דף הבית חינוך ולימודים לימודים אקדמאיים תואר ראשון במנהל עסקים
תואר ראשון במנהל עסקים
גלית רובני 22/04/12 |  צפיות: 2374

יש שיגידו ש לא ממש חייב לסיים את בית הספר על מנת למצוא תעסוקה. תעודת בגרות לא תמיד מעידה על סיכוי ההצלחה, אבל למי שלמד ולא התעצל זאת תוספת נהדרת בקורות החיים וכמובן לאלה הרוצים להמשיך ללימודים אקדמאיים . מה הכיוון שלכם? הנה מספר המלצות על לימודי מנהל עסקים ותואר.

עשיתם כבר מסיבת שחרור? ועכשיו? אתם צריכים למצוא את המסלול שלכם לעתיד, יש להתייחס בכובד ראש ל נושא ההשכלה הגבוהה לקבוע מועד שמתאים לכם. כי ככל שתחכו יהיה זה קשה יותר לשוב אל מסלולי הלימודים. אז ללא כל היסוס, נסו למצוא את הכיוון שלכם וצאו עכשיו לדרך!.

בגרות מלאה היא תנאי מקדים לכל מי שמעוניין לגשת ללמוד לתואר, אם אין לכם תעודה מלאה, תוך כמה חודשים תוכלו ללמוד ולהשלים, אם עשיתם רק חצי מהבגרויות, יש מגוון מסלולי לימודים. חשוב לבדוק ולמצוא קורסים עם אווירה טובה עם מסלולים גמישים ואולי הכי חשוב אנשי הוראה טובים. ואגב, אם אתם אחרי צבא- יש הטבות.

כמה חשובה בחינת הפסיכומטרי? הפסיכומטרי הוא המדרגה הגדולה ביותר לקראת לימודי התואר אבל זה אפשרי!, ציון הפסיכומטרי יחד עם הציון של הבגרויות יהיה משוכלל לתנאי קבלה לתואר. ציונים טובים ואתם על הסוס, אם לא צלחתם בהצלחה את הבחינה זה קורה, לרבים לוקח יותר מפעם אחת זה הולך טוב יותר בפעם השנייה.

בא לכם תואר ראשון במנהל עסקים? אולי אתם לא יודעים אבל לארבעים אחוזים מהאוכלוסייה יש תואר. גם אתם רוצים? יש בעיה, והיא שרבים לא בוחרים את המקצוע המתאים עבורכם ומבזבזים שנות לימוד יקרות על תחום שלא יעסקו בו או שאין בו ביקוש. לכן לא צריך למהר. נסו לבדוק כמה שאפשר את מצב המשרות בתחום השכר שאפשר להרוויח בתחום האם בכלל יש ביקוש? או שלא? וקבלו החלטה רק שתהיו בטוחים.

רוצים לקפוץ על הרכבת? רוצים לבנות קרירה? איך אתם עם תואר שני במנהל עסקים? לא רק אתם צעירים רבים נרשמים כבר עכשיו לאלפי קורסים מכללות ואוניברסיטאות- ארצנו היא מעצמת לימודים ויש המון אפשריות לימודי משפטים רופאה אלטרנטיבית שוק ההון או מחשבים, רק תמצאו את מה שמתאים לכם ולצאת לדרך. לימודים הם העתיד!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלית רובני


 


מאמרים נוספים מאת גלית רובני
 
תיקון שיניים עקומות
פתרונות לכל צרה. אבל לפני בחירת המרפאה שתטפל בנו חובה להקפיד לבדוק מספר דברים שיכולים לסייע להצלחתו של הטיפול

לעבור הזרקות לפנים
אם אתם מעוניינים לעשות טיפול בעזרת בוטוקס למצח או לשפתיים, מומלץ לעבור

עיצוב מזנון גבס
11/11/12 | שיפוצים
להיראות כמו ארמון מפואר ויפהפה, איך זה אפשרי? עם צבע, היום נגישותם של שלל גוונים שקיימים בתחום וטכניקות הצביעה

מחפשים מתקיני דודי שמש?
אם ביצעתם קנייה של דוד או שהחליפו לכם חלק, בקשו שיתנו לכם תעודת אחריות על העבודה

צריכים מומחה ליישור שיניים?
קטסטרופלי? אין אחד שאוהב כאבים והרי זה ידוע כי אין כמעט אחד שלא פוחד מטיפולי שיניים. אבל היום בכדי לחסוך כאבים חוזרים ונשנים, כדאי לעבור ביום אחד את כל הטיפולים

מחירי ביטוח חובה משווים וחוסכים
אופציה נוספת למצוא מחירי ביטוח חובה . ישירות בחברה ידועה ומוכרת. הפלוס: המחיר יותר זול אך החיסרון: השירות פחות יעיל וגם ברגע האמת אם תקלעו לבעיה, הטיפול

חינוך כלבים לעשיית צרכים
08/11/12 | חיות מחמד
משפחה אולי יש להם המלצה על מומחה לאילוף אם התשובה חיובית, בדקו גם ברשת בירור קצר משתלם בסוף. ממש בדומה בתחומים אחרים גם כאן כדאי להשוות

התקנת מקלחון עגול
08/11/12 | שיפוצים
מחומרים אחרים, יש בזכוכית איכויות שונות בסוג החומר. לפני שתבצעו הזמנה או קונים

לימודי הנדסת אלקטרוניקה
להיות טוב יותר גם ברמה המקצועית והאישית וכיום זה פתוח ונגיש לכל מי ששואף להתקדם בחיים, ולכן שאתם מעוניינים ללמוד חשוב להשיג את בתי הספר הטובים שיש

מעניין אתכם לימודי הנדסאי מכונות?
למשל? במאמר הבא כל המידע, הטיפים וההמלצות אשר יעזרו לכם להתחיל ללמוד ולהצליח
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI