דף הבית ביטוח ביטוח - אחר ביטוח נסיעות לחו"ל – במיוחד עבור תרמילאים
ביטוח נסיעות לחו"ל – במיוחד עבור תרמילאים
אבי 10/05/12 |  צפיות: 3041

לאחר השירות הצבאי צעירים ישראלים רבים מטיילים למקומות שונים ונידחים בעולם כמו דרום אמריקה, מרכז אמריקה, אוסטרליה, ניו זילנד, הודו, נפאל, תאילנד, סין, ויאטנם ומדינות רבות נוספות במזרח אסיה. רבים מהם נוסעים אל טיולים הנקראים "טיולי תרמילאות". הטיולים קיבלו את שמם מהאופי המיוחד שלהם.

במהלך הטיולים האלו לרוב הצעירים אינם ישנים במלונות יוקרה אלא ב"גסט-האוסים", כפי שנהוג לקרוא להם בהודו. אלו הם מעין אכסניות זולות אשר מהווים מקום מפגש נוח למטיילים ישראלים ומטיילים צעירים נוספים ממדינות אחרות בעולם דוגמת ספרד, גרמניה, יפן, איטליה, ארצות הברית וצעירים ממדינות רבות ונוספות.

דבר נוסף אשר מאפיין את טיולי התרמילאות של הצעירים הישראלים הוא שרבים מהם עושים "טרקים". אלו הם מסלולי הליכה ארוכים אשר לא פעם נמשכים ימים רבים. במהלכם הצעירים מטיילים עם כל הציוד שלהם על הגב. לא פעם "טרקים" אלו דורשים כושר גופני אדיר ומאמץ אינטנסיבי מאוד שנוסף גם למחסור בשינה.

במקרים מסוימים מסלולי ההליכה האלו מתרחשים במקומות מבודדים מאוד ובמקומות מסוכנים ביותר. לכן, כל צעיר מוכרח להצטייד בפוליסת ביטוח תרמילאים, שתכסה את ההוצאות השונות במקרה וחלילה דבר מה כלשהו ישתבש במהלך הטיול. דבר זה נחוץ במיוחד למטיילים אשר מתכננים טיולים במקומות מסוכנים.

עם זאת, צעירים אלו הם אינם היחידים אשר זקוקים לפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. גם צעירים אשר נוסעים לטיול "בטן – גב" ולא מתכננים מאמץ גופני אינטנסיבי בהחלט זקוקים לביטוח רפואי. במדינות לא מפותחות ישנו סיכוי גדול מאוד לחלות במלריה, להנשך על ידי כלב תועה או לחלות במחלת מעיים שדורשת טיפול רפואי.

החשיבות של ביטוח תרמילאים

היתרון המשמעותי ברכישת פוליסת ביטוח תרמילאים הוא שהיא מותאמת במיוחד לצרכים של צעירים אשר מטיילים בחו"ל. ישנם מקרים בהם צעירים זקוקים לחילוץ על ידי מסוקים ממקומות שקשה להגיע אליה, ישנם מקרים בהם הם זקוקים לפינוי אווירי לארץ ומקרים נוספים בהם הם נזקקים לאשפוז רפואי באותה מדינה.

פינוי אווירי, ימי אשפוז ארוכים, חילוץ על ידי מסוק ונטילת תרופות יקרות הן מעמסה כבדה מאוד מבחינה כלכלית. ברגע שרוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל לפחות ניתן להסיר דאגה אחת מהלב בידיעה כי חברת הביטוח תכסה את ההוצאות הרפואיות השונות. לכן, בהחלט שלא כדאי לוותר על רכישת ביטוח עוד טרם הטיסה.

לא לשכוח לבצע השוואת ביטוח נסיעות

צעירים רבים טסים אל הטיול הגדול שלהם, דהיינו אל טיול התרמילאות, עם תקציב מוגבל מאוד. לכן, הם מנסים לחסוך עד כמה שאפשר בהוצאות השונות שלהם. למשל, מתאמצים למצוא את הטיסה הזולה ביותר, ישנים באכסניות הזולות ביותר וכן הלאה. הדבר נכון גם לגבי רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל.

השוואת ביטוח נסיעות בין כמה חברות ביטוח שונות יכולה להוביל את אותם התרמילאים לחברת הביטוח אשר מוכרת פוליסות ביטוח עבור תרמילאים במחירים המשתלמים ביותר. לכן, בהחלט כדאי לבצע השוואת ביטוח נסיעות בין כמה חברות ביטוח שונות לפני שבוחרים מאיזו חברה לרכוש פוליסת ביטוח עבור הטיול.

כאשר משווים מחירים בין פוליסות ביטוח שונות כדאי לשים לב למה בדיוק כוללת כל פוליסה. לא כדאי לבחור פוליסה שלא מכסה חילוץ במקרה הצורך, למשל, רק משום שהיא זולה יותר. זאת אומרת, יש לשים לב גם למחיר אך גם למה הפוליסה מכסה ולא להתפשר על ביטוח שאינו מספק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI