דף הבית בידור ופנאי תחביבים חבילות ספא ב-159 ₪ בASPA
חבילות ספא ב-159 ₪ בASPA
דנה הראלי 24/04/12 |  צפיות: 3228

חבילות ספא ב-159 ₪ בASPA

פורטל ASPA- פורטל הספא הישראלי- שמח להציע לכם את חבילת העיסוי המשתלמת ביותר. החבילה כוללת יום של רגיעה ופינוק באווירה קוסמית מיוחדת ועיסוי מקצועי למשך כ-50 דקות, כמו כן תוכלו להתפנק בשתיית חליטה צמחית חמימה ושלל עוגיות ופירות העונה והכול בעלות של 159 ₪ בלבד במקום 259 ₪. הזמנת חבילת העיסוי בסופ"ש או בחגים כרוכה בתוספת של 50 ₪ בלבד באחד ממרכזי הספא המפוארים שלנו במלון "לאונרדו" בטיילת בת ים או בהרצלייה פיתוח.

יום שלם של פינוק מושלם
הפינוק והכיף יתחילו כבר עם הגעתכם למרכז הספא, כל אורח יקבל לוקר אישי לאחסון החפצים האישיים ובתוכו חלוק רחצה רך ונעים, נעלי ספא מיוחדים ומגבות לשימוש בספא. לאחר שתיכנסו לאווירה הרגועה תוזמנו להתפנק מאירוח מלכותי בסלון המפואר שלנו ולהאזין למוסיקה שקטה ומרגיעה. את העיסוי תוזמנו לבחור מבין מגוון העיסויים המוצעים ביניהם עיסוי שבדי מסורתי, עיסוי רקמות משולב לשחרור והפגת מתחים, עיסוי ארומתרפי מיוחד או עיסוי משולב ומענג.

אז איך מזמינים את חבילת העיסוי?
על מנת להזמין את חבילת הספא המשתלמת בעלות של 159 ₪ בלבד, כל שעליכם לעשות הוא להתקשר אלינו ל 1-700-700-161 ומנהלות האתר שלנו - שני או ילנה ישמחו לתאם עימכם את המועד ליום הכיף שלכם! או שתוכלו להשאיר את פרטיכם בדף צור הקשר. כלל מרכזי הספא שלנו מציעים חניה בשפע ללא תשלום, כמו כן לנוחיותכם ניתן לבחור מעסה גבר  או אישה כמועדף עליכם.

החבילה הנכונה לחגיגה שלכם
חבילת הספא המשתלמת מתאימה לכל אחד ושווה לכל כיס, כך שלא משנה אם הינכם חוגגים יום הולדת, יום נישואין או שסתם בא לכם להתפנק ביום שכולו כיף- חבילת הספא שמציע לכם פורטל ASPA היא הדרך המושלמת לחגיגה בלתי נשכחת.

לפרטים נוספים על חבילות ספא ב159 ש"חבASPA- אנא השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר או בטלפון 1-700-700-161 ונחזור אליכם מידית


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דנה הראלי


 


מאמרים נוספים מאת דנה הראלי
 
ערן שלזינגר- הדפסת חולצות לאירועים מיוחדים
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

אורי עצמון- הדפסת חולצות בית ספר
עיצוב חולצה לילדים לבית הספר – זו חולצה שמלווה את הילד לכל אורך היום – בשיעורי החינוך הגופני ובהפסקות, מתחת לבגדים או כמלבוש העיקרי לבית הספר.

דנה תדמור מציגה: מצלמות סמויות - לתעד כל רגע במעקב
עוד חידוש כללי בעולם הבילוש, ובייחוד המצלמות למעקב וגם המצלמות הנסתרות הוא שדרוגן לאיכות צילום בHD. הדבר מבטיח תיעוד של המתרחש בצורה חלקה יותר שניתן מיידית להבין את המתרחש בה.

אקסיום אופנת בגדים לילדות
כשהולכים לאירועים לילדים או למבוגרים ויש צורך להיראות יפה ומגונדר, ישנן שמלות מיוחדות לאירועים כמו גם שמלות ערב. פריטי לבוש אלו עולים לרוב סכומי כסף גבוהים יותר, ומי שאינו מעוניין מטעמיו – שלו להזין את פרטיו באתר יכול ליצור קשר טלפוני עם החנות ולהמשיך את הטיפול בתשלום באופן שנוח לו.

פאונדרס הלבשה - חולצות לחתונה - קלאסיות או מפתיעות ?
09/04/13 | חתונות
אחד מן השלבים המשעשעים והכיפיים ביותר בחתונה, הוא שלב הריקודים עם החברים. בשלב זה של החתונה הזוג סוף משחרר לחץ, נהנה ומבלה. בשנים האחרונות, נכנסה מודה חדשה לעולם החתונות והיא חולצות החתונה.

פאונדרס- הפקות ארועים לכל כיס
הפקת ארועים בשנים האחרונות הפכו להיות אחת מההוצאות הגדולות ביותר עבור כל משפחה. בחירת הצלם, אולם ארועים, מעצב וכדומה הם רק חלק מההוצאות הנכנסות תחת קטגוריה זו של הפקת ארוע.

ערן שלזינגר- גן ארועים מה לבדוק?
הדבר החשוב ביותר בעת תכנון ארוע הוא בחירת המקום בו הוא ייתקיים. כיום אין ספק שארוע במקום פתוח מספק חוויה מדהימה לעומת ארוע במקום סגור. שלל הריחות, הצבעים והאוויר הטבעי

עו"ד דנה תדמור- מכרזים-חוקים והגבלות
מכרז היא שיטה להצעת עבודה תמורת מחיר מסוים על פי בקשה. בשיטת המכרז נלקח הספק אשר מציע את איכות העבודה הטובה ביותר תמורת המחיר הנמוך ביותר. מכרז הוא הליך משפטי

אריאל אורי עצמון- משחקים לתינוקות בני שנתיים
20/03/13 | הורות
אם אתם מצפים לתינוק חדש במשפחה, וודאי אתם מתארגנים כבר מבחינת כל הציוד הדרוש. אך מה לגבי משחקים? משחקים לתינוקות הפכו לדבר יקר במיוחד, ובמציאות בה יוקר המחיה גבוה

אקסיום- התפתחות וצעצועים לתינוקות
20/03/13 | הורות
ההתייחסות לילדים ובמיוחד לתינוקות עברה שינוי מהפכני בעשרות השנים האחרונות ואם בעבר ילדים יצרו שעשוע עבור עצמם, כיום תעשיית המשחקים מציעה שפע של אפשרויות לצעצועים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI