דף הבית פיננסים וכספים הלוואות כרטיסי אשראי והלוואות
כרטיסי אשראי והלוואות
דן גול 21/03/12 |  צפיות: 2825

כרטיסי אשראי הם אמצעי תשלום המאפשר לנו רכישת מוצרים או שירותים למיניהם באשראי – דהיינו בהלוואה קצרת מועד יחסית. כל בית ממוצע בישראל מחזיק כרטיס אשראי אחד או יותר. השימוש בכרטיסי אשראי מאפשר לנו לרכוש מוצרים ולשלם בעבורם במועד מאוחר יותר, בדרך כלל אחרי קבלת המשכורת החודשית. כרטיס האשראי מאפשר גם רכישה נוחה של מוצרים יקרים בתשלומים חודשיים. אין ספק שכרטיס אשראי נותן לנו מרחב קנייה ואמצעי תשלום לדברים שלא היינו רוכשים אילו נדרשנו לשלם עבורם במזומן.

כאשר משלמים עבור מוצר או שירות בכסף מזומן אנחנו רואים וחשים בדיוק כמה הוצאנו. הכסף העובר מיד ליד ואפילו תהליך ספירת השטרות והמטבעות הופכים את התשלום למוחשי. כאשר אנחנו משתמשים בכרטיסי אשראי אנחנו פשוט מגהצים את הכרטיס ופעמים רבות אפילו לא מתעכבים להביט בסכום הפתקית המוגש לנו לחתימה.

האם בשל כך כדאי לוותר על כרטיסי האשראי?

התשובה היא כמובן - לא.

יתרונם הגדול של כרטיסי האשראי היא בעובדה שהם אמצעי תשלום שאינו מחייב אותנו להסתובב עם שטרות ומטבעות רבים וכבדים ומקטין את הסיכון של גניבת מזומנים.

כרטיס אשראי מאפשר לנו לרכוש מוצרים ושירותים בסכומים גבוהים ולשלם עבורם במועד מאוחר יותר או בתשלומים חודשיים.

כרטיסי אשראי משמשים אותנו בחו"ל, כאשר הם מאפשרים לנו לשלם ללא צורך בחיפוש אחרי חנויות להמרת כספים במשך השהייה.

כרטיסי האשראי הם אם כך סוג של הלוואה המאפשרת לנו לשדרג את רמת החיים שלנו גם אם אין בידנו את אמצעי התשלום המזומן. עלינו הצרכנים מוטלת החובה להיות ערים ולעקוב אחרי כל הוצאה גם אם היא בכרטיס אשראי ולכאורה איננה עוברת בצורה מוחשית בידינו.

בישראל של היום הדרך היחידה להתקדם ברמת החיים היא באמצעות הלוואות אם לטווח קצר ואם לטווח ארוך וממושך כמו הלוואת הדיור המוכרת היטב לכולנו - המשכנתא. כיום למזלנו הרב ניתן לקבל הלוואה למטרות שונות במקומות רבים כמו בנקים, חברות אשראי חברות ביטוח וגורמים פרטיים.

הלוואות מהבנקים דורשות מהצרכן עירבונות וביטחונות להחזר ההלוואה. מסגרת האשראי הבנקאית היא גורם חשוב כאשר לוקחים את ההלוואה מהבנק. הלוואות חוץ בנקאיות מאפשרות קבלת הלוואה ללא בטחונות וערבים וללא קשר לגובה מסגרת האשראי הבנקאית. ההלוואה ניתנת אחרי בדיקה כי אכן יש למבקשים הכנסה חודשית קבועה המאפשרת את ההחזרים.

השוק החופשי במתן הלוואות סייע לרבים מאילו שרוצים לקדם את רמת חייהם או שזקוקים בדחיפות לכסף מזומן ואין בידם ביטחונות. בעבר היו אנשים, שאין בידם ביטחונות, נאלצים להסתכן בקבלת הלוואה מגורמים פרטיים שאין עליהם פיקוח. היום ניתן באמצעות פנייה ישירה באינטרנט להגיש טופס בקשה להלוואה בסכום הנדרש לכם. מייד עם אישור הבקשה יועבר אליכם סכום הכסף הנדרש.

התחרות היטיבה מאוד עם מבקשי ההלוואות . התחרות על כיסו של הלקוח גורמת לשיפור מתמיד בתנאי ההחזר של ההלוואה, בגובה הריבית ומשך תקופת ההחזר.

בעולם אידיאלי יכולנו אולי לחיות בדיוק מגובה הכנסותינו החודשיות, אולם לצערנו בשל יוקר המחייה בארץ אין ביכולתנו להתקדם ברמת החיים בלי לקבל הלוואות. טוב עשתה המדינה שאפשרה את פתיחת שוק ההלוואות .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דן גול


 


מאמרים נוספים מאת דן גול
 
הלוואות ממקורות שונים
28/07/12 | הלוואות
הלוואה מהמשפחה או המעסיק שלכם יכולות להיות ממש משתלמות עבורכם. מדובר הרבה פעמים על הלוואות בתנאים הכי נוחים שיש. בחלק ממקרים הן נסגרות בשיחה ממש קצרה ואפילו בלי

השוואת ביטוח מקיף לרכב
יש חלק בביטוח שלכם שנקרא השתתפות עצמית מדובר על כך שישנו תשלום יחסית קטן שאותו תצטרכו לשלם. הסיבה לכך מאוד פשוטה, חברת הביטוח רוצה לחסוך מעצמה טרדות שווא על

השוואת ביטוח דירה : ביטוח דירהAIG מול ביטוח דירה ביטוח ישיר
לתכולת הדירה כמובן, רצוי שיבוא שמאי ויבדוק את התכולה, בכול מקרה הנקודה החשובה ביותר בכל הסיפור הוא השירות אותו תקבלו

מדריך להשוואת ביטוח משכנתא
כשמדובר על סוכני ביטוח אתם קודם כל מדברים על יחס אישי, הכרות אינטימית עם הלקוח ומאידך היכולת להשיג עבורכם כמה הצעות מחיר, מחברות ביטוח

השוואת ביטוח נסיעות – ביטוח נסיעות AIG מול ביטוח נסיעות ביטוח ישיר מול שירביט ביטוח נסיעות
כשמדובר על נסיעה מחוץ לגבולות ישראל, הביטוח הרפואי שלכם בארץ כבר לא תופס, מאידך כל צרה גם היא מאוד פעוטה כזאת שדורשת טיפול רפואי בחו"ל יכולה להיגמר בעוגמת נפש גדולה

לא זזים בלי ביטוח רכב בתוקף
לא תוכלו להעביר את המכונית, קטנוע או אופנוע טסט אם לא תוכיחו כי ברשותכם לכל הפחות ביטוח חובה בר תוקף – כאשר אתם ניגשים לטסט השנתי, ביטוח רכב בר תוקף הוא אחד הדברים

להתפרנס ממסחר יומי בבורסה
31/05/12 | שוק ההון
לא מעט אנשים שמשקיעים בבורסה עושים זאת עם אנשים אחרים.אפילו כאלו שהם לא ממש מכירים לפחות לא פיזית. הדרך הנכונה היא לעשות את זה דרך פורומים שונים באינטרנט, כאלו

ביטוח התרמילאים שלכם
יש מצבים מאוד לא נעימים, כאלו שבהם תגלו כי יש לכם בעיה אמיתית עם טיסות, ביטולים, דחייה בטיסות ועוד. ביטוחי נסיעות אמורים לכסות אתכם במצבים שכאלו. רצוי שתדעו זאת

איך רותם קונצרן שטראוס עלית את חוכמת ההמונים לטובתו
31/05/12 | צרכנות
פרויקט שטראוס שלי מאפשר לצרכנים להציף את הרעיונות שלהם למוצרים חדשים שעולים להם בראש. ואיך זה בעצם קורה? אתם הלקוחות נכנסים לתוך האתר. הוא מחולק לפי קטגוריות שונות.

למה אתם מכורים לשוקולד
31/05/12 | צרכנות
קונצרן שטראוס עלית פיתח את אתר שטראוס שלי שבו אתם יכולים להעלות רעיונות שיש לכם למוצרים חדשים. אחת הקטגוריות שייכת למותג שוקולד פרה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI