר על אחסון אתרים.

עריכת קליפ בת מצווה מרגש
מחפשים איך לחגוג יום הולדת שונה? אירוע גדול כבד לכם? במקרים מסויימים נרצה לציין אירוע מסויים, אך מצד שני, נעדיף שלא להפיק אירוע ענק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI