דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים זקוקים לזיפות גגות?
זקוקים לזיפות גגות?
עוז הוגמן 28/05/12 |  צפיות: 2207

חייבם פתרון בהקדם? גם בחורף וגם בקיץ הרבה בתים בארץ מוטרדים ממים בקיר ובגג. האקלים בישראל גורם לכל התקלות אך לרוב, הזנחה יוצרת את הבעיה בקירות ובגגות.

זה ברור שהקירות מגנים עלינו מפני מזג האוויר ולכן יש לבדוק באופן קבוע שאין כל נזילה בקיר שהגג אטום ולא לקחת סיכון ולחכות עד שיש פתאום בעיה חמורה. יש לא מעט אופציות איטום לגג ולקיר, איטום מנזילות, בידוד לשמירה על , אקלים נעים בבית, מגוון של יריעות ועוד.

צריכים שירות? מחפשים זיפות הגג? נפלא, בואו להביט ב כמה עצות וטיפים בנושא זיפות ואיטום וחוות דעת על בעלי מקצוע המתמחים בתחום הזיפות, קפצו לאתר שלנו לקבלת שירות מקצועי.

בסיימו של כל קיץ כדאי לקרוא לבעל מקצוע לבדיקת הגג והקירות או בידקו בעצמכם, שפכו מים על הגג ובדקו שאין נזילות, בנוסף בדקו גם את הקירות בכל רחבי הבית לוודא שאין כלל נזילות. התמידו בכך, חבל לחכות לימי החורף הגשומים כי אז תסתכנו בנזק גדול.

אם אתם מחפשים אנשי איטום נצלו את הרשת לחיפוש אחר בעלי מקצוע, לקרוא מדריכים חשובים וחוות דעת על נותני השירות . האופציה הנוספת היא לשאול את השכנים אולי גם הם סבלו מ בעיית איטום ואיך הם מצאו פתרון.

בעת הזמנת זיפות וסיוד גגות כדאי לבדוק על החומרים שבהם עושים שימוש לתיקון, בנוסף מומלץ להיות נוכחים בזמן התיקון, לוודא שהתיקון מקצועי ואף לעשות בדיקה נוספת ביום התיקון, כל תדעו שאתם מקבלים את מה שהובטח לכם.

השוואת מחירים, רכזו לכם מספר הצעות מחיר, בדקו את הלו"ז לסיומו של התיקון, בקשו לקבל אחריות לפחות לשנה אחת וחשבונית .

זקוקים לזיפות גגות? מעוניינים לשלם פחות? אנו נשמח להמליץ לכם על אנשי שירות טובים במחירים נהדרים, בקרו בפורטל שלנו ותוכלו לקבל את כל הפרטים איתור מומחים בכל אזור בארץ.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI