דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ דילים לאילת כולל טיסות
דילים לאילת כולל טיסות
אבי 29/05/12 |  צפיות: 2474

עונת התיירות באילת כבר בפתח, וזה הזמן להתחיל להתארגן על דיל משתלם ואטרקטיבי בבירת התיירות של ישראל. בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים בוחרים להגיע לאילת באמצעות התחבורה האווירית, המקצרת את זמני ההגעה לאילת מכל חלקי הארץ.

טיסות לאילת יוצאות משלושה שדות תעופה (שדה דב בתל אביב, נמל בן גוריון בלוד ונמל התעופה בחיפה). כיום, עומדים לרשותכם מספר רב של טיסות לאילת, לאורך כל ימות השנה, דבר המאפשר לכם להגיע לעיר גם באופן ספונטני ומהיר. הטיסות לאילת נמשכות בממוצע כ-50 דקות, והן מופעלות על ידי שלוש חברות תעופה מקומיות (חברת ארקיע, חברת ישראייר וחברת אל-על).

התחרות בין החברות השונות וההיצע הטיסות הנרחב, מעניקים לכל אחד ואחת מאיתנו, שירות ומחיר משתלם לטיסות הלוך ושוב לאילת ממספר יעדים שונים בארץ.

דילים לאילת גם במהלך עונת התיירות

כידוע, מחירי השהייה באילת לצרכי חופשה מפנקת במהלך עונת התיירות בעיר, עולים באופן יחסי, והינם גבוהים (לעיתים אף בצורה משמעותית) מחופשה באילת מחוץ לעונת התיירות. אך בשנים האחרונות, תוכלו להשיג דילים לאילת במחיר אטרקטיבי ומשתלם גם במהלך עונת התיירות, וזאת בעיקר בזכות התחרות ההולכת וגוברת בין חברות התיירות השונות ובין חברות התעופה המפעילות קווי טיסות לאילת.

הדילים השונים המוצעים לכם כוללים בין היתר: שהייה במגוון מלונות באילת, כרטיסי טיסה לאילת הלוך ושוב ומגוון הנחות והטבות במוקדי תיירות ואטרקציות תיירותיות שונות ברחבי העיר.

כיום, מלונות באילת מאפשרים לכם להתאים את אופי החופשה לאופי המלון והאירוח האידיאלי עבורכם, החל ממלונות למטרות לינה בלבד, דרך מלונות הכול כלול לכל צרכי החופשה המשפחתית ועד למלונות בוטיק לחופשות יוקרתיות ומפנקות במיוחד. כמו כן, מלונות באילת ערוכים היטב לקליטת רבבות ישראליים במהלך עונת התיירות בעיר, הן ברמת תגבור השירות, והן ברמת הפעלת תוכניות בידור לכל המשפחה.

הדילים השונים לאילת במהלך עונת התיירות מוענקים לכם במסגרת מבצעים מיוחדים למשפחות וקבוצות, במסגרת מבצעים שוטפים, הן של המלונות בעיר, הן של חברות התיירות והן של חברות התעופה, וכמובן, תוכלו לארגן מבצעים ודילים אטרקטיביים במיוחד במסגרת מבצעי הרגע האחרון.

טיסות, מלון ואטרקציות

דילים לאילת מורכבים ממספר חבילות נופש הכוללות גם את השהייה במלון גם את מחירי הטיסות וגם הטבות והנחות במגוון אטרקציות ברחבי העיר. השילוב בין השלושה מאפשר לכם ליהנות ממחירים כדאיים ומשתלמים במיוחד.

דילים לאילת –עם מי הכי כדאי?

ענף התיירות באילת הינו אחד המשגשגים ביותר בארץ, לאורך כל ימות השנה. תיירות בעיר מתבססת על תיירות הנכנסת מחו"ל במהלך חודשי החורף, והן על תיירות פנים, המגיעה בעיקר במהלך תקופות החגים וחודשי הקיץ.

לאורך כל ימות השנה מפעילות חברות התעופה וחברות התיירות לאילת מבצעים וחבילות נופש לכל מטרה. על מנת למצוא את החבילה האידיאלית עבורכם, מומלץ לבצע סקר והשוואת מחירים. כיום, בעידן הזמנת מקומות לצרכי חופשה באילת, הן ברמת מלונות באילת והן ברמת טיסות לאילת, הדילים והמבצעים השונים מתעדכנים מדי יום, ואפילו מספר פעמים ביום.

ההיצע הרב של המלונות בעיר וההיצע הנרחב של הטיסות לאילת מאפשרים לכם למצוא דילים לאילת כולל טיסות במחירים אטרקטיביים בכל רגע ורגע נתון.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI