דף הבית תיירות ונופש שייט ניקוי יאכטות
ניקוי יאכטות
ישראל לוי 18/04/12 |  צפיות: 7165

ההכרח בניקוי יאכטות נובע מחשיפתן לנזקיו הפוטנציאליים (והנגרמים בפועל) של מזג האוויר – הרוחות והלכלוך שהן נושאות, השמש ועוד. הדרישה של בעלי יאכטות בכלל ושל המפליגים עליהן למסעות תענוגות – קצרים או ארוכים בפרט לניקיון ואסתטיקה מחייבת ניקוי תכוף ויסודי שלה.

חברה מקצועית המעניקה שירותי ניקוי ליאכטות תבצע עבורכם פוליש יסודי של מכלול משטחיה השונים (העשויים מתכת, פיברגלאס, עץ) ושל תכולתה הכוללת, בין השאר: ריפודי מזרנים וכריות, וילונות, שטיחים, מעקות, גופי תאורה, חפצי נוי ועוד. במהלך ניקוי ספות וריפודים ביאכטה חשוב להקפיד על חומרי ניקוי שהם בעלי חומציות נמוכה המתואמת לניקוי כתמי לחות, אשר טבעי, סביר ובעיקר שכיח למצוא אותן ביאכטות החשופות ללחות גבוהה

תשומת לב מיוחדת מוענקת לניקוי ולשמירה על החלקים החשופים למלח ולאבק. שמירה על ניקיונם נובעת גם ואולי בעיקר מטעמי בטיחות, על מנת להבטיח את תפקודם התקין של כל רכיבי היאכטה.

חשיבות שכירת שירות ניקיון מחברה המתמחה בניקיון יאכטות נובע מההכרח להשתמש בחומרי ניקוי איכותיים,תוך הקפדה על שמירת כל רכיבי היאכטה בשלמותם- במהלך הניקיון ואחריו. חברה מקצועית מעניקה, לבד משירות ניקיון, גם שירות תחזוקה של הכלים.

חומרי ניקוי ייעודיים

לבד משירותי ניקיון מקצועיים ודאי חשוב לכל בעל יאכטה להצטייד בחומרי ניקוי ייעודיים ליאכטות, חומרים המוגדרים ירוקים וידידותיים לסביבה, שאינם גורמים נזק לחומרים שמהם מורכבת יאכטה, כגון פיברגלאס, נירוסטה, מתכת ועוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ישראל לוי


 


מאמרים נוספים מאת ישראל לוי
 
מתי ניתן להכריז על אדם כנפגע תאונת עבודה?
22/04/12 | כללי
נשאלות השאלות מתי ניתן להכריז על אדם כנפגע תאונת עבודה ומהן, בעצם, הזכויות המגיעות לו על פי חוק מצד המעביד ומצד המדינה?

ניקוי יאכטות
18/04/12 | שייט
אוירה נעימה ביאכטה מתחילה בספות וריפודים נקיים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI