דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים יום גיבוש לחברות בצפון - רעיון שובר שוויון
יום גיבוש לחברות בצפון - רעיון שובר שוויון
גרפולוג 05/07/12 |  צפיות: 4973

רק לאחרונה הישוב קצרין חגג שלושים שנה להקמתו. הצפון כיום פורח מאי פעם. החורף הגשום הביא עימו משקעים רבים אשר הפכו את הצמחייה לירוקה ומוריקה. יש כל כך הרבה סיבות מדוע לערוך יום גיבוש לחברות בצפון ואילו הם:

יציאה מהשגרה

מחלקות משאבי אנוש והרווחה מחפשים אטרקציות במיוחד לקראת יום גיבוש לעובדים/ות ובצפון יש כל כך הרבה מקומות שניתן לצאת מהשגרה. טיולים היסטוריים כמו עמק הבאכה, האנדרטה לאסון המסוקים בשאר הישוב, טיול לכרם דישון או יקב פלטר. כיוון שאיכות המים קובעת את טיב הגפנים, היין והבירה ובצפון המים הם באיכות גבוהה העובדים/ות יוכלו להיווכח שבנושא השתייה אין לנו במה להתבייש.   

מקיסריה ועד זיכרון יעקוב

טיול בקיסריה הינה חוויה יוצאת דופן. עיר הנמל שהוקמה לקראת אמצע המאה הראשונה לפני הספירה משמשת אתר עלייה לרגל לחברות וארגונים רבים. העתיקות, הים, המסעדות שפרוסות לאורך החוף ייתנו לעובדים את התחושה שהם נמצאים בתקופה הרומית.

נחל אלכסנדר -  קרוב לקיבוץ משמר השרון ישנו גן כל כך יפה שניתן לערוך פעילות ODT. סדנת צחוק, סדנת אימפרוביזציה, סדנת תקשורת בין אישית ועבודת צוות, שפת גוף ואפילו סדנת גרפולוגיה כשמטר ליד עובר הנחל. (אהה ובמקום יש שירותים כימים).

פארק שוני - ממוקם בין זיכרון יעקוב לבנימינה. המקום מוקף בעצים, ישנם שולחנות עץ לעריכת ברביקיו או פיקניק והחוויה היא מענגת. ניתן לערוך פעילות כמו משחקי ילדות, יוגה צחוק, פיתוח מצוינות, דמיון מודרך, פיתוח האינטואיציה דרך קלפי פוינט אוף ויו ועוד..

זיכרון יעקב - תודו או לו אבל המדרחוב של זיכרון יעקוב הוא אחד מהרחובות הציורים הקיימים היום בארץ. הגלריות הצבעוניות, המסעדות יכולות להפוך את יום הגיבוש למיוחד וציורי.

חיפה חיפה עיר אמתית

ישנם מספר אטרקציות לטיולים בעיר חיפה. וודאי כולם שמעו על גן הבאים אבל מישהו שמע על המוסג "קלבת שבת". אחד מהמקומות המתחדשים הוא קמפוס הנמל שנמצא בכניסה הצפונית לעיר חיפה ושם הדבר הפך למסורת שמידי יום שישי עורכים הופעות בידור לקהל.

בטיילת בת גלים תוכלו ליהנות מהרכבל שמחבר כיום בין טיילת בת גלים עם הנוף לים ועד רכס הכרמל. בטיילת לואי תוכלו לצפות בנוף עוצר נשימה. אפשר להתחיל בחוף דדו על כוס בירה קרה את היום עם סדנת מדיטציה. יתרון נוסף של חיפה הוא המלונות שבהם היא משופעת ויכולים לתת כיסוי במידה ותצטרכו לארגן יום גיבוש לחברות עם מאות עובדים.

גליל תחתון

אם העובדים/ות אוהבים אתגרים ארגנו יום גיבוש לחברות באתר סקי בגלבוע. על דשא סינטטי הם יחליקו כאילו הם נמצאים בהרי האלפים בשוויץ. אם העובדים/ות יותר בראש של "סתלבט" מרכז המבקרים בחוות התבלינים הוא מקום נהדר. העובדים/ות יוכלו לקבל הסבר על השימוש שניתן לעשות בתבלינים. אם הצוות רוצה להרגיש "אוסטרליה" אפשר יהיה לקחת אותו לגן גורו שהוא פארק אוסטרלי ובו תוכלו לצפות בקנגרו מקפץ. העובדים רוצים להרגיש "בשמים" צרו קשר עם סקיי טרק שייקחו את העובדים "לגעת בשמים" דרך כדור פורח. ולסיום פארק המעיינות הינו מקום נפלא לרכיבה על אופניים ויותר מכך ליהנות מטבע ומים. אם נשאר לכם זמן רחביה תספק לכם הצצה נדירה את ההיסטוריה והציונות ובין לבין יש את נחל תבור, וחירבת על עיכה, נחל ארבל, ויער לביא שם אפשר יהיה לערוך סדנאות לעובדים כמו תחרות בין קבוצות וצוותים.

רעיונות להפעלות לעובדים

יום גיבוש לחברות בצפון נועד גם לחזק את רמת הלכידות בין חברי הצוות. זה המקום שבו אתם כמנהלים/ות וראשי צוותים צריכים לבחור בפעילות אשר תמקסם את החוויה אך גם תהיה קרש קפיצה למקום טוב יותר בעבודה ביום שלמחרת. לפניכם הרשימה :

סדנת צחוק - הצחוק מחבר בין אנשים וגורם להרגיש טוב ואפילו להוריד כמה קלוריות.

סדנת אימפרוביזציה- משחקי תיאטרון שבהם העובדים/ות ישתפו בדברים משמעותיים.

סדנת גרפולוגיה - כתיבת איחולים וברכות ופירוש היצרים, האותיות, השרבוטים והציורים.

סדנת שפת גוף - אומנות הפיתוי על פי שפת הגוף שלנו בשילוב משחקי תקשורת.

סדנת משחקי ילדות - המשחקים שאיתם עברנו את התקופות המשמעותיות בחיים.

סדנת קלפי פוינט אוף וויו -  דרך משחק השלכתי העובדים/ות יפתחו האחד לשני.

סדנת תקשורת בין אישית- פעילות לקירוב רגשות ולבבות. משחקי זוגות וקבוצה.

סדנת עבודת צוות - לגרום לצוות לתובנות לגבי הדרך שבה הוא פועל.

מיקס מטורף - לבחירתכם שלושה נושאים שהוצגו ויותאמו ליום גיבוש לחברה.

לקבלת מידע מפורט לחתו על המשפט "יום גיבוש לחברות בצפון". 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גרפולוג


 


מאמרים נוספים מאת גרפולוג
 
גרפולוג לערב גיבוש ברזולוציה full HD
10/09/12 | גרפולוגיה
הרגע הגדול לעובדים מתקרב ואת מחפשת אטרקציה לאירוע? כדאי לך להזמין גרפולוג לערב גיבוש. אם אינך מבינה למה תמיד את מתנדבת ראשונה חפשי קעריות באותיות שלך

רעיון ליום הערכות אופטימי עם גרפולוג למורים
אטרקציות מהפכניות עם גרפולוג למורים ליום הערכות אופטימי במיוחד יוצא לדרך. צריכה רעיון כיצד "יגיעו" גדעון סער, יוסי וסרמן או רן ארז ליום הערכות ? הביאו את חתימותיהם...

ערבי גיבוש לצוות – ריגוש וסיפוק מידי
חוויה מדהימה ובלתי נתפסת בשילוב קוקטיל מטורף של הצעות לפעילות מגבשת מעצימה וקורעת מצחוק. ערבי גיבוש לצוות תוססים, מיוחדים ומותאמים אישית לכל צוות עובדים...

ערבי גיבוש חברה – להדהים ולהרים את האווירה
פעילות כיף וגיבוש עם הרבה פלפל ומלח גרוס. הפעילויות שיעיפו את "הפאה" לצוות. ערבי גיבוש חברה עם מבחר מרשים של רעיונות, הופעות וסדנאות שיתרמו לאכפתיות אמיתית

יום גיבוש לקבוצות קטנות – רעיונות הפעלות טיפים הופעות
יום גיבוש מהפכני לקבוצות קטנות. אפשר לארגן טיול אורבאני בתל אביב יפו או טיפול ספא מפנק באחוזת אסיינדא בצפון. כשהתקציב קטן לפניכן הצעה לפלטפורמה ייחודית שתעזור להפיק יום גיבוש בלתי נשכח.

ערבי גיבוש לחברות – כרטיס בכיוון אחד
המס על הבירה עלה ? ביבי נתניהו מסביר כי צריך לאזן בין צד ההכנסות לצד ההוצאות. זה הזמן להפיק ערבי גיבוש לחברות. אירוע ברמה אחרת רגע לפני שהחברה פושטת את הרגל

יום גיבוש לצוות עובדים – פעילות איכותית לקבוצות
מבחר איכותי של הצעות לפעילות יום גיבוש לצוות. פיתוח תוכן ממוקד בהתאם להרכב הקבוצות והמטרה של יום כיף. סדנאות שפת גוף, תקשורת, עבודת צוות, צחוק, גרפולוגיה...

ערבי גיבוש למורים – הופעה בלתי נתפסת
גם גדעון סער רן ארז ויוסי וסרמן יסכימו כי ערבי גיבוש למורים תשע"ג יכולים לתרום לשיפור האווירה בחדר המורים. לפניכם אופק חדש של סדנאות והרצאות עם תמורה לאווירה טובה.

יום גיבוש בדרום לעובדים- לשים X על השגרה
הפקת אירוע משמעותי מצריך הפעלות כיף ואטרקציות ברמה גבוה. יום גיבוש בדרום לעובדים הוא מעשה ציוני שיתרום לחיבור בין מנהלים לעובדים. מפסטיבל תמר ועד סדנאות

יום גיבוש לחברות בצפון - רעיון שובר שוויון
אפילו חברות שנמצאות בצפון לא מוותרות על יום גיבוש בחיפה או קיסריה מכמה סיבות : מגוון של אטרקציות אקסטרים, מסעדות מעולות, בתי מלון ברמה, הרצאות וסדנאות בשטח
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI