דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואת בלון
הלוואת בלון
אבי 14/05/12 |  צפיות: 2787


הלוואת בלון
או בשמה הנוסף הלוואת גרייס לקרן מתאימה למי שזקוק לסכום כסף במהירות ומחכה לסכום כסף עתידי שיגיע בוודאות לידיו. באמצעות הלוואה לכל מטרה זו יכול זוג לרכוש דירה חדשה ולקבל את הכסף. בו זמנית הוא מעמיד את הדירה הישנה למכירה ומחכה לתמורה ממכירת הדירה. את הכסף ממכירת הדירה מחזירים לבנק וסוגרים את ההלוואה. עד זמן הפירעון משלם הלווה ריבית והצמדה בהתאם לנסח חוזה ההלוואה ואין תשלום חודשי על הקרן. חשוב להיות זהירים כאשר לוקחים הלוואת בלון בתור הלוואה לכל מטרה ורק אם יודעים בביטחון מלא כי סכום הכסף לו מצפים אכן יגיע בוודאות, לדוגמה במקרה בו מחכים למכירת דירה ישנה או מחכים לתוכנית חיסכון העומדת להשתחרר. בחלק מהמקרים ניתן לקחת הלוואה אותה מחזירים רק בסיום התקופה ולא משלמים מידי חודש החזר עבור הריביות אלא מבצעים תשלום בפעם אחת או פעמיים במועד הפירעון וכך לא מכבידים על ההוצאות השוטפות החודשיות.

הבנקים מסתירים

הלוואת בלון אינה רווחית לבנקים כמו סוגי הלוואות אחרים ולכן יועצי הלוואות רבים אינם מעלים אפשרות זו. הלוואה זו מתאימה מאוד למי שיודע בוודאות כי סכום כסף יגיע לידיו. לעתים יש לבקש מפקיד ההלוואות בבנק להציע מסלול הלוואות זה מכיוון שהפקידים לא ממהרים להציע הלוואה זו ולעתים גם לא יאשרו אותה. במידה ויש הוכחה לכך שסכום כסף עתידי יגיע ניתן לשכנע את פקיד ההלוואות בבנק לאשר את הבקשה להלוואת גישור (עוד שם הוא הלוואת גרייס לקרן). כאשר נפגשים עם הפקיד בבנק כדאי להצטייד במסמכים המאשרים כי סכום הכסף עתיד להגיע ולהיכנס לחשבון הבנק.

לייעד את הכסף לפירעון ההלוואה

כאשר לוקחים הלוואת בלון חשוב להיות בטוחים כי תמורת קרן ההלוואה אותה לוקחים מהבנק או ממקור מימון אחר יכוסה על ידי סכום עתידי שיגיע בוודאות. חשוב שלא להיקלע למצב בו לוקחים את ההלוואה והכסף עליו בונים לא יגיע. את סכום הכסף העתידי יש לייעד לטובת פרעון ההלוואה ולא להשתמש בו לטובת תשלומים או כיסוי הוצאות אחרות. כאשר לוקחים את ההלוואה מהבנק ניתן לתת הוראה כי כאשר הכסף מגיע הוא ישמש לטובת פרעון ההלוואה וכך הלווה בטוח כי ההלוואה תכוסה.

תשלום הריביות

לאחר שלוקחים הלוואת בלון בבנק או מחברת מימון חוץ בנקאית כדאי לבקש תדפיס של טבלת החזר תשלומי ריבית. כך ניתן לראות מהו גובה ההחזר החודשי לאורך תקופת ההלוואה ולהוסיף הוצאה זו לסל ההוצאות המשפחתיות או לתזרים המזומנים של העסק. כל הלוואה שלוקחים מכבידה על ההוצאות החודשיות השוטפות ויש לתכנן מראש את התקציב ולא להיקלע לחריגות בחשבון הבנק וללחץ מהבנק לחזור למסגרת האשראי או לשלם עוד ריביות בגלל חריגה.

מחשבון הלוואות

אתרים רבים באינטרנט מציעים להשתמש במחשבוני הלוואות. כדאי להשתמש במחשבון עוד טרם לקיחת ההלוואה ולהיערך אליה בהתאם. אתרים נבחרים העוסקים בתחום הלוואות וכן אתרי הבית של הבנקים מציעים מחשבונים שונים וכדאי להיעזר בהם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI