דף הבית עיצוב ואדריכלות אדריכלות פנים אדריכל פנים והתרומה להעלאת ערך הדירה
אדריכל פנים והתרומה להעלאת ערך הדירה
Eyal Geluda 29/02/12 |  צפיות: 4029

לאדריכלות ולעיצוב פנים יתרונות רבים כאשר העיקרי שבהם הוא היכולתלהגשים את החלומות שלכם ולעצב לעצמכם את הבית שבו תמיד חפצתם. בה בעת,מדובר על תהליך מתמשך הכרוך לא פעם בהוצאות של ממש. לכן, חשוב לזכור שמעברלתענוג האסתטי והיצירתי שבעניין, טומנת בחובה אדריכלות הפנים תועלת כלכליתמשמעותית שכן יש בכוחה להעלות בצורה ניכרת את ערכה של הדירה או של הבית בואתם חיים – וזאת במקרה ותרצו למכור את הנכס בשלב מאוחר יותר. לא בכדי אם כןמראים מספר מחקרים כי עיצוב פנים שנעשה בצורה איכותית ומקצועית עשוילהעלות את ערכה של הדירה בכ-40%.

עד לפרט הקטן ביותר

באופן טבעי, כל חידוש באשר הוא מעלה את ערכה הכספי של הדירה שלכם. אחריהכל, מטבח חדש תמיד טוב ממטבח מיושן ואריחים על הקירות אשר יעניקו לכםתחושה של אינטימות וחום תמיד עדיפים עשרות מונים על פני קירות לבניםוסדוקים. זוהי בדיוק הסיבה שבגינה פעמים רבות נוהגים דיירים המבקשים למכוראת נכסם לשפץ את הבית בטרם יוצע לקונים.

תהליך עיצוב הפנים הוא אמנם לא בהכרח שיפוץ לפני מכירה אך ראוי לציין כיגם הוא כולל ירידה לפרטים הקטנים ביותר ולנימים היסודיים ביותר של הבית.לשם המחשה, אם ברצונכם לעצב מחדש את חדר האמבטיה, הרי שיש להניח כי בשלב זהאו אחר יהיה על בעלי המלאכה לרדת לעומקן של תכניות האינסטלציה ובמידהוהתגלתה תקלה – תהיו חייבים לתקנה וכמובן שמדובר בהשקעה ראויה ומוצדקתבטווח הארוך.

חשוב לזכור ששדרוגה של נגרות הפנים בדירה, חידושה או החלפתה תעלה באופןמשמעותי את ערכה של הדירה משום שנגרות הפנים מעניקה לדירה ערך אסתטי יוצאדופן בדמות עיצובים ייחודיים שיעטרו את ביתכםויהפכו אותו לפנינה יוצאתדופן.

בחירת חומרים מושכלת

בסופו של דבר, ערכה של הדירה שלכם יעלה ביחס ישר לכמות הכסף שתשקיעובעיצוב הפנים. ואף על פי כן, במובן הזה ישנו חריג מאוד ברור שראוי לנצלו עדתום. באמצעות נסיונו ועזרתו של אדריכל הפנים תוכלו לעשות שימוש בחומריםזולים יותר אך בה בעת בכאלה שישיגו עבורכם את אותה התוצאה שהיו משיגיםחומרים הרבה יותר יקרים.

למען הסר ספק, אחד התפקידים המוצהרים של אדריכל פנים איכותי ומקצועי הואלחסוך לכם כסף (וגם לא מעט זמן) בכל הנוגע לבחירת החומרים שישמשו את בעליהמלאכה בתהליך העיצוב עצמו. רוב רובם של הצרכנים פשוט לא מודעים לניואנסיםהקיימים בין החומרים השונים ועל כן עלולים להתפתות ולקבל את עצתם שלהמוכרים אשר מעוניינים באופן טבעי למכור את מרכולתם למרבה במחיר.

לחילופין, באם תתייעצו באדריכל הפנים, תוכלו לחסוך סכומי כסף נאיםשיכולים להיות מנותבים לאפיקים אחרים וזאת מבלי לפגוע בתוצאה הסופית. מובןונהיר הוא כי כל פער שכזה לטובתכם מעלה עוד יותר את ערכה של הדירה.

"הום אואטפיטרס" בהנהלת Eyal Geluda הינה חברה המספקת את מגוון השרותים הקשורים באדריכלות לעסקים, שיפוץ ועיצוב החלל תוך מתן דגש על איכויות הגימור וניצול השטח ברמה האופטימלית והפונקציונלית לכל בית, דירה, עסק או משרד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Eyal Geluda

"הוםאאוטפיטרס" הינה חברה המסרת את מגוון השירותים הקשורים בתכנון האדריכלי,שיפוץ ועיצוב החלל תוך מתן דגש על איכויות הגימור וניצול השטח ברמההאופטימלית והפונקציונלית לכל בית, דירה, עסק, או משרד.

חברהמאפשרת, בהתאם לבחירתך, את ביצוע הפרויקט וניהולו באחריות ובליווי מלאהכולל תכנון, בחירת החומרים, העסקת בעלי מקצוע ופיקוח - הכל תחת קורת גגאחת. "הוםאאוטפיטרס" מציעה שירות אישי וייחודי ומתמחה בתכנון, חידוש וייצור מטבחים,ארונות קיר, דלתות ורהיטים מעוצבים - פנים חדשות לבית שלך.פרטי קשר: רח' מאנה 9, ת"א טלפון: 03-6053035 [email protected]



 


מאמרים נוספים מאת Eyal Geluda
 
Eyal Geluda - כיצד ניתן ניתן לעצב בית קטן יחסית?
06/10/13 | שיפוצים
גודל הבית מכתיב לנו את צורת העיצוב ויש להקדיש לו מחשבה מרובה יותר על כל פרט ופרט. ניתן לעצב בית קטן יחסית ובעזרת עיצוב נכון להפוך אותו למושקע ומרווח.
כאשר מעצבים בית, ישנו הבדל באפשרויות העיצוב בין בית קטן לבית גדול. כאשר בבית גדול יש לנו מגוון רחב יותר של אפשרויות, ככל שהבית קטן יותר האפשרויות קטנות יחד איתו. אך לעתים האתגר רב יותר בבית קטן וכאשר יש אתגר התוצאות מעניינות יותר.


Eyal Geluda - כיצד להגיע לגימור פנים מוצלח?
בעזרת עיצוב פנים איכותי, כל יכול להפוך בבת אחת לפינה הקסומה, החלומית והמרגיעה שלכם. לא צריך הרבה כדי להשיג את הקסם, פרט להנחיות והמלצות של אדריכל פנים מקצועי.

אדריכלות בתים פרטיים - שיפוץ הוא לא בהכרח סיוט! תראו איך
23/05/12 | שיפוצים
בממוצע, אורך תהליך שיפוץ הדירה פרק זמן שבין מספר שבועות למספרחודשים, הכל תלוי באופיה ובהיקפה של המלאכה. ואף על פי כן, כל שיפוץ באשרהוא, קטן וגדול כאחד, כולל בתוכו בימים כתיקונם ארבעה שלבים מרכזיים שלאניתן לוותר עליהם. במאמר שלפניכם נתייחס לארבעתם בהרחבה:

עיצוב חדר ארונות - טיפים מאדריכל פנים
חדר הארונות הוא על פי רוב אחד החללים הכי פחות מוערכים בבית. לכאורה מדובר בחדר אליו אתם נכנסים לא יותר מפעמיים או שלוש ביום ושוהים בו זמן קצר בלבד המוקדש לבחירת הבגדים ותו לא. ואף על פי כן, מדובר באחד החדרים שבהם עיצוב הפנים עשוי לחולל את השינוי המרשים ביותר. מה שהכי חשוב הוא לשלב יופי עם שימושיות. במאמר שלפניכם נציג בפניכם שמונה עקרונות חשובים שיישום שלהם יעזור לכם ולאדריכל הפנים לעצב את חדר הארונות בצורה מושלמת:

אדריכל פנים והתרומה להעלאת ערך הדירה
לאדריכלות ולעיצוב פנים יתרונות רבים כאשר העיקרי שבהם הוא היכולת להגשים את החלומות שלכם ולעצב לעצמכם את הבית שבו תמיד חפצתם. בה בעת, מדובר על תהליך מתמשך הכרוך לא פעם בהוצאות של ממש. לכן, חשוב לזכור שמעבר לתענוג האסתטי והיצירתי שבעניין, טומנת בחובה אדריכלות הפנים תועלת כלכלית משמעותית שכן יש בכוחה להעלות בצורה ניכרת את ערכה של הדירה או של הבית בו אתם חיים – וזאת במקרה ותרצו למכור את הנכס בשלב מאוחר יותר.

מדוע כדאי לשפץ דירה במקום לקנות חדשה?
עיון קצר בנתוני המסחר בנדל"ן במהלך השנים האחרונות יגלה לנו כי יותר ויותר ישראלים מעדיפים לא לרכוש דירה חדשה ולבחור בחלופה הכדאית והמשתלמת יותר – שיפוץ הדירה הקיימת. כך למשל, מסקר שנערך על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה בשנת 2011 עולה כי לא פחות מ-46% מאזרחי ישראל יעדיפו לשפץ את ביתם הקיים בעוד ש-38% יעדיפו לרכוש דירה חדשה. במאמר שלפניכם נציג מספר נימוקים שיגרמו לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם מתחילים את החיפוש אחר הדירה החדשה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI