דף הבית נשים נשים - אחר לא עוברים את חורף 2012 בלי חולצות מעוצבות !
לא עוברים את חורף 2012 בלי חולצות מעוצבות !
שירלי אלעופר 20/03/12 |  צפיות: 3408

חולצות מעוצבות ומהם הצבעים החמים לחורף 2012?

חורף 2012 טומן בחובו שלל צבעים נהדרים ועליזים, צבעים חמים שייסעו לכן על נקלה לשכוח מהשחור הקלאסי. הרבה נשים מאמינות שהשחור הוא הצבע שלהן, אך המציאות מוכיחה אחרת, אולי את רבע מהנשים הולם הצבע השחור, וכל השאר צריכות לתור אחר הצבע ההולם אותן במיוחד. הנה פירוט קצר של צבעי החורף החמים (תרתי משמע) של חורף 2012: בראש ובראשונה הצבעים הפופולאריים ביותר לעונה הנוכחית הם צבעי התבלין,צבעים בגוון של כורכום, וגווני תבלינים אחרים כגון כמון,חרדל, פפריקה ואפילו צ'ילי, גם החמרה הוא צבע חם החורף הזה ומדובר על צבעים שהולמים כמעט כל אישה.צבעים נוספים הם סגול,ירוק אזמרגד, ורוד פוקסיה, אדום עז ובורדו. חולצות מעוצבות שכל אישה חייבת לרכוש לפחות כמה מהן החורף, הן חולצות בייסיק חלקות,חולצות שיכולות להתאים לכול אחת מכן, צעירות ומבוגרות רזות ומלאות.

חולצות מעוצבות ואופנת בייסיק

אופנת בייסיק כשמה כן היא. מדובר על חולצות חלקות בעלות קו עיצוב מינימליסטי ועדין, לא חולצות מקושקשות וצעקניות, והחורף הזה תוכלו למצוא שלל חולצות מעוצבות בשלל דגמים: חולצות מעוצבות עם פתח וי, חולצות מעוצבות חלקות, חולצות מעוצבות עם פתח סירה, חולצות ניקי, חולצותעם פתח צווארון משתפל, חוצות מעטפת וחולצות גולף. מדובר על אופנה ישראלית במיטבה, אופנה שמתאימה מאוד לאורחות החיים של הנשים בארץ, ומלבד חולצות אלו ניתן גם למצוא חולצות OVER SIZE המתאימות במיוחד לנשים מלאות יותר, אך גם הדקיקות מבינכם ייהנו ללבוש חולצות מעוצבות קלילות ונעימות, לא צמודות לגוף ומעיקות. כל החולצות המעוצבות הללו מיוצרות מבדים נעימים להפליא, בגדים שמזמינים לגעת, בדים שפשוט כיף ללבוש.סביר להניח כי כשתגיעו הביתה, אפילו לא תמהרו לפשוט אותן ולהחליף לטרנינג הביתי.

פריט חובה

חולצות מעוצבות הן בהחלט פריט חובה. ניתן לשלב חולצות מעוצבות עם כל פריט לבוש אחר, עם ז'אקטים, מעילים, טופים, ווסטים, בחירת צבעים ניטראליים , תסייע לכם להתאים את החולצות לפרטי לבוש נלווים. בנוסף, מדובר על חולצות שישמשו אתכן נאמנה לאורך כל שעות היום, גם אם אתם חייבות להגיע לפגישה לאחר שעות העבודה או לנסוע היישר לאיזשהו אירוע בערב, בהחלט אין צורך להחליפן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שירלי אלעופר


 


מאמרים נוספים מאת שירלי אלעופר
 
לא עוברים את חורף 2012 בלי חולצות מעוצבות !
20/03/12 | נשים - אחר
כמעט ואין אישה שאיננה מחדשת את הגרדרובה שלה לקראת עונה חדשה. עונות השנה מתחלפות להן בארץ במהירות יחסית, אך מעצבי האופנה למשל, מתחילים בתצוגות החורף הבא כבר בתקופת הקיץ וכך אנו יודעות בדיוק לאיזו אופנה לצפות, מהם צבעי העונה החמים, סגנון מכנסיים, חצאיות, חולצות מעוצבות, לקראת החורף אנו שוטפות את העיניים במראם של מעילי חורף, ז'קטים, עליוניות, וגם לאקססוריז יש מקום של כבוד בחדר הארונות שלנו. ישנם פריטים שעליהם כן ניתן לוותר אבל חולצות מעוצבות הינן פרטי לבוש אופנתי בסיסי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI