דף הבית תיירות ונופש בתי מלון השוואת מלונות באילת: דן אילת מול מלון הנסיכה מול רימונים אילת
השוואת מלונות באילת: דן אילת מול מלון הנסיכה מול רימונים אילת
אבי 13/06/12 |  צפיות: 2937

אילת כיעד תיירותי ראשון במעלה במדינת ישראל.

אומנם מדינת ישראל ידועה כמדינה בה יש אתרים תיירותיים רבים ומגוונים, אך 2 מקומות מתבלטים מבחינת המיוחדות שלהם: הראשון הוא כמובן ירושלים, עיר הבירה שלנו שמושכת אליה מיליוני תיירים מכל העולם בגלל ההיסטוריה שלה והשני הוא אילת. אילת זאת בעצם בירת הנופש של ישראל. עיר קטנה בנקודה הכי דרומית במדינת ישראל והמקום היחיד בארץ שגובל בים אדום, העיר הזאת התפתחה בעשורים האחרונים לכדי עיר נופש מפוארת, בה שוכנים עשרות רבות של מלונות יוקרה, מלוניות, וילות להשכרה עבור התיירים וכו.

איך אילת נראית בעיני התייר?

העיר עצמה משתרעת על חופי הים האדום שהעושר הביולוגי שלו ידוע בכל העולם: אלמוגים נדירים והיפיפיים, להקות דגים בכל הצבעים והצורות האפשריים ואפילו כרישים, דולפינים ולווייתנים. בנוסף לים המדהים והחופים הלבנים, אילת מוקפת בהרים: ממערב מזדקפים הרי אילת המרהיבים ביופיים, בהם אפשר גם לערוך טיולים רגליים לתיירים אוהבי הנופש האקטיבי, וממזרח נראים באופק הרי אדום האימתניים. בכל אופן, התייר שבא לאילת קודם כל חושב על מלון. להלן כמה מהאופציות הטובות לנופש ברמה הכי גבוהה באילת.

מלון דן אילת – נופש ברמה הכי גבוהה שאפשר.

מי שמעוניין לבקר במלון שנחשב (ובצדק) לאחד מ-10 המלונות הטובים במזרח התיכון, יכול לבחור במלון דן אילת שנמצא בחלק הצפוני של החוף האילתי. מלון זה הוא חוויה מבחינות רבות למי שהחליט לנפוש בו. קודם כל, במלון יש תפריט עשיר וייחודי מאוד, כאשר טובי השפים בארץ מועסקים במלון זה. חוויה נוספת שמלון דן אילת מציע, הוא עבור משפחות ברוצות לשלב נופש ברמה הכי גבוהה שאפשר יחד עם נופש משפחתי. במלון דן אילת יש מגוון משחקיות לילדים בכל גיל, החל מחדר משחקים עם שמרטפים וכלה בסלון של משחקי וידאו.

מלון הנסיכה – ליהנות מנופש שלו ואיכותי באילת.

מי שמעוניין לבלות את הנופש שלו באילת באזור שקט ושלב, כדאי שיבחר במלון ייחודי שנמצא דרומית לעיר אילת למרגלות הרי אילת – זהו מלון הנסיכה. מלון זה מציע נופש לכל סוגי התיירים. מי שמעוניין בנופש בסגנון בטן – גב, יכול להתרווח על שפת הבריחה המפוארת, בספא המפנק או להתארח באחד מהמסעדות המיוחדות במלון. לעומתם, לאוהבי הנופש האקטיבי, מלון הנסיכה מציע מגוון רחב של אטרקציות: טיולים רגליים בקבוצות בהרי אילת, צלילה עם מדריכים, שיט, אופני ים וכו.

מלון רימונים אילת – להיות במרכז העניינים וליהנות ממלון מפנק.

מלון רימונים אילת משלב בתוכו את היתרונות של נופש במלון ברמה גבוהה, יחד עם הימצאות בסביבה עירונית ומלאת אטרקציות. מלון רימונים אילת נמצא בלב העיר אילת על שפת הים בחוף הצפוני. ליד המלון נמצאות רוב האטרקציות של אילת: טיילת, קניון, פאבים ומועדונים. מצד שני, בשטח המלון נמצאת בריכה רחבת ידיים ומהודרת, ובתוך המלון עצמו תוכלו למצוא חדרי וי.איי.פי, פנטהאוזים וסוויטות מפנקות. בנוסף לכך, מלון רימונים אילת מציע הפעלות מגוונות של צוות המלון: מופעים, משחקים וכהנה דברים.

בכל אופן, גם אם הייתם באילת בשנה האחרונה, וביתר שאת, אם לא ביקרתם מזמן בפנינת הים האדום שלנו, אתם יותר ממוזמנים לבוא ולהתארח באחד מהמלונות המגוונים והמעולים של אילת.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI