דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות מי צריך תקליטן למסיבה?
מי צריך תקליטן למסיבה?
גלית רובני 21/04/12 |  צפיות: 2498

שירים מוצלחים הם המרכיב הכי חשוב בכל חתונה, לכן תקליטן בעל ותק הוא נכס. כולנו נתקלנו במסיבה או חתונה עם די גיי בלי כישרון- די ג'י שהעדיף לנגן שיר מטאל דווקא אחרי הריקוד הראשון, או תקליטן לבר מצווה שהחליט לנגן יותר מדי שירים שקטים במיוחד כשכולם היו מעוניינים לרקוד.

תקליטנים מקצועיים ומנוסים צריכים לדעת לעשות דבר שהוא לא קל בכלל: להפוך לחלק מהרקע, בעודם מכתיבים את האווירה. מוסיקה לאירועים היא ממש לא מדע מדוייק, חשוב מאוד שתהיה שלווה ומרגיעה ברגעים נכונים וכזאת שמקפציה בחלקים אחרים. איש מוסיקה מקצוען חייב לקרוא היטב את הקהל ולנווט בין סגנונות שונים לפי תחושות הקהל.

הכלל הראשון שהכרחי לראות שהתקליטן ואתם משדרים על אותו גל. בדקו האם מה שהוא מציע תואם את טעמכם המוסיקלי וראו אם התקליטן מואיל להתגמש בנוגע לסגנון המוסיקלי. דבר מהותי הוא לנסח מבעוד מועד רשימה של סגנונות שאתם אוהבים בכדי שתוכלו להדריך את התקליטן בקלות מה אתם רוצים באירוע.

לפני שסוגרים הסכם חשוב עם תקליטן למסיבה מאד לראות את האיש מוסיקה בזמן פעולה. חשוב מאוד להתייחס לקטעי המעבר בין השירים, למעבר בין הסגנונות, לתגובת הקהל והכי חשוב, האם הקהל מגיב.

הדליק אתכם? עכשיו ניתן להחליט על מה שבאמת חשוב: שיר לשבירת הכוס ושיר לסלואו הראשון. לגבי יתר רשימת ההשמעה נסו לאפשר לתקליטן מרווח פעולה, בכדי שיוכל להפעיל שיקול דעת איזה שיר מתאים בכל רגע נתון. והדבר החשוב ביותר, אתם צריכים לעשות שמח ורקדו עד שיכאבו לכם הרגליים.

אנו הישראלים אוהבים לחגוג בענק וזה לא מפתיע במיוחד. הרי לא כל יום מזדמן לנו לחגוג דבר מה מיוחד טקסט משמעותי כמו ברית מילה או חתונה אז אנו מרגישים שהדבר הנכון לעשות הוא לציין אותו בחברת האנשים המיוחדים בחיינו.

מחפשים המלצות על תקליטן דתי? בקשו המלצות תשוו מחירים ורק אז קבלו את ההחלטה מה עוד? צאו לאירוע עם מצב רוח תנו בראש!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלית רובני


 


מאמרים נוספים מאת גלית רובני
 
תיקון שיניים עקומות
פתרונות לכל צרה. אבל לפני בחירת המרפאה שתטפל בנו חובה להקפיד לבדוק מספר דברים שיכולים לסייע להצלחתו של הטיפול

לעבור הזרקות לפנים
אם אתם מעוניינים לעשות טיפול בעזרת בוטוקס למצח או לשפתיים, מומלץ לעבור

עיצוב מזנון גבס
11/11/12 | שיפוצים
להיראות כמו ארמון מפואר ויפהפה, איך זה אפשרי? עם צבע, היום נגישותם של שלל גוונים שקיימים בתחום וטכניקות הצביעה

מחפשים מתקיני דודי שמש?
אם ביצעתם קנייה של דוד או שהחליפו לכם חלק, בקשו שיתנו לכם תעודת אחריות על העבודה

צריכים מומחה ליישור שיניים?
קטסטרופלי? אין אחד שאוהב כאבים והרי זה ידוע כי אין כמעט אחד שלא פוחד מטיפולי שיניים. אבל היום בכדי לחסוך כאבים חוזרים ונשנים, כדאי לעבור ביום אחד את כל הטיפולים

מחירי ביטוח חובה משווים וחוסכים
אופציה נוספת למצוא מחירי ביטוח חובה . ישירות בחברה ידועה ומוכרת. הפלוס: המחיר יותר זול אך החיסרון: השירות פחות יעיל וגם ברגע האמת אם תקלעו לבעיה, הטיפול

חינוך כלבים לעשיית צרכים
08/11/12 | חיות מחמד
משפחה אולי יש להם המלצה על מומחה לאילוף אם התשובה חיובית, בדקו גם ברשת בירור קצר משתלם בסוף. ממש בדומה בתחומים אחרים גם כאן כדאי להשוות

התקנת מקלחון עגול
08/11/12 | שיפוצים
מחומרים אחרים, יש בזכוכית איכויות שונות בסוג החומר. לפני שתבצעו הזמנה או קונים

לימודי הנדסת אלקטרוניקה
להיות טוב יותר גם ברמה המקצועית והאישית וכיום זה פתוח ונגיש לכל מי ששואף להתקדם בחיים, ולכן שאתם מעוניינים ללמוד חשוב להשיג את בתי הספר הטובים שיש

מעניין אתכם לימודי הנדסאי מכונות?
למשל? במאמר הבא כל המידע, הטיפים וההמלצות אשר יעזרו לכם להתחיל ללמוד ולהצליח
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI