דף הבית תיירות ונופש אטרקציות אטרציות באילת לילדים והכרות עם בעלי חיים
אטרציות באילת לילדים והכרות עם בעלי חיים
eilatfun 01/04/12 |  צפיות: 3370

לילדים ולבעלי חיים יש קשר מיוחד, משהו במפגש ביניהם מייצר סוג של תקשורת יוצאת דופן. אם אתם מתכננים חופש חלומי באילת עם כל המשפחה, חפשו מראש אטרקציות באילת לילדים בשלוב פעילויות עם עולם החי. בדרך לאילת ובסביבות העיר עצמה וגם בתוך אילת, תגלו שלל אתרי ביקור הכוללים פעילויות עם בעלי חיים, דגים, דולפינים, אלפקות, גמלים. זה המקום ליהנות מחוויה אטרקטיבית לכל המשפחה ולשמח את הילדים בזיכרון בלתי נשכח. לפניכם מספר הצעות למפגשים מיוחדים בסביבת אילת ומגוון אטרקציות באילת לילדים עם בעלי חיים.

ריף הדולפינים

בין אטרקציות באילת תוכלו למצוא את ריף הדולפינים, אתר אקולוגי מקסים שופע ירוק ואווירה שלווה, מקום ייחודי להכרות מעמיקה עם דולפינים. הדולפינים הידידותיים של ריף הדולפינים מורגלים בחברת בני אדם, עד כדי כך שתוכלו להשתכשך אתם, לשחות לצידם ואפילו לצלול אתם. המדריכים של ריף הדולפינים ישתפו אתכם בסודות קסומים על חיי הדולפינים, כיצד הם אוכלים, מחזרים, נחים ומה הם אוהבים לעשות. מחכה לכם חוויה מיוחדת מאוד.

המצפה התת ימי

זה המקום האולטימטיבי לגלות את מעמקי ים סוף. המצפה התת ימי באילת מציע הרפתקה קסומה במעמקים עם התבוננות ייחודיות ביצורי המים, דגים נדירים ולימוד על חייהם תוך כדי צפייה בהאכלות ושיטוט בין אקווריומים גדולים במיוחד, צבי מים, כרישים ועוד כולל צפייה בסרט מרגש על צלילה, מתחם הסעדה, מגדלור שקוף בו תוכלו להביט באוצרות הים. אין ספק שכשמחפשים אטרקציות באילת לילדים המצפה התת ימי הוא מקום שאסור לפספס.

רוכבים על גמלים

אם הגעתם ללב המדבר לעיר הנופש אילת, אתם חייבים לעלות על גמלים, מחכה לכם טיול חלומי בנוף מדברי עוצר נשימה. תוכלו לתצפת במהלך טיולי גמלים על אילת היפה, הרי אילת בחוות הגמלים אשר שוכנת בסמוך לנחל שלמה. במום גם אירוח אותנטי, פיתות עם לבנה וזעתר ועוד הפתעות שישאירו לכם טעם מיוחד מהחוויה המיוחדת.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 eilatfun


 


מאמרים נוספים מאת eilatfun
 
אופנה - כיצד להתאים פריטי אופנה
11/04/12 | אופנה
כמו במרדף אחרי החצי השני שלך, גם בשילובי אופנה יש תפקיד חשוב להתאמה. אם פריטי אופנה לא מתחברים, התוצאה תהיה את בהופעה לא מחמיאה. בקיץ קל יותר לעשות קומבינציות מדליקות בין פריטים, כי אין הרבה שכבות, אבל יש הרבה אביזרים מדליקים שמשדרגים את הלוק. קבלי מאיתנו טיפים לסטיילינג בין פריטי אופנה קייציים:

אטרציות באילת לילדים והכרות עם בעלי חיים
01/04/12 | אטרקציות
תוך אילת, תגלו שלל אתרי ביקור הכוללים פעילויות עם בעלי חיים, דגים, דולפינים, אלפקות, גמלים. זה המקום ליהנות מחוויה אטרקטיבית לכל המשפחה ולשמח את הילדים בזיכרון בלתי נשכח
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI