דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים טיח חוץ לשדרוג הבית
טיח חוץ לשדרוג הבית
עוז הוגמן 31/05/12 |  צפיות: 2206

לעשות שיפוץ בבית זה אחד מההנאות בחייו של אדם. מצד שני, זהו גם אחד מהדברים הכי מייאשים ומתישים שקיימים.

שיפוצי טיח טרמי זו האפשרות לשפר את חזות הבית או הדירה, את רמת החיים הכללית ובנוסף גם את ערך הנכס בשוק, אך עד סיום העבודות אפשר בקלות להשתגע.

בין הקשיים שעולים כשמבצעים עבודות שיפוצים יש למנות את הצורך להתמודד עם קבלני שיפוצים ובעלי מקצוע שעובדים תחת לוחות זמנים בעייתיים, הפקעת מחירים בתחום, מנהלי עבודה ופועלים חסרי ניסיון ובנוסף, אי-הנוחות שבחיים באתר בניה.

בכדי להימנע מסיבוכים מיותרים חריגות בתקציב השיפו. ושיפוצניקים חסרי ניסיון אני מציעים לכם לפעול על פי מספר כללים שעליהם תוכלו לקרוא במאמר הבא.

שיפוץ של חדר סלון או כל הבית מתחיל בתכנון מפורט. תחילה, חשוב ביותר להגדיר במדויק ככל הניתן איזור הבית שאותו אתם רוצים להעביר שיפוץ, מכיוון ששיפוץ טוטאלי ידרוש עבודה שונה משיפוץ של חדר או שניים. אחרי שתגיעו להחלטה, הגדירו לעצמכם מסגרת שבה אתם מסוגלים לעמוד, לאחר מכן הוסיפו לה, לכל מקרה שלא יהיה, כעשרים אחוז.

כעת לכו לחפש בחנויות, עיינו בקטלוגים וחטטו באינטרנט. שלב ההתרשמות יסייע לכם להתוודע לחומרים הקיימים בחוץ, להכיר מוצרים מסויימים ומחיריהם, וכמובן יעלה לכם רעיונות בנוגע למראה הסופי שהייתם רוצים להשיג.

המשימה הבא היא למצוא את איש המקצוע המנוסה וההגון ביותר. הדרך הטובה ביותר למציאת שיפוצניק היא בהמלצת אדם שעליו אתם סומכים. כעת צרו קשר עם קבלן טיח דקורטיבי, קבעו אתו פגישה להתייעצות, בקשו לקבל הצעת מחיר ולו''ז להשלמת העבודה. במקרה שתנאי העסקה מקובלים עליכם. חשוב לחתום את העסקה בחוזה, שתפקידו לכסות אתכם מבחינה משפטית במידה ויתעוררו בעיות עם הקבלן, כמו שינויים בתעריף העבודות, התמהמהות בלוח הזמנים, או ליקויים בביצוע עבודות השיפוצים.

צריכים טיח חוץ? זכרו שגם כאשר משתדלים למנוע כל סיבה לבעיה עדיין צצים מכשולים בדרך, אולם בסופו של דבר החיובי עולה על השלילי. לכן, אם תתכוננו בצורה מסודרת ותקפידו לעגן את כל התנאים עם חוזה כתוב, בתוך זמן לא תזכו לקצור את הפירות המתוקים של חיים בבית משודרג.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI