דף הבית בניין ואחזקה נדל"ן דברים שחשוב לעשות לפני שרוכשים דירה
דברים שחשוב לעשות לפני שרוכשים דירה
חיים רוכמן 01/07/12 |  צפיות: 3095

אם הבניין שבו נמצאת הדירה שאתם רוצים כבר בנוי (הרבה פרויקטים של גינדי ותדהר כבר מוכנים ורק מחכים לקונים שיכנסו לדירות) , בקשו מהמתווך לפני הקנייה להיכנס לדירה בשעות העבודה, העומס והפעילות של המכונות.. ולשמוע האם הרעשים מפריעים לכם והאם יש בידוד. אם אתם עדיין לא בטוחים אתם תמיד יכולים להזמין מהנדר שיעזור לכם לפתור את בעיית הרעש.

אם אתם מחליטים לרכוש דירה בקומות התחתונות של הבניין, והבניין ממוקם באזור של עסקים, יהיה מאוד כדאי לעשות סיבוב באזור בשעות העומס ולבדוק שהרעשים באמת לא חודרים ומפריעים לשהייתכם בדירה.

וודאו את עניין איטום הדירה מרטיבות, זו אחת הבעיות שיש לעיתים בדירות הממוקמות בקומה העליונה. אם הגג לא מספיק אטום, זה יכול מאוד לפגוע בכם בימים של גשם. אם זהו בניין שכבר קיים יותר משנה תוכלו להזמין בעל מקצוע שיבחין די בקלות אם יש ליקויים בקירות או בגגות, אם הבניין חדש לחלוטין ואי אפשר להבחין בכך עדיין, וודאו עם הקבלן שאכן יש תכנון בבניית איטום למיגון מהפרעה של מים ורטיבות. בקשו מהמתווך שלכם שיאשר לכם את הדבר הכתב אם יש צורך, ולכו עם האישורים לבעל מקצוע שיבנה לכם איטום כמו שצריך.

אם בבניין יש מדרגות עד הגג, וודאו שיש סורגים לפתחי החלונות. דבר זה חשוב ביותר לא רק כהגנה מפריצות, אלה גם אם יש לכם ילדים קטנים ושובבים, ואתם לא רוצים לדאוג יותר מדי כשהם משחקים ליד החלון.

עוד אמצעי מיגון שכדאי לוודא הוא נעילה מפוצלת עם עוקצים עבים שחודרים אל המתכת שבמשקוף. כל חברה רצינית שמכבדת את עצמה כמו פריזט חסון או גינדי אמורים לדאוג לגברים האלה בלי לשאול שאלות, אבל שוב, רצוי שתוודאו את הדברים האלה בעצמכם כדי לא להיות מופתעים אחרי שנתתם את הכסף.

לכן אם לא מותקנים אמצעי מיגון בדירה, דברו עם המתווך ודרשו שהם יהיו כלולים בהסכם הקנייה. תדהר, אביב, גינדי או כל קבלן אחר מחויב להתקין את הדברים האלה, ואם הם לא מותקנים לפי התכנון של הפרויקט, יהיה עליו חובה להתקין את זה על פי בקשתו של הלקוח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים רוכמן


 


מאמרים נוספים מאת חיים רוכמן
 
התקנת מזגנים ומערכת קירור
אם קרה ומערכת המיזוג שלך חוותה תקלה מסוימת, זה יכול להשפיע על איכות הקירור שלה, או גרוע מכך.. יכול להיות שנפגעו כל מיני חלקים פנימיים שיגרמו להרס טוטאלי של כל מערכת הקירור, מה שאומר שצריך התקנת מזגנים מקצועית

דברים שחשוב לעשות לפני שרוכשים דירה
01/07/12 | נדל"ן
אם הבניין שבו נמצאת הדירה שאתם רוצים כבר בנוי, בקשו מהמתווך לפני הקנייה להיכנס לדירה בשעות העבודה, העומס והפעילות של המכונות.. ולשמוע האם הרעשים מפריעים לכם והאם יש בידוד. אם אתם עדיין לא בטוחים אתם תמיד יכולים להזמין מהנדר שיעזור לכם לפתור את בעיית הרעש.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI