דף הבית עיצוב ואדריכלות אדריכלות פנים עיצוב מהסרטים
עיצוב מהסרטים
noam 21/03/12 |  צפיות: 3980
פסטיבל סרטים עוסק בראש ובראשונה בקולנוע תעודי. זוהי גולת הכותרת העיקרית של תחום עיסוקו של כל פסטיבל סרטים אשר מוקדש לנושא זה. בעוד כי ישנם מגוון סוגי פסטיבל סרטים אשר אינם מוקדשים לקולנוע תעודי, רבים מהם כן.
מה הוא סרט תעודי ?
סרט תיעודי הוא סרט אשר מנסה, בדרך כלשהי, כדי לתעד את המציאות. למרות הקלעים נבחרים בקפידה מסודרים, הם לא תסריט, והאנשים בסרט התיעודי הם לא שחקנים. לפעמים, סרט תיעודי יכול להסתמך על קריינות קריינות כדי לתאר את מה שקורה מדה; בסרטים אחרים, הסרט ידבר בעד עצמו. לעתים קרובות, סרט תיעודי יכלול ראיונות עם האנשים בסרט.
הסרט המוקדם ביותר מכל סוג שהוא היה סרט תיעודי. אלה יריות בודדות התכונות של אירועים אמיתיים, כגון סירה לצאת לחוף, כונו סרטים "בפועל". הצורות המוקדמות אחרים של הסרט התיעודי כולל סרטי תעמולה, כגון הסרט המפורסם Reifenstahl לני, נצחון הרצון, מה שגרם אדולף היטלר נראה הרואי.
סוג אחד של סרט תיעודי אשר הפך פופולרי בשנת 1950 נקרא קולנוע verite, שהוא תרגום לצרפתית המילולית של "האמת הקולנוע". קולנוע verite הוא סוג של סרט תיעודי הכולל לא קריינות: המצלמה פשוט עוקב אחר הנושא. דוגמה מפורסמת של סרט כזה הוא לא מסתכל אחורה סרט ביוגרפיה על בוב דילן, מכסה את סיורו של הממלכה המאוחדת בשנת 1965. סרט זה השתתף באינספור סוגים שונים של פסטיבל סרטים ברחבי העולם.
בשנים האחרונות ז'אנר הקולנוע התיעודי הפך פופולרי יותר מבעבר, כאמור ישנם כיום גם בישראל פסטיבל סרטים המוקדש לקולנוע תעודי. זאת למרות שתחום זה עדיין רחוק מלהיות פופולרי כמו סרטי פעולה או סרט ז'אנר ההרפתקה. רבות הדוגמאות של היום של הסרט התיעודי יש אג'נדה פוליטית שנויה במחלוקת או אחרת, כגון אמת מטרידה, גודל סופר אותי, ואת פרנהייט 911. פרנהייט 911 של מייקל מור, אשר תיעד הקשרים של משפחת בוש לסעודיה אוסאמה בן לאדן, היה הסרט התיעודי הפופולרי ביותר בכל הזמנים, עם למעלה מ $ 228,000,000 דולר ארה"ב במכירות הכרטיסים.
סרט תיעודי עדיין נמוכה על מסכי המכ"ם של רוב הקהל הסרט, אבל הפופולריות של הסרטים האחרונים ממחישה כי הקהל מוכן לצפות בסרט הזה יש אג'נדה רצינית. כי סרטי תעודה הם הרבה יותר זול לייצר יותר סרטים מסחריים, הם בסיכון נמוך עבור האולפנים. בעתיד, אנו צפויים לראות הרבה יותר משחרר הסרט התיעודי בבתי הקולנוע.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI