דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר עושים הדברה ביתית
עושים הדברה ביתית
עוז הוגמן 05/06/12 |  צפיות: 2358

הבית נמצא תחת התקפה? מקקים מסתובבים חופשי היונים מלכלכות את הקירות, הרצפות, המכוניות והכביסה חוששים מנחשים בגינה זה הזמן להביא הדברה ביתית!

הדברה בפתח תקווה זה דבר מאוד חשוב, מפני שלא זאת בלבד שמזיקים למיניהם מהווים הפרעה ומטרד אסתטי, ריבוי של מזיקים כתיקנים, פרעושים ונמלים עלול להפוך לסכנה בריאותית של ממש.

כמה דגשים שחשוב לדעת כל מה שקשור למחירון הדברה:

- מדביר מקצועי והגון, אשר משתמש בחומרים יעילים ואיכותיים נוהג לתת אחריות על העבודה, כדי שתדעו שבכל מקרה אתם מכוסים ושלא תזכו לביקור חוזר מטעמם של המזיקים בתוך שבועיים-שלושה.

- בקשו בנוסף מנותן השירות שיראה לכם רשיון מדביר, כדי להיות בטוחים שהאיש מוסמך לעבוד עם כימיקלים מסוכנים.

- אחרי ריסוס בבית רצוי לנקות את הרצפה והמשטחים בסמרטוט לח ותו לא, אבל אסור לעשות ספונג'ה כללית, וזאת כדי שלא לפגוע ביעילות החומרים.

- במידה ויש חיות מחמד בבית, שימו לב לשאול מתי ניתן יהיה להחזיר אותן בחזרה הביתה. נוסף על כך, ליתר בטחון נסו לברר אם קיימת אופציה לעשות שימוש בחומרים בטוחים.

- בכל הקשור ליונים, עכברים, חולדות ועטלפים, ריסוס והדברה הם לא רק לא הומאניים, הם גם לא מועילים, לכן יש ללכוד אותם ולשחרר בטבע בקרבת מקום. עכברים, למשל, יכולים לזהות רעל ממרחק רב ולכן הם מתרחקים מהחומרים. יונים יכולות להיכלא בגג, למות מהרעל ולהפוך למפגע ריחני ובריאותי, שקשה מאוד להיפטר ממנו.

ובאופן כללי, סילוק של אחד מבעלי החיים הללו מאזור המחייה שלו יוביל להפרה של האיזון האקולוגי במקום, ולבסוף לריבוי במזיקים אחרים ונוראיים יותר, שיתפסו את מקומם בשרשרת המזון.

- הקפידו לקרוא למדביר כל פרק זמן קבוע, רצוי לפני בוא הקיץ, כדי להרחיק מזיקים מהבית לזמן רב.

ולסיום, טיפ ירוק- איך להעלים כל מיני נמלים? כדאי לקחת, ענפי רוזמרין. מכניסים אותם לכלי סגור עם מעט מים ואז מביאים לרתיחה לאחר שהם מתקררים. מסננים את המים ושופכים את המים באזור מחייתן של הנמלים והנמלים לא יחזרו לשם זה לא רע לעשות דוחה נמלים שהוא פשוט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI