דף הבית פיננסים וכספים הלוואות השוואת הלוואות חוץ בנקאיות: הלוואות ישראכרט מול הלוואות לאומי קארד
השוואת הלוואות חוץ בנקאיות: הלוואות ישראכרט מול הלוואות לאומי קארד
אבי 14/06/12 |  צפיות: 4897

כיום ניתן לקבל הלוואת חוץ בנקאיות בקלות יחסית דרך חברות האשראי. הלוואה מחברות אשראי כמו ישראכרט ולאומי קארד נעות בין כמה אלפי שקלים ועד ל 30,000 ש"ח בחלק ממסלולי הלוואות ישראכרט ול- 50,000 ש"ח דרך מסלולי הלוואות לאומי קארד. רבים פונים לקחת הלוואת אלה וכך לחסוך מעצמם ישיבה ארוכה בבנק, ביורוקרטיה של מילוי טפסים ובדיקות ארוכות שהבנק עושה. להלוואה מחברות האשראי יתרון כפול, יתרון ראשון הוא נושא הזמינות, בשיחת טלפון קצרה ובזמן קצר של מספר שעות ועד שלושה ימי עסקים מקבלים את הכסף, ויתרון שני וחשוב הוא שההלוואה לא נשענת על האובליגו בבנק. חברות האשראי בודקות את נתוני מבקש ההלוואה ובמידה ויש לו כרטיס מהחברה הן בודקות את ההיסטוריה שלו ועל סמך מסגרת האשראי שנותרה לו בכרטיס האשראי מחשבות לו את ההלוואה ומציגות לו את תנאי הריבית והחזר התשלומים.

סוגי הלוואות בכרטיס האשראי

ישראכרט ולאומי קארד מאפשרות לקחת שני סוגי הלוואות חוץ בנקאיות כאשר יש הלוואות ישראכרט וכן הלוואות לאומי קארד המיועדות ללקוחות כל הבנקים וגם ללקוחות שאין ברשותם כרטיס מהחברה ויש הלוואות כמו קרדיט וגרייס המאושרות רק לבעל כרטיס אשראי מהחברה. הלוואות גלגול ניתנות רק למי שמחזיק בכרטיס אשראי בעוד הלוואת אקספרס פתוחה לכולם.

האם כדאי לקחת הלוואה מחברת האשראי?

חברות האשראי נוהגות לחשב ריביות שונות בהתאם לסוג הלקוח והסיכון בו הן רואות את הלקוח. ישראכרט ולאומי קארד מחשבות את גורמי הסיכון באופן שונה ולמרות שחברת ישראכרט מציעה ריביות מעט נמוכות יותר מלאומי קארד בחלק ממסלולי ההלוואות עדיין יש לערוך סקר שוק כי הדברים לא מוחלטים ומשתנים ללא הרף. ישראכרט ולאומי קארד נוהגות לרוב לגבות עבור הלוואות חוץ בנקאיות ריבית פריים פלוס 1.5- 7.5% בהתאם ללקוח ולסיכון. לקוח ותיק של חברת האשראי אשר מחזיק בכרטיס יוקרתי והוא משתמש בו בסכומים גבוהים, ואין לו בעיות של אי עמידה בתשלומים, יזכה לקבל הלוואה על סכומים גבוהים יותר לעומת לקוח שאינו מחזיק בכרטיס או לקוח עם כרטיס רגיל וגם הריבית שהוא יקבל על ההלוואה תהיה נוחה יותר.ישראכרט מגבילה את סכומי ההלוואות ל- 30,000 ש"ח בעוד לאומי קארד מציעה 50,000 ש"ח ופריסת תשלומי החזר ארוכה יותר, עד ל 48 חודשים לעומת ישראכרט המציעה 24 חודשים בלבד.

מסלולי הלוואות

יש הבדל רב בין מסלולי הלוואות ישראכרט לבין מסלולי הלוואות לאומי קארד. בעוד ישראכרט מציעה הלוואת מהירות לסכומים של עד 30,000 ש"ח היא פונה גם לציבור הסטודנטים ומציעה הלוואות למימון שכר לימוד או מימון מחיה בתנאים אטרקטיביים. לאומי קארד מצטיינת במגוון רחב של הלוואות וניתן באמצכותה לקחת הלוואות המיועדות לרכישת רכב, הלוואות לליסינג והלוואות לכל מטרה עד לסכום של 50,000 ש"ח אותן ניתן להתחיל לשלם רק אחרי חצי שנה או שנה ובחודשים הראשונים משלמים רק ריבית והצמדה.

החזר קבוע

ישראכרט ולאומי קארד מציעים ללקוחות החברה לקבוע תשלומי החזר קבועים (מינימום 200 ש"ח בישראכרט לעומת 500 ש"ח בלאומי קארד) כאשר יתרת התשלום מתגלגלת מחודש לחודש והלקוח יכול לקבוע מהו גובה ההחזר החודשי. לאומי קארד מגדילה לעשות ומציעה גם חודש הפסקה וכך יכול הלקוח לעבור חודש הלחוץ כלכלית מבחינתו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI