דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ נופש בראש השנה במלונות ים המלח
נופש בראש השנה במלונות ים המלח
אבי 06/06/12 |  צפיות: 2644

ראש השנה הוא עונה בה רבים מאיתנו מחפשים איזה נופש שירחיק אותנו משגרת היומיום השוחקת שלנו ויפיח בנו קצת רוח חיים ואנרגיות. האזור של ים המלח הוא ללא ספק אחד האזורים הפופולאריים ביותר בארץ בדיוק בעבור נופש מהסוג הזה. השילוב בין הנוף עוצר הנשימה, ים המלח המיוחד והשירותים האיכותיים של מלונות ים המלח הופכים את האזור הזה לאחת מהבחירות הפופולאריות לנופש בראש השנה ובכלל. ראש השנה הוא אמנם תקופה עמוסה באזור, אך השפע יכול להבטיח כי כל אחד יכול למצוא את מבוקשו ועל פי יכולותיו הכלכליות.

 

מלונות ים המלח

 

אזורי עין בוקק ונווה זוהר בדרומו של ים המלח הם אתר של מתחמי מלונות גדולים ומפוארים השוכנים על חופו של הים עם הרי מדבר יהודה מצד אחד והרי מואב ואדום מהצד השני. באזור ישנם כמה עשרות מלונות בגדלים שונים המציעים סוגים שונים של שירותים. כל המלונות הם בדרך כלל מלונות המותאמים היטב לנופש. מרבית המלונות באזור כוללים מתקני ספא, או לפחות מציעים גישה אל מתקני ספא, וכן שירותים של טיפולים ועיסויים שונים. השילוב בין השקט, הנוף המופלא, השירותים המפנקים של המלונות והקסם של האזור הופכים את ים המלח לאתר מושלם בעבור נופש בראש השנה.

 

נופש בראש השנה

 

ראש השנה כאמור לעיל הוא תקופה מעולה לנופש בים המלח. אמנם אנחנו לא היחידים שלהם יש חופשה מהעבודה בתקופה הזו, ולא היחידים שלילדיהם אין בית ספר, אך השפע, המגוון והגודל של המלונות מבטיחים לכם גם מחירים שפויים וגם הזדמנות לנופש שאינו צפוף ועמוס באנשים. באזור ראש השנה מציעים הרבה מהמלונות דילים מיוחדים ומחירים מפתים, וכדאי מאוד לברר ולנצל את ההצעות המיוחדות שמפורסמות בתקופה הזו.

 

דילים לים המלח באזור ראש השנה

 

התחרות הרבה בין המלונות באזור ים המלח גורמת לעונת ראש השנה הפופולארית להיות תחרותית במיוחד, וכתוצאה מכך מלונות רבים מציעים מחירים מיוחדים וחבילות אטרקטיביות בעונה הזו. באתרי האינטרנט השונים ובסוכנויות הנסיעות תוכלו למצוא לא מעט דילים לים המלח שעונים על צרכים שונים ותקציבים שונים. כדאי מאוד לבדוק את המפרט של הדילים השונים ולערוך השוואה מעמיקה וממצה בניהם בכדי למצוא את הדיל שמתאים לכיס ולרצונות שלכם.

 

ילדים באזור ראש השנה באזור ים המלח

 

האזור של ים המלח מושך אליו מבוגרים בגלל ההזדמנות לרביצה רגועה סביב הבריכה או על חוף הים, השקפה על הנופים המרהיבים וההזדמנות להנות משלל שירותי הספא והטיפולים של האזור. זה לא בדיוק מה שבדרך כלל מעניין את הילדים שמחפשים נופש פעיל יותר. למרבה המזל, מלונות ים המלח ערים היטב לבעיה הזו והם כוללים במקרים רבים שפע של מתקנים, מועדונים ואטרקציות בכדי להעסיק את הילדים בזמן שהמבוגרים נרגעים, ולהבטיח נופש מהנה ואיכותי בעבור כל המשפחה.

 

לסיכום

 

נופש בראש השנה באזור ים המלח הוא בחירה מעולה לכל מי שמחפש קצת שקט, יופי, רגיעה והבראה. הפיתוח הנרחב של אזור המלונות מבטיח כי כל אחד, גם בעונה העמוסה הזו, יכול למצוא אירוח לפי צרכיו, רצונותיו והיכולות הכלכליות שלו. כאמור, כדי לברר ולשאול אחר דילים לים המלח בתקופה זו שיכולים לחסוך לכם מאות שקלים ויותר על הנופש.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI