דף הבית תיירות ונופש בתי מלון השוואת חופשה בסוכות בצפון: מלונות בטבריה מול מלונות בחיפה
השוואת חופשה בסוכות בצפון: מלונות בטבריה מול מלונות בחיפה
אבי 05/07/12 |  צפיות: 2893

 

אף פעם לא מוקדם מידי להתחיל לתכנן את החופשה הבאה, במיוחד לא כאשר מדובר בחופשות של החגים. אם בזמנים רגילים אפשר לשקול לחכות לרגע האחרון, מתוך תקווה שיישארו מקומות פנויים היכן שהיינו רוצים לנסוע ולבלות, או לחילופין, לנסוע למקום בו יש מקום ברגע האחרון בזול. הרי כאשר מדובר בחופשות בחגים, במיוחד חופשה בסוכות, מוטב להזדרז, ואם רוצים דיל טוב – להקדים ולהזמין מקום לחופשה.

חופשה בסוכות היא חופשה ארוכה במיוחד, מבתי ספר ומעבודה. מוסדות ציבוריים גדולים סגורים במשך כל החג, לכן, מקומות הבילוי, והמלונות, נתפסים די מהר, וכדאי ולהזדרז ולהזמין חופשה עד כמה שאפשר יותר מוקדם.

יציאה לחופשה בצפון הארץ בחג הסוכות

בסוכות מזג האוויר בצפון הארץ הוא מושלם לבילוי חופשה. כבר לא חם והביל כמו בימי בקיץ, ועדיין לא קר כמו בימי החורף. לכן, חופשה בסוכות בצפון הארץ היא חופשה אידיאלית מבחינה זו.

רבים מכם ודאי שואלים את עצמם לאן לנסוע לחופשה. האם עדיפים מלונות בטבריה לשם בילוי חופשה בתקופה זו של השנה, או אולי עדיפים מלונות בחיפה לבילוי בחופשה המדוברת. אין ספק ההתלבטות היא התלבטות אמיתית. לכל אחת מערי הנופש יתרונות גדולים שאין באחרת, ולא קל ולא פשוט להחליט לאן כדאי לנסוע.

ברור שלאנשי חיפה אין התלבטות, אם הם רוצים לצאת לחופשה בצפון, הרי שעבורם מלונות בטבריה הם פתרון מצוין לבלות את החופשה. וכך גם הפוך, אנשי טבריה המחפשים חופשה בסוכות, מוזמנים להזמין מקומות באותם מלונות חיפה אותם הם אוהבים. מה נציע לאנשים ממקומות יישוב אחרים בארץ, ומה נמליץ בפניהם?

מה מציעות חיפה וטבריה כבילוי לחופשה?

כידוע, סוכות, בגלל אורכה של החופשה הוא חג של פסטיבלים. בחיפה נערך כמידי שנה פסטיבל הסרטים הבינלאומי. פסטיבל שמושך אליו מאות רבות של מבקרים חובבי קולנוע לסוגיו. מצד אחד, מי שאוהב את אומנות הקולנוע, כדאי לו לבלות חופשה באותם מלונות בחיפה, וכדאי להזמין מקום מוקדם ככל האפשר כי הביקוש גדול ביותר. מי שאינו חובב מושבע של קולנוע כדאי לו להתרחק מן העיר, שתהיה צפופה ביותר ועמוסה. לו כדאי להמליץ להזמין מקום לחופשה באותם מלונות בטבריה.

חיפה היא עיר חיה ותוססת, שנייה רק לתל אביב כעיר ללא הפסקה, נגמרו כבר הזמנים שחיפה הייתה עיר הפועלים האדומה, וכולם הלכו בה לישון מוקדם מאוד. היום היא עיר שיש בה תיירים ומטיילים רבים בכל השנה, תמיד יש מה לעשות בה והיכן לבקר. מלונות בחיפה, יכולים להוות נקודת מוצא מצוינת לביקור במוזיאונים הרבים והמיוחדים שיש בעיר, או לטיולי טבע באחד המסלולים הרבים בכרמל – טיולים רגליים, הטרקטורונים, באופניים ועוד.

טבריה היא עיר תיירות לכל דבר ועניין, נכון שהעיר ברובה הגדול היא עיר מגורים, לא מעניינת כל כך, אך לאורך הכינרת יש בה מספר לא מבוטל של אתרי תיירות אטרקטיביים במיוחד, מכל מיני סוגים: מספר מעיינות חמים המלווים בטיפולי ספא מפנקים, ספורט ימי לסוגיו, קברי צדיקים ועוד. מלונות בטבריה יכולים להוות נקודת מוצא לכל אחד מהבילויים שמציעה העיר, וכל אחד יכול למצוא בה את סוג הבילוי והנופש המתאים לאישיותו ולטעמיו.


 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI