דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ טיסות מהירות לאילת מוכיחות שאפשר לחיות את חלום החופשה המושלמת
טיסות מהירות לאילת מוכיחות שאפשר לחיות את חלום החופשה המושלמת
אבי 28/05/12 |  צפיות: 2468

תתארו לעצמכם חופים ארוכים ורחבים, שמש נצחית ומים צלולים וקרירים, אירוח בסטנדרט בינלאומי גבוה לצד דוברי עברית שמבטיחים את בטחונך, תתארו לעצמכם חווית קניות עשירה ומתגמלת במחירים נמוכים ממחירי הארץ- בארץ, תתארו לכם שלל אטרקציות מפתות מסביב לשעון, תתארו לעצמכם חופשה באילת. העיר שהיא בירת התיירות הישראלית ושנבנתה על פי אמות מידה גבוהות ברמה בינלאומית, עיר שבה דופק הארועים אינו ישן ונע מים כחול ונופים תת מיימים מרהיבים לנופים תנכיים של מדבר הררי, וארועי הפעלה ופארקי שעשועים, אילת תתן לכם כול זאת בנדיבות ישראלית טיפוסית.

את החופשה אתם יכולים לבחור לכם מבין דילים לאילת שקימים במגוון רב ומפתה ולהגיע בזמן קצר באמצעות טיסות זולות לאילת באחת מחברות התעופה שמפעילות אליה קו פנימי, הטיסה תהיה קצרה ונעימה ובעיקר זולה. באילת תוכלו למצוא מחדש את הניצוץ שהשגרה נוטה להקהות.

מה שרק לאילת יש להציע

באילת מגוון רב של אפשרויות בילוי, כול כך הרבה עד שתייר הממוצע עלול להתבלבל, נתאר את חלקם- באילת חופי ים קסומים ומטופחים שמתאימים לרביצת בטן גב נינוחה ומיים צלולים שאידאלים לצלית שנורקל, באילת שבעה בתי ספר לצלילה ואתרי צלילה יחודים כגון אי האלמוגים, ריף הדולפינים שמאפשר צלילה עם דולפינים ושונית האלמוגים העשירה שאורכה כקילומטר וחצי. אילת מלאה פעילויות של פאבים ומועדונים עד לשעות הקטנות של הלילה ובלילות הקיץ מרובת מסיבות חוף ומסיבות ביאכטות על הים, באילת לונה פארק המלכים שמציע פעילות כיפית אם כי לעיתים קצת מטלטלת לכול המשפחה.

בעיר בית קולנוע איי מקס בשיטה של תלת מיימד, קניון גדול מול –ים שמציע להשתמש ביתרון ביטול המע'מ שיחודי מכול הארץ רק לאילת, לאילת מצפה תת מיימי שמאפשר להתרשם מהדגה יוצאת הדופן והצבעונית שבימה. מסביב לאילת הנוף המדברי מציע מסלולי טיול מיוחדים באמצעות מדריך וטרקטרונים, הרי אילת האדומים על נקיקיהם, בקעת עובדת, הר צפחה שמאפשר להשקיף על העיר, פארק תמנע המתוחזק והגדול על מכרות הנחושת הקדומניים שבו ונחל נטיפים שמימיו זורמים תמיד.

טיסות לאילת קצר ומדויק

טיסות לאילת אפשר למצוא בשלוש חברות תעופה מקומיות, אל על, ארקיע, וישראייר, שלושת החברות האלו נלחמות בינהן על רווחיות קוויהן ואנו כצרכנים מרוויחם מזה בגדול, מזמן שנפתחה התחרות ונשבר המונופול של חברה אחת לקבוע לנו את המחירים- המחירים יורדים ויורדים. טיסות זולות לאילת רווחות היום ומחירן כשלוש מאות שקלים בעונה החמה ועד פחות ממאה בעונת החורף. טיסות זולות לאילת יוצאות מנמל התעופה בן גוריון ומשדה דב בתכיפות גבוהה ובמרבית שעות היממה ולא צריך להזמין כרטיס לטיסה זמן רב מראש. טיסות לאילת הן קצרות ונוחות ללא הרבה מטרד ונוחתות בנמל התעופה המקומי של אילת.

המרחק של נמל התעופה הוא נסיעת מונית קצרה ולא יקרה והנה תוך זמן קצר מיציאתכם את ביתכם ואתם כבר בראשית חופשתכם. לעיתים מפרסמים המלונות דילים לאילת הכוללים בתוכם את מחירי הטיסות לאילת וממנה, כך כשהם מוכנים לספוג על עצמם את מחירי כרטיסי הטיסה הם מנסים שנבחר במלון שלהם ולא במתחריהם. וזה מצויין לנו. לכן כשאנו בוחרים מבין מגוון הדילים לאילת כדאי שנבחר מלון טוב שמתאים לתקציבנו ודרך חברה אמינה והגונה ואם אפשראז דילשבו מחיר החופשה משלב בתוכו גם את מחירי הטיסות לאילת וממנה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI