דף הבית חינוך ולימודים קורסים וסדנאות חלום התיפוף
חלום התיפוף
ימאהה בית ספר למוזיקה 05/06/12 |  צפיות: 3149

סאונדשל תיפוף הוא צליל שניתן לייצר מעל דבר, מספיק שמתופפים עם הידיים עלהשולחן וכבר נכנסים לאיזשהו קצב, קצב נותן לאנשים סיבה לחיות דפיקות הלבשלנו הם הסיבה שאנחנו ממשיכים לחיות ושהגוף שלנו ממשיך לתפקד ולא יכולבלעדיו. תיפוף הוא משהו מקבול בכל העולם ובעיקר במקומות פחות  מפותחים ששםשאין בו הרבה סוגים של כלי נגינה כמו באפריקה למשל.

תיפוף ככלי נגינה בסיסי

באפריקה רוב האנשים לומדים לתופף זה חלק מן המנטאליותשלהם, לשבטים שלהם יש ריקודים שכולם מבוססים כל תיפוף, ללמוד תופים , ללמודלתופף זוהי האמנות מוסיקלית הבסיסית שניתן ללמוד בלי יותר מידי השקעה.

ישהרבה אנשים יש  להם חלון ללמוד לנגן על תופים, לימודי נגינה על תופים הרבה פעמיםנתפסת כמשה מסורבל, מבחינת התנאים שצריך בשביל לקיימה, יש בתפיסה זאת יש מןהאמת מכיוון שבאמת צריך תנאים פיזיים בכדי לנגן במיוחד אם אתם גרים בבנייןעם שכנים, הרעש הוא ממש חזק.

תופים ושכנים

לא ניתן להתעלם ממישהו שמתופף בתוך בניין הרבה פעמים זהיכול להיות סיוט לשכנים, אם אדם גר בבית פרטי אז חווית ההתאמנות של למידתהתופים הופכת להיות פשוטה יותר כי אז עניין השכנים יורד מסדר היום. מי שעודיכול אישהו לקבל את לימודי התופים שלך אלו בני הבית שלך ,להם באמת אין לאן לברוחואז זה מפריע למישהו מהם זה באמת יכול להפוך את חווית לימוד התופים שלךלחוויה בלתי אפשרית וסביר להניח שתצטרך להפסיק עם לימודיך בכדי לשמור עלשפיות המשפחה ועל שלום בית.

השחרור שבתופים

ללמוד לנגן על תופים זה סוג של חלום של הרבה אנשים,והסיבה היא ברורה, כשאתה מנגן על תופים אתה יכו להוציא את כל מה שיש לךבבטן את כל הכעסים, המחשבות, החששות, הפחדים, את כולם ביחד אתה מוציא עלהתופים, תחושת השחרור של מישהו שמנגן בתופים היא אדירה, אחרי לימודי התופיםיש לך את הכלים לשחרר את הכול בתחושת שחרור אדירה, במקום ללכת לטיפולפסיכולוגי וזה פשוט לחרר את עצמך באופ והכי טוב ומספק שיש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ימאהה בית ספר למוזיקה

ימאהה בית הספר למוסיקה - לימוד גיטרה, לימוד תופים, פיתוח קול ועוד!



 


מאמרים נוספים מאת ימאהה בית ספר למוזיקה
 
חלום התיפוף
ללמוד לנגן על תופים זה סוג של חלום של הרבה אנשים, והסיבה היא ברורה, כשאתה מנגן על תופים אתה יכו להוציא את כל מה שיש לך בבטן את כל הכעסים, המחשבות, החששות, הפחדים, את כולם ביחד אתה מוציא על התופים, תחושת השחרור של מישהו שמנגן בתופים היא אדירה, אחרי לימודי התופים יש לך את הכלים לשחרר את הכול בתחושת שחרור אדירה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI