דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים התקנת מזגן ורכישה
התקנת מזגן ורכישה
עוז הוגמן 08/06/12 |  צפיות: 2404

אם יש דבר שאי אפשר לוותר עליו, זה חייב להיות מזגן בקיץ. הפיתוחים בשנים האחרונות הביאו להגברה משמעותית ביעילותם של מערכות מיזוג אוויר, וביחד עם ההוזלה המשמעותית במחירם, המזגנים הפכו למשהו בסיסי אשר מותקן כמעט בכל חדר.

מעוניינים להתחדש עם מזגנים במבצע? נתקעתם עם מזגן חלון שסבא וסבתא הביאו בעליה הראשונה? ואולי אין לכם עדיין מזגן ואתם מעוניינים לשדרג את הבית במערכת מיזוג אויר מתוחכמת? כל מי שאי פעם קנה מזגן כבר יתנדב לספר לכם שהמחסנים מפוצצים בסוגים רבים של מזגנים, מטכנולוגיות עם שמות גרנדיוזיים, ובעוצמת כוח סוס כזו או אחרת. אז כיצד עושים סדר בבלגן?

במרבית המקרים המזגנים הקיימים בימינו הם מזגן מרכזי או מזגן עילי. כאשר קונים מזגן תדיראן קיימת אפשרות לקחת מזגן מרכזי בודד אשר תפקידו למזג את כל חלל הדירה או על מזגן עילי בכל חדר. במרבית המקרים אנו ממליצים על מזגן מפוצל עילי נפרד משום שבשימוש שכזה משתמשים במזגן קטן בחדר שבו נמצאים וכך משיגים חסכון משמעותי בחשמל.

העניין הבא שמומלץ לבדוק הוא מה התפוקה של המזגן, אשר נמדדת ביחידות מידה של BTU ולא בכח סוס כפי שנהוג לחשוב. מידת BTU של מזגן מתייחס להספק, וברוב המקרים כמה שערך ה-BTU הוא גדול יותר, כך המזגן חזק יותר. טרם הרכישה בדקו מהן מידות החדר שבו יותקן המזגן והתאימו את המכשיר לפי: 800-1000 BTU לכל 10 מ''ר. מומלץ לשים לב ליעילות האנרגטית של המזגן שאתם קונים, אשר מסומנת ב-A-G, כאשר A מסמנת צריכת חשמל חסכונית ביותר.

איך נשמע לכם התקנת מזגן במחיר טוב? אם כסף זו לא בעיה, אולי שווה לקנות מזגן מטכנולוגיית אינוורטר החדישה. מזגני אינוורטר החדישה פועלים בתפוקה משתנה לפי הטמפרטורה השוררת בחדר בזמן נתון וגורמים לפעולה יציבה אשר שומרת על טמפרטורה יציבה בחלל. בנוסף על חסכון בחשמל, שמירה על דרגת טמפרטורה קבועה בחללי הבית אף מוסיפה לבריאות טובה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI