דף הבית ביטוח ביטוח משכנתא השוואת ביטוח משכנתא: מגדל ביטוח משכנתא מול ביטוח ישיר ביטוח משכנתא.
השוואת ביטוח משכנתא: מגדל ביטוח משכנתא מול ביטוח ישיר ביטוח משכנתא.
אבי 19/04/12 |  צפיות: 3387

מהי הבעיה הכי רצינית של הכלכלה הישראלית?

כאשר צריך לציין בעיה אחת בכלכלה הישראלית, תהיה זאת בעיית המחיר של הדירות. גם כשלעצמן וגם ביחס לשאר מדינות העולם הדירות בארץ עולות הון תועפות. כל מי שמתעתד לקנות בקרוב דירה, צריך להכין את עצמו לכך שהוא יצטרך להחזיר במשך עשרות שנים משכנתא לבנק. מעבר לצורך לשלם כל חודש אלפי שקלים במסגרת החזרת המשכנתא לבנק, רוכש הדירה גם מחויב על ידי הבנק שמלווה לו כסף, לעשות ביטוח למשכנתא בחברת ביטוח. ביטוח משכנתא נעשה כדי להבטיח שמירת אינטרסים של הבנק.

ביטוח משכנתא - מה זה ועם מה אוכלים אותו?

כל ביטוח למשכנתא נעשה בדרך כלל בחברות הביטוח או בבנקים, ומשמעותו היא שבן אדם שעושה ביטוח למשכנתא שהוא לוקח, ישלם כל חודש סכום כסף מסוים לטובת הביטוח, כדי שבמקרה ויקרה משהו בלתי צפוי, חברת הביטוח או הבנק, שעשו את הביטוח לבן אדם, יכסו את יתרת התשלומים של לוקח המשכנתא. ביטוח המשכנתא כולל בדרך כלל גם ביטוח חיים וביטוח מבנה, כאשר הראשון הוא ביטוח שנעשה למקרה שחס וחלילה לוקח המשכנתא יעבור לעולם שכולו טוב. ביטוח מבנה נעשה למקרה והדירה תיהרס.

הסבר קצר על המושג משכנתא וכל מה שסובב אותו.

כדאי להסביר בקצרה על משמעות המושג משכנתא - זאת בעצם הלוואה בתנאים יחסית נוחים שבנקים בישראל נותנים לאזרחים. בשביל לקבל משכנתא מהבנק, רוכשים של הדירות מחויבים על ידי הבנק לעשות בד בבד עם זה ביטוח משכנתא. בישראל קיימות חברות ביטוח רבות שמציעות מסלולים אטרקטיביים מאוד לעשיית ביטוח למשכנתא. כך לדוגמא יש חברות כגון חברת ביטוח ישיר ביטוח משכנתא או למשל חברת מגדל ביטוח משכנתא. החברות הללו מציעות מסלולים שונים שכל אחד מהם אטרקטיבי וכדאי לאנשים שונים.

לאיזה ממגוון חברות הביטוח בארץ כדאי לפנות: ביטוח ישיר ביטוח משכנתא או אולי מגדל ביטוח משכנתא?

יש בארץ שתי חברות ביטוח גדולות שמציעות מגוון מסלולי ביטוח שנבדלים אחד מהשני בגובה התשלומים, בהיקף הכיסוי של הביטוח ובעוד מגוון היבטים של הביטוח. האנשים שמתלבטים בינות מגדל ביטוח משכנתא לבין ביטוח ישיר ביטוח משכנתא צריכים לבדוק את כל המגוון של האופציות ששניהן מציעות. שני חברות הביטוח הללו הן מהגדולות, המוכרות והפופולריות בקרב הישראלים. מעבר לכך, חברות הביטוח הללו הן אמינות מאוד ועושי הביטוח יכולים לסמוך שבמקרה והן יצטרכו לשלם על פי התחייבויותיהן, הן יעשו זאת.

ההיבטים השונים של עשיית ביטוח למשכנתא.

בנקים בארץ מחייבים את לוקחי המשכנתאות לעשות ביטוח למשכנתא שכולל גם ביטוח חיים למשכנתא וגם ביטוח מבנה למשכנתא. הם מצדם אמורים לפנות לחברת ביטוח או לבנק עצמו, לחתום על ביטוח משכנתא ובמסגרתו לשלם כל חודש סכום כסף מסוים. אם יקרא משהו בלתי צפוי (כולנו תקווה שלא יקרה) חברת הביטוח או הבנק שחתמנו על ביטוח המשכנתא יהיו אלו שיכסו את העלויות של המשכנתא. אין מרחב פעולה בבחירה האם לעשות ביטוח למשכנתא, זהו תנאי סף לכך שבנק בכלל יסכים לדון אתנו בהעמדה של משכנתא.

חשוב מאוד להתייחס ברצינות לנושא ביטוח המשכנתא ולדאוג לזה בעוד מועד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI