דף הבית ביטוח ביטוח - אחר השוואת ביטוח נסיעות הראל ביטוח נסיעות מול כלל ביטוח נסיעות מול הפניקס
השוואת ביטוח נסיעות הראל ביטוח נסיעות מול כלל ביטוח נסיעות מול הפניקס
אבי 16/05/12 |  צפיות: 3602

חברות הביטוח מציעות מגוון תכניות ומסלולים עבור ביטוח נסיעות לחו"ל. המסלולים מורכבים ובעלי סיגים ופרטים רבים ועל כן חשוב להבין מה מכסה הפוליסה ומה לא. יש אנשים שעושים ביטוח נסיעות לחו"ל כלאחר יד, וזאת טעות, אם חלילה יהיה צורך במימוש הביטוח בחו"ל בשל מצב רפואי כלשהוא חשוב לדעת מראש ומה ואם הביטוח מכסה את מקרה הביטוח ובאילו תנאים. יש המתייעצים עם סוכן הביטוח ותמיד מומלץ להקדיש מספר דקות לפני החתימה לקרוא את הפוליסה ולהבין אותה. הפוליסה היא המסמך המחייב כבכול חוזה ביטוח בינכם לבין חברת הביטוח וכאשר אתם חותמים עליו אתם מקבלים את תנאי הפוליסה במלואם כולל הסייגים שיש בפוליסה שחלים עליכם ועל הכיסוי הביטוחי.

הראל ביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות הראל מציע מגוון מסלולים שונים המתאימים לסוגים שונים של אנשים ולסוגים שונים של נסיעות – יש אצל ביטוח נסיעות הראל, ביטוח לנסיעה קצרה עד 9 ימים, ביטוח נסיעות הראל לנסיעה ארוכה עד 60 יום, ביטוח נמשך למספר נסיעות בשנה. ביטוח נסיעות הראל מחלק את הפוליסות לפי גילי מקסימום של המבוטחים יש פוליסות מבוטחים עד גיל 59 וכן למבוטחים עד גיל 85 תלוי בכול גיל של כול מבוטח. המבוטחים גם מתחלקים לפי מצב בריאותם, מבוטחים שאין להם מחלות כרוניות ואינם לוקחים תרופות מול מבוטחים שיש להם מחלה קיימת ובכלל זה גם מבוטחים שלוקחים תרופות באופן קבוע. יש מסלולים לסקי (ספורט חורף וכן ביטוח הראל מציע מסלולי ספורט אתגרי מגוון. כל האמור לעיל בכפוף כמובן לתנאי הפוליסה ולמגבלותיה.

ביטוח נסיעות כלל

ביטוח נסיעות כלל היא חברה יעילה ומסודרת וכמו במסלולי הביטוח האחרים שלה ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בחברת ביטוח נסיעות כלל ישירות דרך אתר האינטרנט ולחסוך טרחה זמן וכסף. סוגי הביטוחים של כלל ביטוח נסיעות נחלקים לפי גיל המבוטחים כלומר בדרך כלל עד איזה גיל מקסימלי יכול להיות המבוטח וכן זמן הנסיעה. כל ביטוח מוגבל לזמן נסיעה כלשהו שלא ניתן לחרוג ממנו . אם הנסיעה ארוכה יותר הרי שהביטוח לא יהיה תקף – יש מסלולים הכוללים מצב רפואי קודם – יש לבדוק היטב מה כוללת הפוליסה עליה אתם חתומים וכמובן יש חובת דיווח על מצב רפואי קודם – אם לא תדווחו חברת הביטוח יכולה להיות פטורה מלכסות הוצאות רפואיות שלכם. כך יש גם לדווח על אשפוזים או טיפולים רפואיים חצי שנה לפני הנסיעה יש ביטוחים לנסיעות רגילות, לספורט אתגרי לספורט חורף ועוד.

יש גם חלוקה למסלולים לפי גובה הכיסוי ומסלולים מיוחדים לאוכלוסיות מיעודות כמו למשל מסלולים לצעירים או מסלולים לבכירים. יש מגוון סוגי כיסויים ועליכם לוודא מראש מה הפוליסה שלכם של כלל ביטוח נסיעות מכסה – יש פוליסות בין השאר המכסות גם תאונות אישיות יש כאלה המכסות גם המשך טיפול בארץ יש פוליסות המכסות טיפולי שיניים. אבל כול האמור לעיל כפוף לאמור בפוליסה ולמגבלות הפוליסה והפוליסה היא המסמך היחידי המחייב את חברת הביטוח כך שעליכם להבין ולקרוא אותה ולדעת מראש מה היא כוללת ומה היא אינה כוללת ומהן מגבלותיה. כך למשל בין השאר יש סייגים בפוליסה למבוטחים מעל גיל 60 שיש לשים אליהם לב.

הפניקס ביטוח נסיעות

הפניקס ביטוח נסיעות מציעה למבוטחים מספר מסלולים על ביטוח נסיעות. הפניקס TRAVEL - בה ניתן לבנות פוליסה בהתאמה אישית לפי נתוניו של המבוטח (גיל, מצב רפואי) ולפי אופי הנסיעה. ניתן לעשות הרחבות במסלול זה ולהוסיף לו בכפוף לתנאי הפוליסה ובכפוף למגבלות הפוליסה החמרה של מצב רפואי קודם, טיפולי חירום שיניים הוצאות משפטיות בחו"ל, ביטול וקיצור נסיעה בכפוף לתנאי הפוליסה ולמגבלותיה. יש מסלול ייחודי בחברת הפניקס ביטוח נסיעות שהוא הפניקס ביזנס המיועד לאנשי עסקים וכולל כיסוי מורחב עבור מחשב נייד, ביטולים של פגישות עסקיות בכפוף לתנאי הפוליסה ולסייגים בפוליסה, הוצאות רפואה משלימה כתוצאה מהשתתפות בספורט אתגרי כול האמור לעיל בכפוף לתנאי הפוליסה ולמגבלות הפוליסה, שהיא המסמך המחייב היחיד בינכם המבוטחים ובין חברת הביטוח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI