דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים שליכט צבעוני לעיצוב הבית
שליכט צבעוני לעיצוב הבית
עוז הוגמן 31/05/12 |  צפיות: 2477

בית שמור ונקי הוא אזור מגורים שבו כיף לחיות, זאת הסיבה שבגללה שומרים על נקיונו, שמים בו פריטים אהובים עלינו, מרהטים אותו בפריטים לפי הטעם ולאחר שיקולים רבים, ומסדרים את איזור המגורים בצורה נוחה ונעימה לעין. לעתים, אנו אף שמים בצד איזה סכום קטן למטרות שיפוץ, המאפשר לנו לעצב בדיוק כמו שאנו אוהבים ולהפוך את סביבתו לחלל המגורים המושלם.

האם אתם רוצים לשפץ את הבית מבלי לפשוט רגל, ועם זאת לגרום לו להיראות כמו מיליון $? מסתבר שעם עבודות גבס שונות וצבע אתם יכולים להפוך כל בית ישן לארמון מפואר, ללא הצורך לשבור תכנית חסכון.

מבין כל נותני השירות השונים בשוק, בעלי מקצוע המומחים לצביעת מטבח ו- צביעת קירות נתקלים במעט מאד הערכה. העובדים בתחום הגבס, שמרבית עבודתם עד לפני שנים מספר הייתה מבוססת על הרכבת קירות ארעיים, כיום לוקחים חלק הרבה יותר גדול בשיפוצי בית עם הרכבה של נישות בקירות, התקנת גופי תאורה ואף רהיטים כמזנונים המשתלבים באופן טבעי עם הקירות. כך הדבר גם עם הצבעים, אשר עם פיתוח שלל גוונים, סוגי הצבע, החומרים והאפקטים המיוחדים, מאפשרים לנו להפיח חיים חדשים בכל חדר משמים.

שליכט צבעוני מאפשר לכל מי אשר חפץ בריענון מראה הבית להגשים את חלומו במהרה ועם השקעה כספית קטנה:

כך לשם הדגמה, עבודה צביעה של בית או דירה בגודל ממוצע בדרך כלל לוקחת בערך יום-יומיים, אך גורמת לבית להראות חמש עשרה שנה פחות מכפי גילו. הרכבת נישות בגבס בקירות, מערכת מדפים שקועה, או הטמעת גופי תאורה מלוחות גבס אף היא לוקחת ימים בודדים במקרה הכי גרוע, והופכת כל חדר למושקע, בתעריף נמוך ביותר.

ואם גם אתם רוצים לתת לביתכם את תשומת הלב הראויה, ואתם מעוניינים לעשות זאת במינימום כסף וזמן, תוכלו למצוא אנשי מקצוע ועצות שימושיות באתר שלנו אז שיהיה לכם רק. שיפוץ קל ונעים!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI