דף הבית בניין ואחזקה נדל"ן למכור דירה בבת ים באופן הנכון
למכור דירה בבת ים באופן הנכון
יוסי בוזגלו 06/06/12 |  צפיות: 3225

עסקאות נדל"ן הן תהליך מורכב הדורש ידע ומיומנות רבה ככל הניתן. בעלי דירות רבים כמו גם קונים פ וטנציאליים משתמשים בבעלי מקצוע שונים לצורך ביצוע עסקאות קנייה ומכירה של דירות ברחבי הארץ. הדינמיות של עסקאות נדל"ן בערים במרכז כמו בעיר בת ים היא גבוה ביותר בשנים האחרונות הודות לביקושים הגבוהים של דירות לקניה בערים הסמוכות לעיר תל אביב. קונים רבים רואים בעיר בת ים עיר פוטנציאלית לרכישת דירה למגורים או דירה להשקעה ולכן ניתן לראות קונים רבים המחפשים ומבקשים לקנות דירה בבת ים באזורי העיר השונים.

בעלי דירה בבת ים המבקשים למכור את הדירה שלהם חייבים להיות מודעים למרכיבי המחיר השונים של הדירה שברשותם ביחס למחירי הדיור הכלליים בעיר ולמצב שוק הנדל"ן במועד המכירה המבוקש ולכן על מנת לבצע עסקת מכירת דירה בבת ים באופן האפקטיבי ביותר, רצוי להיעזר בשירותיהם של בעלי מקצוע מיומנים על מנת לבצע את עסקת המכירה באופן נכון. אילו בעלי מקצוע יכולים לסייע בתהליך מכירת דירה בבת ים וכיצד הסיוע שלהם יכול לתרום לתהליך? כל התשובות בכתבה הבאה.

שירותי שמאות

עם ההחלטה למכור דירה בבת ים, חשוב ביותר להשתמש בשירותיו של שמאי מקרקעין מקצועי על מנת להעריך את שווי הנכס ולפיו לקבוע את המחיר המבוקש בעבור הדירה מהקונים הפוטנציאליים. שמאי מקצועי יעריך את שווי הדירה בהתאם למצבה, גילה, הערכות שווי הדירה בשוק הנדל"ן הנוכחי, גודל הדירה וכדומה. לאחר קבלת הערכת המחיר יכול המוכר לקבוע מחיר לדירה הקרוב למחיר הערכת השמאי או גבוה ממנו בהתאם להחלטתו.

שירות תיווך

מכירת דירה בבת ים באמצעות שירותי תיווך מקצועיים יכולים לחסוך זמן ומאמץ רבים עבור המוכר. לרוב, שירותי התיווך אינם כוללים תשלום מצד המוכר ולכן הסתייעות בשירותים אלו יכולה להיות משתלמת ביותר עבור מוכר דירה בבת ים. המתווך המקצועי יכול לחשוף את הדירה למספר גדול של קונים פוטנציאליים ובכל להגדיל את הסיכויים למכירת הדירה במחיר המבוקש.

שירותי עורך דין

שימוש בשירותי עורך דין בעת תהליך מכירת דירה בבת ים הם נחוצים ביותר לצורך עריכת חוזה מכר חוקי וייעוץ משפטי במידה הצורך. 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI