דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ דילים לאילת כולל טיסות
דילים לאילת כולל טיסות
אבי 31/05/12 |  צפיות: 2638

הקיץ מתקרב, ויחד איתו גם הצורך הבסיסי של רבים מאיתנו בחופשה מפנקת בעיר הדרומית ובירת התיירות של ישראל- אילת. בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים מעדיפים להגיע לאילת לצרכי החופשה השנתית שלהם, באמצעות תחבורה אווירית ובמסגרת דילים לאילת כולל טיסות.


הדילים השונים המוצעים לכם לאורך כל השנה, ובעיקר בעונות התיירות כוללים: שהייה באחד מהמלונות הרבים+ טיסות הלוך ושוב+ הנחות והטבות למגוון אטרקציות ומוקדי תיירות בעיר. טיסות לאילת הפכו לאמצעי התחבורה המשלתם ביותר, בעיקר אם לוקחים בחשבון את מחירי הטיסות האטרקטיביים, החיסכון בהוצאות דלק (הן בנסיעה לאילת מיעדים שונים בארץ והן בצריכת הדלק במהלך השהייה בעיר), החיסכון המשמעותי בזמני ההגעה ועוד.


דילים לאילת הכוללים טיסות הלוך ושוב, מוענקים לכם הן במסגרת חבילות מטעם חברות התעופה השונות והן מטעם חברות התיירות העוסקות בשיווק ענף התיירות באילת. ההיצע הרב של הדילים לצד התחרות ההולכת וגוברת בין חברות התעופה וחברות התיירות השונות, מאפשרים לכל אחד ואחת מאיתנו להגיע אל הדיל המשתלם והאטרקטיבי ביותר לצרכי חופשה באילת.


מלונות באילת לכל מטרת חופשה.


היצע המלונות באילת הינו הגדול ביותר בארץ, והוא מאפשר לנו ליהנות ממגוון אפשרויות אירוח המותאמות לצרכי החופשה האישיים שלנו, החל ממלונות על בסיס לינה בלבד, דרך מלונות אירוח הכול כלול ועד למלונות 4 ו-5 כוכבים ומלונות בוטיק יוקרתיים במיוחד.


מלונות באילת על בסיס הכול כלול הם בהחלט אופציה אידיאלית עבור משפחות וקבוצות חברים, המתכננים חופשה של מספר ימים באילת. מלונות אלו מציעים לכם חווית אירוח הכוללת את כל הפינוקים מסביב בתוך המחיר, לרבות, קרטיבים, שתייה, ארוחות בוקר וצהריים, אלכוהול על שפת הבריכה ועוד מגוון פינוקים.


בנוסף, מלונות באילת המיועדים לקליטת משפחות במהלך עונת התיירות במקום, דואגים להפעיל תכנית בידור איכותית ורבגונית. בשנים האחרונות, מלונות רבים באילת מקיימים הופעות של מיטב אמני ילדים לאורך כל עונת התיירות בעיר.

טיסות לאילת- כל האפשרויות


כיום, עומדים לרשותכם שלוש חברות תעופה המקיימות שירותי הפעלת טיסות לאילת לאורך כל השנה. חברות אלו הן: חברת ארקיע- החברה הוותיקה ביותר בתחום הפעלת קווי טיסות לאילת, חברת ישראייר שהחלה להפעיל קווי טיסות לעיר הדרומית במהלך שנות ה-90 של המאה הקודמת, וחברת אל –על, שהחלה להפעיל טיסות לאילת במהלך שנת 2010.


התחרות בין החברות מאפשרת לנו ליהנות ממחירים מיוחדים במגוון טיסות לאילת, מספר רב של טיסות מדי יום, וכמובן, המראות מיעדים שונים ברחבי הארץ.


חברות ארקיע וישראייר מפעילות טיסות לאילת משלושה נמלי תעופה: שדה דב, נמל התעופה בחיפה ונמל התעופה בן גוריון. כמו כן, חברות אלו מאפשרות לכם ליהנות ממגוון נרחב של דילים לאילת במסגרת קשרי תיירות שהן מפעילות בעיר אילת.


חברת אל על, חברת התעופה המובילה בישראל, מפעילה מדי יום שלוש טיסות לאילת היוצאות מטרמינל מספר 3 בשדה התעופה בן גוריון. כמו כן, מפעילה החברה טיסת בוקר בימי שישי וטיסת לילה במוצאי השבת.


אם גם אתם מתכננים חופשה מפנקת באילת בקיץ הקרוב, זה הזמן לברר לגבי היצע הדילים, החבילות והשירותים השונים הממתינים לכם בעיר. מומלץ לבצע השוואות מחירים בין החברות השונות, וליהנות מהתחרות ההולכת וגוברת ביניהן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI