דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ השוואת מחירי טיסות לאילת : ארקיע מול אל על
השוואת מחירי טיסות לאילת : ארקיע מול אל על
אבי 11/07/12 |  צפיות: 3250

העיר אילת מציעה לנופשים המגיעים אליה שפע של אפשרויות בילוי והנאה. יש בעיר מגוון רחב של מלונות ואפשרויות לינה אחרות כמו גם מגוון עצום של מסעדות ואטרקציות בילוי. העיר תוססת וצעירה ברוחה ומי שמחפש חופשה מרגשת ובילויים עד אור הבוקר יוכל למצוא בעיר עשרות מועדונים, פאבים ופסטיבלים רבים. נופשים המחפשים חופשה שלווה יוכלו לקבל את חפצם ולמצוא מלונות יוקרתיים שקטים וקטנים המציעים חוויה רומנטית רגועה ושלווה עם פינוקים רבים. כדי להתחיל וליהנות מהעיר ושפע האטרקציות שלה מומלץ להגיע עם טיסות לאילת וניתן לבחור בין טיסות היוצאות מידי יום ממספר שדות תעופה בישראל. טיסות אל על לאילת יוצאות שלוש פעמים ביום מנתב"ג ואילו טיסות ארקיע לאילת יוצאות מחיפה, שדה דב ונתב"ג מספר פעמים ביום ובזמנים שונים.

זמינות

כאשר מתכנים חופשה באילת כדאי להחליט מראש על דרך ההגעה. אם בעבר רבים נהגו לקחת את הרכב או לקחת אוטובוסים לאילת הרי כיום אמצעי התחבורה העיקרי הוא טיסות לאילת. בשנתיים האחרונות חל שינוי ועם כניסת חברת אל על לתחרות בטיסות לעיר השמש הנצחית יש תחרות עזה על כיסו של הלקוח ומחירי הטיסות במגמת ירידה. טווח המחירים של הטיסות נע בין 200- 400 ש"ח לכיוון אך ניתן למצוא בקלות באמצעות השוואת מחירים כרטיסים בעלות מפתיעה של 79 ש"ח בלבד לכיוון. עלות טיסות ארקיע לאילת או טיסות אל על לאילת זולה לעתים מהוצאות הדלק והנסיעה ברכב לכן אין זה פלא כי רבים זונחים את הרכב בבית ויורדים לאילת עם טיסות הלוקחות פחות משעה. החברות מתחרות זו בזו ולכן כדאי לצרכן להשוות מחירים ולחפש דילים של טיסות זולות או מבצעי חופשה הכוללים לינה וטיסה בעלות כדאית ואטרקטיבית.

יתרונות ארקיע מול אל על

טיסות ארקיע לאילת יוצאות משדה דב, חיפה ונתב"ג בעוד טיסות אל על לאילת יוצאות אך ורק מטרמינל 1 בנתב"ג. אל על מפעילה את צי מטוסי הבואינה 700 – 737 שלה מה שמהווה יתרון יחסי מבחינת נוחות על פני ארקיע אך לרוב יבחר הצרכן את חברת התעופה על פי זמינות מושבים פנויים, מועד ההמראה וכמובן המחיר. מטוסי ארקיע זריזים יותר ממטוס הבואינג הגדול של אל על אך מדובר בהפרש של כעשר דקות בלבד מכיוון שיעד הטיסה הוא קצר. אם בכל זאת זמן הטיסה משמעותי כדאי לבחור בטיסת ארקיע היוצאת מנתב"ג ומגיעה בארבעים דקות לאילת.

מגבלות מטען

טיסות אל על לאילת מאפשרות לנוסעים לקחת מטען במשקל כפול מנוסעי ארקיע. אל על מאפשרת לנוסעיה לקחת מזוודות במשקל עד 20 ק"ג, כמו בטיסות לחו"ל, בעוד ארקיע מגבילה את העולים למטוס במזוודות במשקל עד 10 ק"ג בלבד. גם בתיקי היד יש הבדל ובארקיע ניתן לקחת תיק יד קטן במשקל עד 3 ק"ג בעוד אל על מאפשרת לנוסע להעלות עמו תיק יד במשקל עד 8 ק"ג. מי שלוקח עמו מטען חורג במשקל העולה על 32 ק"ג יוכל לקחת טיסות לאילת רק עם חברת אל על ולגבי כל מטען חורג יש להתייעץ מראש עם סוכן הנסיעות או נציג חברת התעופה לגבי תוספת תשלום.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI