דף הבית ביטוח ביטוח - אחר מדוע חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?
מדוע חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?
אבי 31/05/12 |  צפיות: 3491

כשאנחנו נוסעים לחו"ל לרוב אנחנו רוצים לחשוב שנהנה מהחוויה, שנראה נופים חדשים, שנבקר באתרים יפים, שנאכל אוכל מקומי וטעים, שנעשה קניות בשווקים המקומיים ובחנויות במקום ובכלל נהנה מהחופשה שלנו. אף אחד לא רוצה לחשוב שבמשך שהותו בחו"ל הוא פתאום יחלה, ישבור יד, יחליק או יפצע חלילה.

עם זאת, על אף שאלו הן אפשרויות שרבים מאיתנו לא רוצים לחשוב עליהם, במיוחד לפני נסיעה לנופש מענג בחו"ל, הם בהחלט יכולים לקרות. בהחלט יכול להיות שאדם, בין אם הוא ילד בן עשר, בין אם הוא בן עשרים וארבע, בין אם הוא בן ארבעים ובין אם הוא בן שמונים, יכול לחלות, להפצע, להחליק או לסבול מקושי בריאותי.

אף אחד מאיתנו לא יכול לצפות את העתיד ולכן חשוב להצטייד עוד טרם המועד בפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. יכול להיות שתרמילאית אשר מטיילת בהודו תנשך על ידי כלב ותזדקק לזריקות נגד כלבת בבית החולים המקומי, יכול להיות שזה מטייל ברומא שהחליק ונקע את הכתף או מישהי שנסעה וחלתה בשפעת.

ישנם אין ספור מקרים בהם יכול להיות כי נזדקק לראות רופא ונזקק לקבל טיפול רפואי. כידוע לכל, מי שלא מבוטח יכול לשלם לא מעט כסף בעד קבלת טיפול רפואי נאות. המחיר יכול להיות נמוך יחסית אך אם בסופו של דבר זקוקים לאשפוז בארץ כלשהי מעבר לים המחיר יכול להרקיע שחקים ולהרוס ממש את החופשה.

לכן, ביטוח נסיעות לחו"ל הוא דבר חיוני שאי אפשר לוותר עליו. במקרה הכי טוב משלמים כמה שקלים במהלך החופשה ונוסעים בראש שקט, מבלי שנאלצים להשתמש בו כלל. עם זאת, בדיוק במקרה בו נצטרך אותו הוא חשוב מאין כמוהו. ולכן בפעם הבאה שנוסעים לחו"ל אל תוותרו בשום פנים על ביטוח נסיעות.

לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל

אם כן, לאחר שהשתכנעתם כי ביטוח נסיעות בחוץ לארץ הוא דבר חיוני עבורכם עומדת בפניכם משימה נוספת: לבחור את ביטוח הנסיעות המתאים ביותר עבורכם. ישנם ביטוחי נסיעות אשר מתאימים לאנשים שונים בגילאים שונים, לאנשים עם צרכים רפואיים מיוחדים וכמובן לאנשים אשר נוסעים לטיולים ארוכים במיוחד.

השוואת ביטוח נסיעות עבור תרמילאים צעירים בחו"ל

כאלו הם למשל צעירים ישראלים רבים – "תרמילאים" אשר מטיילים תקופות ארוכות ליעדים אקזוטיים דוגמת דרום אמריקה, המזרח הרחוקה ואוסטרליה. הם לרוב מחפשים ביטוח שמצד אחד יהיה זול אך מצד שני שיהיה אמין ושעליו הם יוכלו לסמוך בעת צרה. ואכן, לא מעט חברות ישראליות מציעות עבורם ביטוח תרמילאים.

ניתן לבצע השוואת ביטוח נסיעות בין כמה חברות ביטוח שונות אשר מציעות ביטוח תרמילאים וכך לגלות איזו מן החברות מציעה לתרמילאים, וללקוחות האחרים, את הביטוח הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר. לאחר השוואת ביטוח נסיעות ניתן להגיע למחיר הטוב והמשתלם ביותר של ביטוח תרמילאים בחו"ל.

חשוב מאוד לברר במסגרת השוואת פוליסות ביטוח שונות לחו"ל לא רק את מחיר הפוליסה עצמה אלא לבדוק מהי מכסה. לא פעם תרמילאים זקוקים, למען השקט שלהם והשקט של ילדיהם, גם ביטוח אשר יבטיח חילוץ במקרה בו הם נמצאים במקום מסוכן, כפי שמפעם לפעם קורה לישראלים המטיילים במקומות מרוחקים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI