דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים כיצד לשפר את מראה החצר והגינה
כיצד לשפר את מראה החצר והגינה
דנה מ 19/03/12 |  צפיות: 4873

אם מאז ומתמיד חלמתם על חצר מטופחת ויפה, הגעתם למקום הנכון במאמר הבא סקירה קצרה של מספר דרכים באמצעותן ניתן לגרום לחצר שלכם להראות יפה, מטופחת ומרשימה והכל בעלות כספית נמוכה.

בריקים - דבר ידוע הוא שכל חצר או גינה מתחילה בשביל כניסה מפואר, תחילתו בכניסה לחצר וסיומו בכניסה אל דלת הדירה. אם חשוב לכם מראה הגינה שלכם אל לכם לפסוח על מראה קיר הכניסה הממוקם מסביב לדלת  הכניסה. קיר כניסה מודגש ומפואר יכול ליצור מראה מרשים לכל הבאים בשערי הגינה ולהקנות לדירה שלכם מראה יוקרתי ויפה. שיפוץ קיר הכניסה יכול להתבצע באמצעות הדבקת בריקים, בריקים הם אריחים או לבנים שפורקו מבנייה ישנה. ניתן כאמור לרכוש גם בריקים זולים יותר, אלו כאמור הם תוצר של מפעלי תעשיה ולא פורקו ממבנים.

>> קריאה נוספת על בריקים

חיפוי אבן - דרך נוספת לשפץ את מראה הגינה היא לבצע חיפוי אבן על קיר הכניסה, השביל או החומר. חיפוי אבן בחומת הגינה יוצר מראה אחיד לכל רחבי הגינה, מקנה לדירה הפרטית שלכם, יוקרה ומעמד. חיפוי אבן יכול להתבצע על גבי כל החומה כולה, או רק על החלק החיצוני.

 

>> דוגמאות לחיפוי אבן

שביל כניסה מפואר - מלבד חיפוי אבן על חומת הגינה או הדבקת בריקים בקיר הכניסה חשוב גם לשים דגש על מראה שביל הכניסה, שביל פשוט עשוי בטון מוזיל באופן משמעותי את הדירה, שביל עשוי מוטות עץ של מסילת רכבת ישנה, או  שביל שעבר חיפוי אבן יוקרתי יוצר מראה הרבה יותר נעים ומרשים לעין.

גינה עם צמחיה - וכמובן שהסעיף האחרון שחשוב הוא  סעיף הגינון והצמחיה, כל גינה מטופחת ויפה צריכה להתפאר בעצים וצמחייה המתאימים לעונה, פרחים פורחים, עצים מלבלבלים, אדניות יפות עם חיפוי אבן תואם לחומה ולשביל הכניסה, כל אלו יחד יוצרים מראה של גינה יפה ומפוארת


מדוע להשקיע?

אם אתם תוהים מדוע להשקיע? מה רע בגינה  פשוטה וסתמית, עלייכם לדעת כי נכס עם גינה מושקעת, חיפוי אבן בקיר הכניסה וחומה יהיה שווה הרבה יותר מאשר נכס מוזנח ולא מטופח. בנוסף  כליו של אדם מגדירים אותו, אדם שגר בבית עם גינה מטופחת סביר להניח שישקיע גם בחייו הפרטיים, יטפח את ביתו ודימויי העצמי יהיה גבוה.

>> לקריאה נוספת על חיפוי פנים


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דנה מ


 


מאמרים נוספים מאת דנה מ
 
כיצד לשפר את מראה החצר והגינה
19/03/12 | שיפוצים
אם מאז ומתמיד חלמתם על חצר מטופחת ויפה, הגעתם למקום הנכון במאמר הבא סקירה קצרה של מספר דרכים באמצעותן ניתן לגרום לחצר שלכם להראות יפה, מטופחת ומרשימה והכל בעלות כספית נמוכה.

ערב גיבוש לעובדים
19/03/12 | תיאטרון
בכל בית עסק, חברה או ארגון נערכים מידי פעם ערבי גיבוש המיועדים לכלל העובדים, ערבי גיבוש מחלקתיים לצד ערבי גיבוש צוותיים ועוד. לעריכת ערב גיבוש לעובדים יתרונות רבים. במאמר זה אנסה לעמוד על היתרונות הרבים שעומדים לזכותם של ערבי הגיבוש לעובדים.

כסא גלגלים מהו?
19/03/12 | גיל הזהב
שירותי סיעוד נועדו לאנשים שלא מסוגלים לעמוד על רגליהם לאורך זמן או לחילופין משותקים לגמרי בגפיים. למקרים אלה נועד כסא גלגלים, על כך ועוד במאמר שלפניכם.

הגדה של פסח
15/02/12 | צרכנות
מתנה מקורית לחג הפסח - מתנה מקורית לחג הפסח. פרטים בעמוד זה

בוקינג של סדנאות וסדנת צחוק
סדנת צחוק יכולה להתאים מאוד גם לבתי חולים וגם לערבי גיבוש לעובדים. פרטים על הסדנאות השונות בעמוד זה.

תהליכי ניקיון בבית
15/02/12 | ריהוט
ניקוי ספות עור וניקוי שטיחים הם משימות יחסית קשות לביצוע. פרטים בעמוד זה.

בחירת מטפלת לקשישים.
15/02/12 | גיל הזהב
ישנם מספר קריטריונים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים מטפלת לקשישים. קריטריונים אלה מוצגים במאמר שלפניכם.

טיפים לבחירת שמלת כלה
05/12/11 | חתונות
איך יודעים איזו שמלת כלה מתאימה לי? מאמר זה מציג מספר טיפים שכדאי לדעת לפני שבוחרים שמלה.

טיפים לאירועים - הפקת אירועים וחתונה
05/12/11 | חתונות
ישנם לא מעט סוגים של טיפים לאירועים המתאימים להפקת אירועים עסקיים או אפילו לחתונה. מאמר זה מציג כמה רעיונות.

הדברה ביתית מבלי לפגוע בבעלי חיים
05/12/11 | חיות בית
ישנו מגוון רחב של סוגי הדברה אשר נעשים בשימוש בקרב מדביר זה או אחר. מאמר זה מציג מגוון רחב של הדברות ועל קצה המזלג נעמוד על ההבדלים בינהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI