דף הבית תיירות ונופש בתי מלון השוואת מלונות באילת : גולדן טוליפ פריוילג' אילת מול רויאל טוליפ אילת מול מלון אגמים אילת
השוואת מלונות באילת : גולדן טוליפ פריוילג' אילת מול רויאל טוליפ אילת מול מלון אגמים אילת
אבי 20/05/12 |  צפיות: 2707

העיר אילת מהווה מוקד משיכה לתיירים רבים מהארץ ומהעולם בכל עונות השנה. העונות המבוקשות ביותר לביקור בעיר הדרומית הן עונות הקיץ בהם הימים החמים מאפשרים לנופשים ליהנות ממגוון האטרקציות הימיות והחופש באווירת חופי הים המדהימים של העיר. בשל הביקוש הגבוה של תיירים רבים לביקור בעיר אילת, מציעים מגוון המלונות בעיר שלל של אטרקציות ושירותים לרווחת הנופשים. לא פעם, נתקלים הנופשים בדילמה לגבי איזה מלון יתאים ביותר לחופשה העתידית שלהם בעיר.

על מנת לסייע במקצת על הבחירה, הכתבה הבאה תציג מידע אודות שלושה מלונות מובילים בעיר אילת המציעים שלל של אטרקציות וחוויות אירוח מיוחדות. שלושת המלונות הינם בעלי קונספט ייחודי ולא סטנדרטי של אירוח ושירותים. כל אחד מהמלונות שם הדגשים משלו על השירות והוא בעל חזון שונה, אולם כמובן מכוון מטרה להעניק את השירות ההולם ביותר על פי אמונתו. המלונות אשר יוצגו הם מלון גולדן טוליפ פריוילג' אילת, מלון רויאל טוליפ אילת ומלון אגמים אילת.

מלון אגמים אילת הדגש הוא על צעירים, בית המלון מותאם מאוד לנפש צעירה ועכשווית בעיצוב מתחמי המלון והחדרים. רוב חדרי המלון הם חדרים זוגיים המעוצבים בסגנון מודרני. ברחבת המלון מוצע מגוון רחב של בתי קפה, מסעדות המגישות ארוחות קלות, ופינות ישיבה לצלילי מוסיקה עכשווית המתנגנת ברקע. בנוסף, פינות המלון מציעות גישה אל דוכני מזון קלים, בר שתייה המגיש קוקטיילים ומשקאות מיוחדים ועוד. צוות המלון שם דגש על הנגישות והנוחות לכל מתקני המלון ומאפשר לאורחים חוויית שירות מיוחדת במינה בכל מתחם של המלון החל ממתחמי הלובי ועד מתחמי הבריכות של בית המלון.

בהמשך לאווירה הזוגית שמלון אגמים אילת מציע, גם בריכת המלון מאופיינת במבנה המאפשר פרטיות לאורחי המלון השוהים בבריכה. הבריכה המעוצבת בצורת לגונה יוצרת פינות התבודדות נסתרות, מזרונות ים זוגיים הפרוסים ברחבי הבריכה לשימוש המתרחצים ומיטות שיזוף המקיפות את שטח הבריכה. בנוסף, בית המלון מציע  ספא הכולל חדרי כושר וסאונה לרווחת אורחי המלון.

מלון רויאל טוליפ אילת שם דגש על צוות ההווי והבידור של המלון, אשר אמון על הפקת תכניות בידור לאורחי המלון הצעירים והמבוגרים בכל שעות היום. החדרים במלון רויאל טוליפ נעימים מאוד, רובם פונים  לבריכה, ומאובזרים היטב לנוחות המקסימלית של האורח שימצא בחדרו, מייבשי שיער, כספת, בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים וערכת קפה. בנוסף, בית המלון מציע שירות חדרים הפועל בכל שעות היום והלילה.

מלון גולדן טוליפ פריוילג' אילת שם דגש על חוויית אירוח קלאסית ואלגנטית. במתחם המלון יוכלו האורחים ליהנות ממסעדת גורמה, בוטיק ייחודי, טעימות של יין, מגוון טיפולים אלטרנטיביים, שיעורי פילאטיס ויוגה. מוזיקה מרגיעה, הרצאות בנושאי אורח חיים בריא ועוד. סביבת הבריכה מעוצבת בשלל צמחייה ומציעה פעילות לילדים ולמבוגרים בשעות היום והערב הנערכת על ידי צוות ההווי והבידור של בית המלון.

לסיכום, שלוש המלונות נאמנים להשקפותיהם לתת את השירות הטוב ביותר בתנאים ההולמים את הנופשים הייחודיים שלהם. מלון אגמים אילת יצר גן עדן לזוגות צעירים וצעירים ברוחם, מלון גולדן טוליפ פריוילג' יצר גן עדן לחושים ומלון רויאל טוליפ אילת מעניק חוויה בלתי נשכחת של כיף והנאה בסגנון פעיל. 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI