דף הבית מחשבים וטכנולוגיה טלפונים סלולריים Easyphone 1070
Easyphone 1070
גיא רונאל 29/05/12 |  צפיות: 3896

ה easyphone הוא טלפון המיועד לגיל השלישי, מדובר במכשיר מדגם easyphone 1070 אשר מותאם לסיוע לאנשים מבוגרים לבצע שימוש בטלפון שלהם בקלות ולהתרגל לשאת עמם טלפון נייד נושא שרבים מהם אינם מורגלים אליו על אף שהוא יכול להקל על חייהם באופן ניכר ואף לסייע במידת הצורך. מכשיר סלולרי 1070 easyphone כולל מספר תכונות אשר שנועדו להקל פיזית על השימוש בטלפון הנייד, ראשית ה 1070 כולל מקשים גדולים מאוד אשר נועדו לסייע למי שמתקשה להפריד בין המקשים , הם קלים ללחיצה ונוחים לתפעול. כמו כן, המסך של ה easyphone הוא מסך בצבע כתום אשר מקל מאוד את הקריאה על המסך , גם הפונטים גדולים ומאפשרים למי שראייתו לא חזקה כמו בעבר לעשות שימוש בקלות בטלפון.
ה 1070 הנו מכשיר סלולרי בעל צורה עגולה ומוארכת אשר נועד להקל על השימוש של משתמשים מבוגרים ובניגוד לטלפונים החכמים המיוצרים היום הוא מכשיר נוח מאוד לאחיזה, קל משקל ובנוי כמו טלפון אלחוטי רגיל לבית במימדים של טלפון נייד כך שהוא קל מאוד להכנסה לכיס או לארנק. כמו כן העיצוב שלו נראה טוב ולא כאביזר עודף.
ה easyphone כולל מספר מאפיינים נוספים המותאמים למשתמשים בגיל השלישי כמו כפתור נעילה אשר נועד למנוע יציאה של שיחות לא רצוניות כאשר הטלפון נמצא בארנק, שימו לב שמדובר במפסק נעילה ולא בקומבינציה של הקשות על לחצנים שונים. בנוסף כולל הטלפון למבוגרים גם רדיו המאפשר האזנה לתוכניות, כלומר מותאם בדיוק למשתמשים שלו שלעתים נוהגים לשאת עמם טרנזיסטור לשם האזנה לתוכניות רדיו.
כמו כן כולל ה 1070 פנס אשר מאפשר לאתר חפצים בחשיכה, לדוגמה את חור המנעול של דלת הרכב או כוס מים, למעשה מדובר על מכשיר אשר תוכנן בדיוק לטובת המשתמשים שלו.
תכונה נוספת הקיימת אצל  ה easyphone 1070 הנה כפתור מצוקה אשר בעת לחיצה עליו יצור קשר עם קרובים שהוגדרו מראש במכשיר הסלולרי. המשווק בישראל של easyphone הוא נייד פור יו, באתר nayad4u.co.il וכן בנקודת המכירה בנחלת בנימין בתל אביב. להלן כקישור לכתבה שפורסמה במעריב על הטלפון לגיל השלישי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גיא רונאל

nayad4u - טלפון סלולרי מהיבואן לצרכן!!!

מתמחים ליבוא ושיווק סלולרי למבוגרים.



 


מאמרים נוספים מאת גיא רונאל
 
Easyphone 1070
ה easyphone הוא טלפון המיועד לגיל השלישי, מדובר במכשיר מדגם easyphone 1070 אשר מותאם לסיוע לאנשים מבוגרים לבצע שימוש בטלפון שלהם בקלות ולהתרגל לשאת עמם טלפון נייד נושא שרבים מהם אינם מורגלים אליו על אף שהוא יכול להקל על חייהם באופן ניכר ואף לסייע במידת הצורך.

קומפוסטר ביתי למחזור מזון
07/12/11 | גינון
קומפוסטר ביתי משמש למחזור של המזון אותו אנו אוכלים, או למעשה לשאריות המזון לאחר שאנו מכינים ארוחה או מסיימים אותה, תמיד נותרים לנו שאריות בצלחת, או קליפות של ירקות ופירות, תיונים, לחם ישן וכדומה.

אוזניות אוויר מרחיקות קרינה
בעקבות הקידמה וההתפתחות הטכנולוגית גבר גם השימוש בטלפונים סלולרים, כאשר כיום לכל אדם בעולם המערבי יש טלפון סלולרי ושיעור החדירה של הסלולרים בעסקים דומה. מכשירי הסלולר משמשים את כל בני המשפחה מהילדים הקטנים ביותר ועד טלפונים סלולרים מותאמים במיוחד למבוגרים. הטלפון הסלולרי מאפשר לנו לתקשר באמצעות תדרי רדיו אשר מעבירים את הקול בין המשדר לבין המקלט ועד אלינו באמצעות האוזניות. ופה גם נכנסת החשיבות של אוזניות אוויר.

בית אבות סלולרי למבוגרים
בבית אבות, אני מעוניינים שהורינו וסבינו יחיו בנוחות המרבית, אם בעבר בית אבות נחשב היה למקום אליו אנשים פורשים כדי לנוח בשקט, היום בית אבות נתפס דווקא כחוויה נוספת שעוברים בחיים. מדובר במקומות שהרבה פעמים הנם מפוארים מאוד, ואשר הצוות והתכנון הכולל שלהם נועדו לגרום למתגוררים בהם נוחות והנאה מהזמן אותו הם מעבירים במקום. הסלולרי למבוגרים של נייד פור יו מותאם בדיוק כדי להפוך את החוויה של השהייה בבית אבות לנוחה יותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI