דף הבית ביטוח ביטוח - אחר ביטוח נסיעות לחו"ל – דבר שכל מטייל אמור לעשות דבר ראשון.
ביטוח נסיעות לחו"ל – דבר שכל מטייל אמור לעשות דבר ראשון.
אבי 11/04/12 |  צפיות: 2793

טיולים במדינות השונות בחו"ל כחלק מהעלייה ברמת החיים הממוצעת בארץ ובעולם.

כיום, כאשר חלק גדול מהאנושות חי חיים שאפשר לקרוא להם חיים מכובדים ומתפרנס מעבודתו בצורה שמספקת את רוב צרכיו הבסיסיים, חלק גדול (שרק גודל ככל שעובר הזמן) ממנו מתחיל לפזול לעבר דברים שאפשר לקרוא להם " דברי מותרות". החשיבות של טיולים כחלק מהדברים שכל בן אדם זכאי ומסוגל לעשות לעיתים קרובות, עלתה על סדר היום ברוב העולם המבוסס, וכיום מאות מיליונים של אנשים מסביב לעולם מטיילים בכל שנה ומבזבזים טריליונים של דולרים בתעשיית התיירות שהיא מהתעשיות הרווחיות בעולם.

מה דורש התייחסות בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל לפני היציאה לטיול?

כל בן אדם שמתכנן לצאת לטיול בחו"ל (לא משנה אם זה טיול ארוך או קצר) צריך לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל לפני כן. ביטוח נסיעות לחו"ל צריך לתת מענה למגוון רחב של מקרים בהם המטייל נפגע באופן כלשהו (פיזית, ברכוש או בכל צורה שלא תהיה). כמובן שהמטרה של המטייל היא לא להגיע למצב בו הוא יידרש להשתמש בשירותיה של החברה שמבטחת אותו. חברות ביטוח מצדן נוהגות במשנה זהירות במהלך מתן הביטוח למטיילים, הן בודקות את המטיילים בדקדקנות, כדי להקטין כמה שאפשר את הסיכון של פדיון הביטוח.

מהו טיב הקשר בין סוג הטיול שאנו יוצאים אליו לבין סוג הביטוח שאנו עושים?

ישנם סוגים שונים של טיולים שמצריכים התייחסות שונה מבחינת הביטוח. אם אתם יוצאים לירח דבש באיים המלדיביים (אגב כדאי להזדרז, כיוון שאומרים שהם ייעלמו תוך מכה מאות שנים), אין צרוך שתעשו ביטוח הכי יקר והכי מקיף שאפשר, כיוון שהסכנות שטיול שכזה טומן בחיקו אומנם קיימות, אך יחסית לטיולים אחרים, לא יותר מדי רבות. מנגד, מי שיוצא לטיול בן כמה חודשים לטיבט, במהלכו הוא אמור להתעסק באלפיניזם, כדאי שיעשה ביטוח תרמילאים או ביטוח אקסטרים או אולי ביטוח מיוחד למטפסי הרים.

לאילו סכנות ומקרים ביטוח תרמילאים צריך לתת מענה?

ביטוח תרמילאים אמור לכסות פגיעות פיזיות או פגיעות ברכוש שיכולים להתרחש במהלך הטיול. למשל מי שעושה טרקים בהרים במהלך הטיול, חברת הביטוח צריכה לבטח אותו במקרה והוא ייפול וייפצע ויצטרך לקבל טיפול רפואי במדינה בה האירוע קרה או יצטרך להיות מוטס לארץ לצורך קבלת הטיפול. במקרה שחס וחלילה המטייל ילך לאיבוד, חברת הבטוח שנתנה לו ביטוח תרמילאים צריכה להוציא משלחת חיפוש מהארץ אשר תנהל או תסייע במהלך החיפוש של הרשויות המקומיות בחו"ל.

באיזה אופן צריכים לחפש חברה שתעשה לכם ביטוח נסיעה לחו"ל?

אם אתם מחפשים חברת ביטוח לרכוש בה ביטוח התרמילאים או להיפך ביטוח עבור משפחתכם עבור הנופש במלון באירופה, כדאי שתבדקו את השוק טוב טוב. השוואת ביטוח נסיעות שמציעות חברות הביטוח השונות תוכל לכוון אתכם טוב יותר לעבר סוג הביטוח אותו אתם צריכים. בנוסף לכך, המטייל שעושה השוואת ביטוח נסיעות יוכל לבחור בחברת הביטוח ובביטוח הטוב והזול ביותר מבין אלו המוצעים להם. בנוסף לכך, לשם השוואת ביטוח נסיעות, כדאי גם לשאול חברים שכבר יצאו לטיולים הדומים לטיול שלכם ועשו לפני כן ביטוח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI